ترجمه مقاله چگونه فناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عملکرد سازمانی منجر می‌شود؟ - نشریه الزویر

ترجمه مقاله چگونه فناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عملکرد سازمانی منجر می‌شود؟ - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
چگونه فناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) به عملکرد سازمانی منجر می‌شود؟ نقش میانجی قابلیت بازاریابی
عنوان انگلیسی
How does CRM technology transform into organizational performance? A mediating role of marketing capability
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
7
سال انتشار
2010
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.352 در سال 2018
شاخص H_index مجله
158 در سال 2019
شاخص SJR مجله
1.684 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0148-2963
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
9918
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت انگلیسی درج شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت کسب و کار، بازاریابی، مدیریت عملکرد و مدیریت منابع انسانی
مجله
مجله پژوهشی کسب و کار - Journal of Business Research
دانشگاه
دانشکده تجارت و مدیریت بازرگانی Culverhouse ، دانشگاه آلاباما، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
استفاده از فناوری CRM، قابلیت بازاریابی، فرهنگ سازمانی مشتری محور، سیستم مدیریت مشتری محور
کلمات کلیدی انگلیسی
CRM technology use - Marketing capability - Customer-centric organizational culture - Customer-centric management system
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jbusres.2009.07.003
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. سابقه نظری و فرضیه
2.1. کاربرد فناوری CRM
2.2. قابلیت‌های بازاریابی
2.3. پیوند استفاده از فناوری CRM به قابلیت‌های بازاریابی
2.4. پیوند قابلیت‌های بازاریابی به عملکرد
2.5. عوامل تعیین‌کننده کاربرد فناوری CRM
3. روش
3.1. گردآوری نمونه و داده
3.2. معیارها
3.3. اعتبار اندازه گیری
4. نتایج
4.1. نتایج تست‌های فرضیه
4.2. نقش میانجی قابلیت‌های بازاریابی
5. بحث و محدودیت‌ها
5.1. پیامدها
5.2. محدودیت‌ها و پژوهش آینده
6. نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Customer relationship management (CRM) technology has attracted significant attention from researchers and practitioners as a facilitator of organizational performance. Even though companies have made tremendous investments in CRM technology, empirical research offers inconsistent support that CRM technology enhances organizational performance. Given this equivocal effect and the increasing need for the generalization of CRM implementation research outside western context, the authors, using data from Korean companies, address the process concerning how CRM technology translates into business outcomes. The results highlight that marketing capability mediates the association between CRM technology use and performance. Moreover, a customer-centric organizational culture and management system facilitate CRM technology use. This study serves not only to clarify the mechanism between CRM technology use and organizational performance, but also to generalize the CRM results in the Korean context.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
فناوری مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) توجه پژوهشگران و متخصصان را به عنوان تسهیل کننده عملکرد سازمانی به خود جلب کرده است. شرکت‌ها، سرمایه گذاری‌های قابل توجهی در زمینه فناوری CRM داشته‌اند و پژوهش تجربی، پشتیبانی متقابل ارائه می‌دهد و فناوری CRM عملکرد سازمانی را افزایش می‌دهد. با توجه به این اثر دوپهلو و افزایش نیاز به تعمیم پژوهش پیاده سازی CRM خارج از محدوده غرب، نویسندگان با استفاده از داده‌های شرکت‌های کره‌ای، به فرآیند مربوط به نحوه تبدیل فناوری CRM به نتایج کسب و کار می‌پردازند. این نتایج نشان می‌دهد که قابلیت بازاریابی، ارتباط بین استفاده از فناوری CRM و عملکرد را تعدیل می‌کند. به علاوه، فرهنگ سازمانی مشتری‌محور و سیستم مدیریت، استفاده از فناوری CR, را تسهیل می‌کند. این مطالعه، برای روشن ساختن مکانیزم بین استفاده از فناوری CRM و عملکرد سازمانی و تعمیم نتایج CRM در زمینه کره‌ای انجام شده است.

بدون دیدگاه