ترجمه مقاله طراحی یک سیستم عملیاتی کارآمد آسانسور – نشریه الزویر

عنوان فارسی: | طراحی یک سیستم عملیاتی کارآمد آسانسور |
عنوان انگلیسی: | The design of an efficient elevator operating system |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 6 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11 |
سال انتشار : 1979 | نشریه : الزویر - Elsevier |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 117 | رفرنس : دارد ✓ |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.72Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: طراحی صنعتی |
گرایش های مرتبط با این مقاله: طراحی محصول |
مجله: مجله اروپایی تحقیقات عملیاتی - European Journal of Operational Research |
دانشگاه: دانشگاه بن گوریون، اسرائیل |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓ |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓ |
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت عدد درج شده است ✓ |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓ |
1. مقدمه
2.هدف
3.داده ها و فرضیات
4. سیاست های عملیاتی
5. روش حل
6. نتایج و بررسی های شبیه سازی
7. نتیجه گیری
A method is developed for finding an eWwk'nt operating policy for an office building elevator system, The method was applied to a particular eleven story building in which there were four elevator shafts. A queuing model was formufated in which the characteristics of passenger arrivals and destinations were time variable. The objective involved the minimization of the weighted sum of ratios of actual to minimum possible travel time between all pairs of floors. Simulation was used to analyze several logical routing policies for each of two methods in which demand information was used to al-~-r the elevator route. The ~ policy was found to be almost twice as efficient as most of the other policies which were studied and over 25 times more efficient than another seemingly Iog/cal operating policy.
یک روش برای یافتن یک سیاست عملیاتی کارامد برای یک سیستم آسانسورساختمان اداری توسعه داده می شود. این روش برای یک ساختمان 11 طبقه خاص بکار گرفته شد که در آن 4 محور یا ستون آسانسور وجود داشت. یک مدل صف بندی فرمول بندی شد که در آن ویژگی های ورودی های عبوری و مقصدها، با زمان متغیر بودند. هدف، به حداقل رساندن مجموع وزنی نسبت های واقعی برای حداقل کردن زمان عبور ممکن بین تمام جفت طبقات می باشد. شبیه سازی برای تجزیه و تحلیل چندین سیاست مسیریابی منطقی برای هر دو روش استفاده شد که در آن اطلاعات تقاضا برای تغییر مسیر آسانسور استفاده شد. بهترین سیاست، نسبت به سیاست های دیگر که مطالعه شدند تقریباً دو برابر کارامد بودند و 25 برابر نسبت به سیاست به ظاهر عملیاتی منطقی کارامد بودند.