ترجمه مقاله استراتژی برند و برند تجاری کارفرما از دیدگاه مدیریت منابع انسانی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | استراتژی برند و برند تجاری کارفرما در شرکت های خصوصی از دیدگاه مدیریت منابع انسانی |
عنوان انگلیسی: | The Study on Employer Brand Strategy in Private Enterprises from the Perspective of Human Resource Management |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 5 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8 |
سال انتشار : 2011 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 8131 | رفرنس : دارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 334.69Kb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت |
گرایش های مرتبط با این مقاله: بازاریابی، مدیریت کسب و کار، مدیریت منابع انسانی و مدیریت استراتژیک |
مجله: پروسه انرژی - Energy Procedia |
دانشگاه: دانشکده مدیریت هتل چینگدائو، چین |
کلمات کلیدی: مدیریت منابع انسانی ، شرکت های خصوصی ، برند کارفرما |
چکیده
1- تعریف کلمات مهم
1.1 برند کارفرما
1.2 اهمیت استراتژیکی برند کارفرما
2.اهمیت استراتژیکی استفاده از برند کارفرما در شرکت خصوصی
2.1 تغییر معایب رقابت برای استعدادهای ضروری است .
2.2 نیاز به توسعه بین المللی
2.3 حمایت سیاست های دولت منجر به ایجاد فضایی توسعه ای برای شرکت های خصوصی می شود
2.4 جستجو توسعه حرفه ای و فردی نیاز افراد با استعداد است
3. اجرا استراتژی برند کارفرما در شرکت های خصوصی
3.1 مراحل اجرا استراتژی برند و برند کارفرما
3.2 عوامل مهم اجرای برند کارفرما
3.3 ساخت سیستم های ارز یابی و بازخوردی استراترژی برند کارفرما
Abstract
In order to gain advantage in the competition for talent, private enterprises have to create an enabling strategy to attract and retain talent, which is employer brand strategy. The paper defines the meaning of employer brand, and then from the actual situation of private enterprises, it explores methods for private companies to build employer brand in order to establish a good image of employer brand, attract and retain talent, and can give some guidance for companies’ sustainable development.
چکیده
شرکت ها ی خصوصی به منظور دستیابی به مزیت های رقابت برای استعدادها باید استراتژی قانونی جذب و حفظ افراد را با استفاده از استراتژی برند و برند کارفرما طراحی کنند و سپس از موقعیت واقعی شرکت ، روش های ساخت برند کارفرما را به منظور ایجاد تصویر خوبی از برند و برند کارفرما و جذب و حفظ استعدادها بررسی کنند و راهبردهای را برای توسعه پایدار شرکت ها ارایه دهند.