تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها – مجله امرالد

عنوان فارسی: تاثیرعوامل انسانی بر مدیریت بحران در سازمانها
عنوان انگلیسی: Human impact issues for crisis management in organizations
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 10 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 13
سال انتشار : 2007 نشریه : امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : ۴۶۷۶ رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 251.33Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله: روان‌شناسی صنعتی و سازمانی، مدیریت منابع انسانی و مدیریت بحران
مجله: مجله پیشگیری و مدیریت بحران
دانشگاه: دانشکده علوم تربیتی، دانشگاه Duquesne، پیتسبورگ، پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: سوانح، تجزیه و تحلیل سازمانی، رفتار سازمانی، کارکنان، مدلسازی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

اهمیت ارزیابی در مدیریت بحران

تعدیل سیستم ارزیابی سیستم ارزیابی پزشکی و خدمات درمانی (TAS)

واکنشهای عاطفی

واکنشهای رفتاری

واکنشهای شناختی

کاربرد TAS در سازمانها

خلاصه

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Purpose – The purpose of this article is to describe the adaptation of an assessment model, the Triage Assessment System (TAS), which is widely used in crisis intervention to understand the human impact of a crisis within an organization. Design/methodology/approach – After a literature review, the Triage Assessment System is adapted to be applicable to organizations in crisis. Nine characteristics associated with the impact of crises on employees of an organization are discussed. Findings – Suggestions are made for ways in which organizations can use the TAS to improve their preparation for recovery efforts after a crisis. These suggestions outline ways to use the TAS as well as approaches that consultants may employ when working with organizations. Suggestions are also made for future research using the TAS with organizations. Although developed for individuals, the concepts used in the TAS can also be applied to organizations in crisis. Originality/value – The article offers practical suggestions to help organizations manage the impact of organizational crises on their employees. Research in this area should help to refine the TAS for organizations, particularly assessment of the severity of organizational reactions.

نمونه متن ترجمه

چکیده

هدف این مقاله، توصیف انطباق یک مدل ارزیابی ، سیستم ارزیابی پزشکی و خدمات درمانی (TAS) است، که به هنگام رویارویی با بحران برای درک اثر عوامل انسانی یک بحران در داخل سازمان به طور گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.

طرح/ روش شناسی/ رویکرد: پس از مرور ادبیات موضوع، مدل TAS تعدیل می شود تا برای سازمانها در مواجهه با بحران قابل استفاده باشد.نه ویژگی مرتبط با اثر بحران بر کارکنان یک سازمان بحث می شود. یافته ها: پیشنهادات لازم در مورد روشهایی که سازمانها بتوانند از مدل TAS استفاده کنند تا آمادگی خودشان را برای فعالیت های بازسازی و نوسازی بعد از وقوع بحران بهبود بخشند، ارائه می شود. این پیشنهادات فهرست روشهای استفاده از TAS و همینطور رویکردهایی که مشاوران هنگام فعالیت در سازمانها بتوانند از آنها استفاده کنند را ارائه می کند. اگرچه مفاهیم استفاده شده در مدل TAS برای افراد توسعه داده شده اند، لیکن می توان بهنگام بحران در سازمانها نیز از آن استفاده کرد.

اصالت/ ارزش: این مقاله پیشنهادات کاربردی نیز ارائه می دهد تا به سازمانها در مدیریت تاثیر بحران سازمانها بر کارکنانشان کمک نماید. تحقیق در این زمینه باید به تعدیل TAS برای سازمانها، بویژه ارزیابی شدت واکنش سازمانها کمک کند.