تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله مدلسازی بازاریابی برای کسب و کار الکترونیک – نشریه الزویر

عنوان فارسی: مدلسازی بازاریابی برای کسب وکار الکترونیک
عنوان انگلیسی: Marketing modeling for e-business
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 11 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 20
سال انتشار : 2000 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4749 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 211.94Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، تجارت الکترونیکی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله: مجله بین المللی تحقیقات در بازاریابی
دانشگاه: گروه بازاریابی، دانشکده کسب و کار McCombs، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: مدل های بازاریابی، کسب و کار الکترونیک، بازاریابی اینترنتی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل جداول: ترجمه شده است
وضعیت پاورقی: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه و موضع گیری

2. مشکلات مرتبط با تدوین مدل و اطلاعات جدید

1.2. محصول

2.2. رقابت

3.2. کانال

4.2. بازار

5.2. هدف فروشنده

3. مشکلات مرتبط با نظریه و اطلاعات جدید

1.3. محصول

2.3. قیمت

3.3. مکان (توزیع)

4.3. تبلیغات و ترفیع فروش

5.3. رفتار مشتری

4. مشکلات مرتبط با داده و اطلاعات جدید

5. مشکلات مرتبط با روش و اطلاعات جدید

6. نتیجه گیری

تقدیر و تشکر

نمونه متن انگلیسی

1. Introduction and positioning

Few are likely to disagree with the assertion that marketing modeling efforts over the next decade will reflect the Internet’s growing influence on consumer behavior and marketing strategy. While marketing issues facing the likes of Folgers, Intel, Microsoft, Nestle, P&G, Sony and Wal-Mart dominated our journal pages, the future is likely to see more of the issues that concern Anew ageB companies such as Amazon.com, eBay, Netscape, Palm, Priceline, Webvan and Yahoo, whose success is intertwined with the nature and extent of consumers’ adoption and use of the Internet. Leeflang and Wittink 2000 offer an insightful . critique of extant marketing modeling efforts and propose fascinating avenues for future research. They have also delineated an accessible model building process. Leeflang and Wittink maintain a slant toward models dealing with grocery products that involve UPC scanner data. Grocery products have several distinct characteristics. They are typically in the mature stage of the product life cycle. Marginal costs are not insignificant relative to consumers’ willingness to pay. Network externalities are normally absent. The products are repeat-purchased. Data sources are rich, and marketing models in this context are strongly grounded in econometric and statistical methods. Branding, pricing, promotion and physical distribution are key variables in marketing grocery products. Looking ahead, we see Leeflang and Wittink’s 2000 blueprint yielding valuable an swers for firms such as Coca Cola, IRI, Nielsen, P&G, Peapod and Webvan.

 

نمونه متن ترجمه

1. مقدمه و موضع گیری

احتمالاً کسی با این ادعا مخالف نیست که اقدامات مدلسازی بازاریابی در طول دهه بعد بازتاب دهنده تأثیر روزافزون اینترنت بر رفتار مشتری و استراتژی بازاریابی خواهد بود. هرچند مسائل بازاریابی پیش روی شرکت هایی مانند فالگرز، اینتل، مایکروسافت، نستله، پی اند جی، سونی و وال مارت صفحات نشریات ما را پر کرده است اما آینده احتمالاً بیشتر شاهد مسائل مربوط به شرکت های «عصر جدید» نظیر آمازون، ای بِی، نت اسکیپ، پالم، پرایس لاین، وب وَن و یاهو است که موفقیت آن ها با ماهیت و میزان پذیرش و استفاده از اینترنت در میان مشتریان گره خورده است.

لیفلانگ و ویتنیک (2000) نقد خردمندانه ای را درباره اقدامات موجود مدلسازی بازاریابی ارائه می کنند و مسیرهای جالبی برای پژوهش های آتی مطرح می کنند. آن ها همچنین فرایندی قابل فهم را برای مدلسازی توضیح داده اند.لیفلانگ و ویتینک همچنان به مدل هایی تمایل دارند که با محصولات فروشگاهی سر و کار دارد و مبتنی بر داده های اسکنرهای UPS هستند. محصولات فروشگاهی دارای مشخصات متفاوتی هستند. آن ها معمولاً در مرحله بلوغ چرخه عمر محصول قرار دارند. هزینه های نهایی آن ها نسبت به تمایل مشتریان به پرداخت پول قابل توجه است. معمولاً آثار خارجی شبکه وجود ندارد. محصولات به طور مکرر خریداری می شوند. منابع داده ها زیاد هستند و مدل های بازاریابی در این زمینه کاملاً مبتنی بر روش های اقتصادسنجی و آماری هستند. برندسازی، قیمت گذاری، ترفیع و توزیع فیزیکی جزء متغیرهای در بازاریابی محصولات فروشگاهی هستند. با نگاه به آینده، طرح کلی لیفلانگ و ویتینک (2000) را مشاهده می کنیم که پاسخ های ارزشمندی برای بنگاه هایی نظیر کوکا کولا، آی آر آی، نیلسن، پی اند جی، پیپاد و وب ون دارند.