منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله بازاریابی کارآفرینانه سرمایه گذاری های بین المللی جدید تجارت به تجارت با تکنولوژی پیشرفته - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بازاریابی کارآفرینانه سرمایه گذاری های بین المللی جدید تجارت به تجارت با تکنولوژی پیشرفته - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بازاریابی کارآفرینانه سرمایه گذاری های بین المللی جدید تجارت به تجارت با تکنولوژی پیشرفته: دیدگاهی در مورد فرایند تصمیم گیری
عنوان انگلیسی
Entrepreneurial marketing of international high-tech business-to-business new ventures: A decision-making process perspective
صفحات مقاله فارسی
43
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
6.511 در سال 2019
شاخص H_index مجله
114 در سال 2020
شاخص SJR مجله
2.375 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0019-8501
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
F1652
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، بازرگانی بین الملل، کارآفرینی
مجله
مدیریت بازاریابی صنعتی - Industrial Marketing Management
دانشگاه
گروه بازاریابی، دانشگاه واسا، فنلاند
کلمات کلیدی
بازاریابی کارآفرینانه، سرمایه گذاری های بین المللی جدید، فرایند تصمیم گیری، امکان گرایی، هدف گرایی، تجارت به تجارت، تکنولوژی پیشرفته
کلمات کلیدی انگلیسی
Entrepreneurial marketing - International new venture - Decision-making process - Effectuation - Causation - Business-to-business - High-tech
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.indmarman.2017.01.007
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- زمینه نظری
2-1- بازاریابی آفرینانه
2-2- نظریه تصمیم گیری و چارچوب اولیه تحقیق
3- روش
3-1- انتخاب مورد
3-2- پس زمینه مورد
3-3- جمع آوری داده ها
3-4- تجزیه و تحلیل داده ها
3-5- قابلیت اطمینان
4- نتایج
4-1- فرایند تصمیم گیری بازاریابی
4-2- سوابق روند تصمیم گیری
4-3- تأثیر فرایند تصمیم گیری بر بازاریابی کارآفرینانه
4-4- تأثیر بازاریابی کارآفرینانه
5- یک مدل پویا از فرایند تصمیم گیری بازاریابی برای دستیابی به بازاریابی کارآفرینانه در INV های تجارت به تجارت با تکنولوژی پیشرفته
6- بحث و گفتگو
6-1- مشارکت های نظری
6-2- مفاهیم عملی
6-3- محدودیت ها و جهت گیری های آینده تحقیق
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Knowledge of how entrepreneurial marketing is conducted in industrial markets is currently rather weak. This study explores the marketing decision-making process of entrepreneurs undertaking entrepreneurial marketing in international new ventures (INVs) operating in high-tech business-to-business markets. A qualitative study conducted with entrepreneurs from four case firms reveals that due to the iterative, incremental, and co-creative nature of the process, marketing decision making in high-tech business-to-business INVs that is more effectual than causal results in more entrepreneurial marketing. A novel finding is that entrepreneurs alternate causal and effectual marketing forms as a result of their ambidextrous entrepreneurialism, and variations in the internal uncertainty, technological uncertainty, and any market turbulence faced by the firm. We develop a dynamic model presenting the alternation between effectual and causal processes, and the feedback loop of entrepreneurial marketing. The research offers implications for the management of organizations operating under conditions of uncertainty on how their decision-making processes can optimize entrepreneurial marketing, how to create new markets, and how to reduce the perceived uncertainty in industrial markets.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
در حال حاضر، آگاهی از نحوه بازاریابی انجام شده در بازارهای صنعتی نسبتاً ضعیف می باشد. این تحقیق فرایند تصمیم گیری بازاریابی کارفرآفرینان مسئول بازاریابی کارآفرینانه در سرمایه گذاری های جدید بین المللی را مورد بررسی قرار می دهد. یک پژوهش کیفی در رابطه با کارآفرینان از 4 شرکت نشان می دهد که با توجه به ماهیت تکراری، افزایشی و هم آفرینی فرایند، تصمیم گیری بازاریابی در INV های تجارت به تجارت با تکنولوژی پیشرفته، مؤثرتر از نتایج علّی در بازاریابی کارآفرینانه می باشد. یافته های جدید نشان می دهد که کارآفرینان به عنوان نتیجه ای از کارآفرینی دو سو توانی خود، تغییر در عدم قطعیت داخلی، عدم قطعیت تکنولوژیکی و آشفتگی بازار مواجه شده توسط شرکت، اشکال بازاریابی علّی و مؤثر را جایگزین یکدیگر می کنند. نمایشی از یک مدل پویا را توسعه می دهیم که جایگزین فرایندهای مؤثر و علّی و حلقه بازخورد بازاریابی کارآفرینانه است. این تحقیق مفاهیمی را برای مدیریت سازمان هایی که تحت شرایط عدم قطعیت در مورد پگونگی بهبود فرایندهای تصمیم گیری در بازاریابی کارآفرینانه، چگونگی ایجاد بازارهای جدید، و چگونگی کاهش عدم قطعیت در بازارهای صنعتی، ارائه می نماید.

بدون دیدگاه