ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
Understanding the creation of value in business relationships has been a long-standing goal of researchers and managers alike. By adopting a relational perspective, recent research on business relationships has made much progress in understanding value-creating processes. As the sales function is thought to be a pivotal part of the value-creating processes in business relationships, the evolving view on creating relationship value clearly has implications for our understanding of the role of sales in these processes. In contrast to its importance, the question of how the sales function contributes to creating value in business relationships has been largely neglected in extant literature. The objective of our paper is to answer this question by systematically linking the relational value creating process to the sales function's content. Interpreting value creation as interaction process, we identify four features of value-creating processes in business relationships suggested in recent research (i.e., jointness, balanced initiative, interacted value, and socio-cognitive construction) and, based on these, outline a framework that is used to define a set of tasks that are key to creating value in business relationships and hence become critical for sales in its hitherto neglected role as co-creator of relationship value. We illustrate the various tasks of this new role of sales with data from 43 interviews with sales managers and salespeople. Along with related normative recommendations in extant literature, the interviews provide support for the validity and relevance of our framework for understanding the role of sales in creating relationship value. This framework puts forward a much-needed first effort towards a theory of sales' role in creating relationship value and offers several opportunities for future research.
درک مسئله ایجاد ارزش در روابط کسب و کار جزئی از اهداف پایدار محققان و اشخاصی از جمله مدیران است. با ایجاد دیدگاهی مرتبط ، تحقیقاتی که اخیراً در ارتباط با روابط کسب و کار انجام پذیرفته ، پیشرفتهای بسیار زیادی در درک فرآیند های ایجاد ارزش نموده اند. از آنجائیکه تصور میشد که عملیات فروش محور اصلی عملیات ایجاد ارزش در روابط کسب و کار است. ظهور نگرشی در ارتباط با ارزش ایجاد ارزش در روابط بوضوح دلالت بر درک ما از نقش فروش در این فرآیند ها دارد. در مقابل اهمیت آن ، سوال در مورد اینکه چگونه عملیات فروش با خلق ارزش در روابط کسب و کار همراه خواهد بود به مقدار زیاد در مقالات موجود نادیده انگاشته شده است. هدف ما از نگارش این مقاله پاسخ دهی به این سوال از طریق ایجاد ارتباطی نظام مند بین فرآیند ایجاد ارزش های مرتبط با محتوای عملیاتی فروش می باشد . با تعبیر واژه خلق ارزش به عنوان یک فرآیند تعاملی ، ما چهار ویژگی فرآیند خلق ارزش در کسب و کار را تعیین کرده که طی این مقاله ارائه شده اند ( یعنی ، همبستگی، ابتکار عمل متعادل، ارزش تعاملی، خلق جامعه شناختی ) و براساس آنها ، چهارچوبی برای تعریف مجموعه ای از وظایف که برای خلق ارزش در روابط کسب و کار حیاتی بوده و به همین واسطه برای فروش به عنوان یک عامل کمکی در خلق ارزش روابط ، نقشی است که نادیده انگاشته شده اند ، نشان داده ایم. ما وظایف متعدد این نقش جدید فروش را از طریق جمع آوری داده ها از 43 مصاحبه که با مدیران فروش و فروشندگان انجام پذیرفته را به نمایش در آوردیم ، به موازات پیشنهادات اصولی مرتبط در مقالات موجود ، مصاحبه های انجام شده از اعتبار و ارتباط چهار چوب ارائه شده در این مقاله برای درک نقش فروش در خلق ارزش روابط پشتیبانی نموده است. این چهارجوب تلاش اولیه مورد نیاز را د رجهت نقش فروش در خلق ارزش در روابط انجام داده و فرصتهایی برای تحقیقات آتی را ارائه می دهد.