ترجمه مقاله ارزیابی رضایت شغلی اساتید دانشکده پرستاری در سطح کاردانی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزیابی رضایت شغلی اساتید دانشکده پرستاری در سطح کاردانی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی رضایت شغلی اساتید دانشکده پرستاری در سطح کاردانی
عنوان انگلیسی
Evaluating Association Degree Nursing Faculty Job Satisfaction
صفحات مقاله فارسی
6
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
2018
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
317
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی صنعتی و سازمانی
مجله
آموزش و یادگیری در پرستاری - Teaching and Learning in Nursing
دانشگاه
ایساوا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
اساتید دانشکده پرستاری، رضایتمندی شغلی، اساتید دانشکده پرستاری در سطح کاردانی، حفظ و بقاء
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
پس زمینه
مدل نظری و چارچوب پروژه
موقعیت و جمعیت هدف
آنالیز
تکنیک های آنالیز و جمع آوری داده ها
نتایج
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study identified factors of Associate Degree Nursing (ADN) faculty job satisfaction and dissatisfaction. Qualified applicants are denied admission to nursing programs because of faculty shortages, but little is known about the factors that support faculty retention. A nationwide survey was conducted and found that factors of dissatisfaction were salary, organizational policies, and workload. Factors of greatest satisfaction were interactions, professional status, and autonomy. These findings provide important information from which to create innovative solutions to retain current faculty.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه عوامل مربوط به رضایتمندی و نارضایتی شغلی اساتید دانشکده پرستاری در سطح کاردانی را شناسایی می‌کند. متقاضیان واجد شرایط به دلیل کمبود اساتید دانشکده نمی‌توانند در برنامه‌های پرستاری شرکت کنند، اما در مورد عواملی که از بقاء اساتید پشتیبانی می‌کنند اطلاعات زیادی در دسترس نیست. یک نظرسنجی در سطح کشور انجام شد و مشخص شد که عوامل نارضایتی عبارت بودند از دستمزد، سیاست‌های سازمانی، و حجم کاری. عوامل مربوط به بیشترین رضایتمندی عبارت بودند از تعاملات، موقعیت حرفه‌ای و استقلال. این یافته‌ها اطلاعات مهمی را برای ایجاد راه‌حل‌های نوآورانه برای حفظ اساتید کنونی فراهم می‌آورند.

بدون دیدگاه