تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله عبور از مرز مدل مدیریت: اتخاذ مدل مهندسی مجدد فرایند کسب و کار توسط مشاوران مدیریت در آمریکا – نشریه Cambridge

عنوان فارسی: عبور از مرز مدل مدیریت: اتخاذ مدل مهندسی مجدد فرایند کسب و کار توسط مشاوران مدیریت در آمریکا که از مدل مدیریت کیفیت نهایی استفاده می کردند: 1992–2004
عنوان انگلیسی: Crossing the management fashion border: The adoption of business process reengineering services by management consultants offering total quality management services in the United States, 1992–2004
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 18 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 27 (3 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2015 نشریه : Cambridge
فرمت مقاله انگلیسی : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI پایگاه : اسکوپوس
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 1.272 در سال 2019
شاخص H_index مجله : 27 در سال 2020 شاخص SJR مجله : 0.385 در سال 2019
شناسه ISSN مجله : 1833-3672 شاخص Q یا Quartile (چارک) : Q3 در سال 2019
کد محصول : 10477 وضعیت ترجمه : انجام شده و آماده دانلود در فایل ورد و pdf
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.17Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت، مدیریت پروژه، مدیریت کسب و کار و مدیریت استراتژیک
مجله: مجله مدیریت و سازمان - Journal of Management & Organization
دانشگاه: بخش مدیریت بازرگانی، دانشگاه زنان Sookmyung، کره جنوبی
کلمات کلیدی: انتشار دانش، چشم انداز منابع محور، نظریه سازمانی، هویت سازمانی، تغییر سازمانی
کلمات کلیدی انگلیسی: knowledge diffusion - resource-based view - institutional theory - organizational identity - organizational change
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: ترجمه شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: است ✓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: دارد ✓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1017/jmo.2015.58
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

مدل مدیریت کیفیت نهایی( TQM )) و مهندسی مجدد فرایند کسب و کار (BPR )

نظریه و فرضیه ها

توانایی های سازمانی و پایگاه منابع

تاثیرات سازمانی

دینامیک های مدل های مدیریت

داده ها و تحلیل

داده ها و راهکار تحلیلی

متغیرهای مستقل و کنترل

نتایج

بحث و نتیجه گیری

کاربردها و استفاده تئوری

محدودیت ها و تحقیقات آینده

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Building on prior research on management fashion, this paper seeks to understand how management consultants respond to the boom-to-bust cycles of competing management fashion trends. Specifically, we examine how US management consulting firms offering total quality management (TQM) services responded to the rise and fall of the rival management practice, business process reengineering (BPR), with an empirical focus on the adoption of BPR services. We find that a consulting firm offering TQM services was more likely to adopt BPR services if the firm’s organizational capabilities and institutional environments were more connected to BPR’s principles than to TQM’s principles. This suggests that management fashions are not simply bandwagon phenomena, but involve resource- and identity-based decision making. We also find that the significance of organizational capabilities increased while that of network influences decreased as BPR’s boom turned to bust. The reversal of well-established institutional accounts of innovation diffusion is explained by reference to the characteristics of management fashion.

نمونه متن ترجمه

چکیده

با توجه به تحقیق قبلی در مورد مدل مدیریت ، این تحقیق به بررسی چگونگی واکنش مشاوران مدیریت به چرخه های موفقیت یا شکست در مدل های مدیریت می پردازد. به خصوص اینکه در این تحقیق به این موضوع پرداختیم که چگونه مشاوران مدیریت آمریکا با ارائه خدمات مدیریت کیفیت نهایی( TQM ) به افت و خیز در فعالیت های رقابت مدیریتی ، مهندسی مجدد فرایند کسب و کار BPR واکنش می دهند . نکته مورد تاکید ما اتخاذ حدمات BPR است. ما پی بردیم که احتمال اتخاذ خدمات BPR در یک شرکت مشاوره که خدمات TQM ارائه می دهد در صورتی بیشتر می شود که قابلیت های سازمانی و محیط های سازمانی ارتباط بیشتری با اصول BPR در مقایسه با اصول TQM داشته باشد. این عامل بیانگر این است که مدل های مدیریت یک پدیده ساده اثر ارابه موسیقی نیستند ، بلکه دربرگیرنده تصمیم گیری های منابع محور و هویت محور می باشند. همچنین متوجه شدیم که اهمیت قابلیت ها و توانایی های سازمانی زمانی افزایش می یابد که تاثیرات شبکه باتغییر BPR از حالت موفقیت به شکست کاهش می یابد. نقض انتشار نوآوری حساب های سازمانی با ارجتع به ویژگی های مدل های مدیریت تشریح می شوند