ترجمه مقاله پیوند فراموش شده در ایجاد شناسایی برند مشتری: نقش جذابیت برند - نشریه الزویر

ترجمه مقاله پیوند فراموش شده در ایجاد شناسایی برند مشتری: نقش جذابیت برند - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
پیوند فراموش شده در ایجاد شناسایی برند مشتری: نقش جذابیت برند
عنوان انگلیسی
The missing link in building customer brand identification: The role of brand attractiveness
صفحات مقاله فارسی
28
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
7.271 در سال 2018
شاخص H_index مجله
159 در سال 2019
شاخص SJR مجله
2.924 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0261-5177
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
F1473
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
جداول ترجمه شده است ✓ تصاویر ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی و مدیریت بازرگانی
مجله
مدیریت گردشگری - Tourism Management
دانشگاه
مرکز رشد اقتصادی در جهانگردی و توسعه اقتصادی، دانشگاه کارولینای جنوبی، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
شناسایی برند مشتری، شناسایی برند، جذابیت برند، پرستیژ برند، تمایز برند، مزیت های اجتماعی برند، مدیریت برند، خطوط هوایی
کلمات کلیدی انگلیسی
Customer brand identification - Brand identity - Brand attractiveness - Brand prestige - Brand distinctiveness - Brand social benefits - Brand management - Airline
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.tourman.2016.09.013
فهرست مطالب
نکات مهم
چکیده
1-مقدمه
2-مروری بر متون علمی
1-2-شناسایی برند مشتری
2-2-جذابیت برند
3-2-هویت برند
4-2-پرستیژ برند
5-2-تمایز برند
6-2-مواجهه با برند
7-2-مزیت های اجتماعی برند
8-2-تجربه برند به یادماندنی
3-روشها
1-3-عملیات و روشها
4-نتایج
1-4-مدل اندازه گیری
2-4-مدل ساختاری
3-4-آزمون اثرات مستقیم
4-4-تحلیل دیگر
5-بحث
1-5-دلالت های نظری
2-5-دلالت های عملی
6-محدودیت ها و تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The brand management literature has long acknowledged the strategic importance of managing brand identity. However, prior empirical research has largely ignored brand attractiveness in building such identity in the eyes of consumers. Focusing on the airline industry, this study investigates the role of brand attractiveness in fostering customer brand identification. The empirical testing of the conceptual model suggests that brand prestige, brand distinctiveness, and memorable brand experiences have a significant indirect effect on customer brand identification through brand attractiveness, while brand social benefits contributes directly to such identification. The results also challenge prior empirical findings by providing strong support for the need to include brand attractiveness in cultivating identification. When brand attractiveness is incorporated in the model, the effects of brand prestige, brand distinctiveness, and memorable brand experiences became non-significant in predicting customer brand identification. The findings highlight the importance of projecting a brand identity that is attractive to target consumers in order to achieve customer brand identification.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
متون مدیریت برند مدتهای مدیدی است که اهمیت راهکاری مدیریت شناسایی برند را تایید کرده است. ولیکن، تحقیقات تجربی قبلی تا حد زیادی جذابیت برند را در ایجاد چنین هویتی در نگاه مشتریان نادیده گرفته است. با تاکید بر صنعت خطوط هوایی، این مطالعه روی نقش جذابیت برند در شکوفایی شناسایی برند مشتری تحقیق می کند. آزمون تجربی مدل مفهومی حاکی از آنست که پرستیژ برند، تمایز برند، و تجربیات برند به یادماندنی دارای یک اثر غیرمستقیم معنی دار روی شناسایی برند مشتری از طریق جذابیت برند می باشد، درحالیکه مزایای اجتماعی برند مستقیما در چنین شناسایی نقش دارد. نتایج همچنین متون قبلی را با فراهم سازی حمایت قوی برای گنجاندن جذابیت برند در ایجاد شناسایی به چالش می کشد. وقتی جذابیت برند را در مدل بگنجانیم، اثرات پرستیژ برند، تمایز برند، و تجربیات برند به یادماندنی در پیشگویی شناسایی برند مشتری غیرمعنی دار می شود. یافته ها بر اهمیت طرح یک هویت برند تاکید می کند که برای مشتریان هدف جذابیت دارد تا به شناسایی برند مشتری دست یابد.

بدون دیدگاه