منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ذهنیت های نامتعارف کارآفرینان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ذهنیت های نامتعارف کارآفرینان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ذهنیت های نامتعارف کارآفرینان
عنوان انگلیسی
The counter-conventional mindsets of entrepreneurs
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
5
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات بحث (Discussion)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
5.541 در سال 2019
شاخص H_index مجله
76 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.402 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0007-6813
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2019
کد محصول
11031
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، کارافرینی، مدیریت کسب و کار
مجله
افق های کسب و کار - Business Horizons
دانشگاه
دانشکده بازرگانی لندن، انگلستان
کلمات کلیدی
کارآفرینی، ذهنیت کارآفرین، ایده‌های کارآفرینی، پرورش نوآوری، رفتار نوآورانه
کلمات کلیدی انگلیسی
Entrepreneurship - Entrepreneur mindset - Entrepreneurial ideas - Fostering innovation - Innovative behavior
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.bushor.2017.05.003
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده

1. فکر و عمل متفاوت

1-1 "بله ما می‌توانیم"

1-2 التماس، قرض گرفتن یا سرقت

1-3 تفکر محدود، نه گسترده

1-4 منطقِ ابتدا مشکل، نه ابتدا محصول

1-5. "نه" چیزی است که منتظر است به "بله" تبدیل شود

1-6 درخواست پول نقد

2. شما چه‌کار می‌کنید؟

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
11031-IranArze     11031-IranArze1
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

These days, it seems, nearly everyone aspires to be an entrepreneur. But many entrepreneurs think and act differently than the way in which most other businesspeople do and the way much of today’s business education encourages them to think and act. My in-depth examination of dozens of entrepreneurs I’ve come to know well over the past 2 decades tells me that their unconventional–—or, dare I say, counter-conventional–—mindsets and behaviors are marked by six common patterns: (1) ‘Yes, we can;’ (2) beg, borrow, or steal; (3) think narrow, not broad; (4) problemfirst, not product-first logic; (5) ‘No’ is something waiting to be turned into ‘Yes’; and (6) ask for the cash and ride the float. Thankfully, we now know that entrepreneurs are made, not born. These six patterns of entrepreneurial thought and action are eminently learnable. If you want to someday be an entrepreneur, or if you want the people in your company to become more entrepreneurial, then developing–—or encouraging and incentivizing your people to develop–—such a mindset might constitute a suitable first step toward preparing you to follow a more entrepreneurial path or to foster a more entrepreneurial culture in your company.

1. Think differently, act differently

These days, it seems, almost everyone fancies being an entrepreneur; if not today, sometime in the nottoo-distant future. If you aspire to join their ranks, or if you wish your coworkers or employees could become more entrepreneurial, you might want to give some thought to the surprising and not simply unconventional–—but somewhat counterconventional–—ways in which entrepreneurial minds typically work. More often than not, I find, they exhibit six ways of thinking and acting that lie at the very heart of their entrepreneurial endeavors.

2. So, what about you?

The good news is that great entrepreneurs are almost always made, not born. Just as Arnold Correia learned to repeatedly do what his company had not done before and Thomas Knobel learned from a college classmate the power of persistence, so, too, can you learn to think and act like an entrepreneur. Can you do new things and assemble–—but not bother to own–—the resources you’ll need, and not take ‘No’ for an answer? Can you find a narrow target market having a compelling problem you can solve? Can you ride the float and grow? Yes, you can!

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

امروزه به نظر می‌رسد همه به دنبال کارآفرین شدن هستند. اما بسیاری از کارآفرینان متفاوت‌تر از اکثر دیگران فکر و عمل می‌کنند و بسیاری از آموزش‌های کسب‌وکار امروز آن‌ها را به تفکر و عمل تشویق می‌کند. با بررسی عمیق ده‌ها کارآفرین در طول دو دهه گذشته فهمیده‌ام که ذهنیت‌ها و رفتارهای نامتعارف با شش الگو مشترک مشخص‌شده است: (1) "بله ما می‌توانیم"؛ (2) التماس، قرض گرفتن، یا سرقت (3) تفکر محدود، نه گسترده؛ (4) منطقِ ابتدا مشکل، نه ابتدا محصول؛ (5) "نه" چیزی است که منتظر تبدیل‌شدن به "بله" است؛ و (6) درخواست پول نقد. خوشبختانه، اکنون می‌دانیم که کارآفرینان به وجود می‌آیند و متولد نمی‌شوند. این شش الگوی تفکر و عمل کارآفرینی بسیار قابل یادگیری است. اگر می‌خواهید روزی یک کارآفرین باشید، یا اگر می‌خواهید افراد شرکتتان کارآفرینی شوند، برای پیشرفت آن‌ها را تشویق کنید و به آن‌ها انگیزه بدهید، چنین ذهنیتی ممکن است اولین گام مناسب برای آماده شدن به منظور دنبال کردن یک مسیر کارآفرینی یا تقویت کردن یک فرهنگ کارآفرینی در شرکت باشد.

1. فکر و عمل متفاوت

به نظر می‌رسد این روزها تقریباً همه افراد می‌خواهند کارآفرین شوند؛ اگر امروز نتوانستند، در آینده‌ای نه چندان دور آن را عملی کنند. اگر می‌خواهید کارآفرین شوید، یا اگر مایل هستید که همکاران یا کارکنان شما رفتار کارآفرینانه داشته باشند، ممکن است بخواهید از روش‌های نامتعارف استفاده کنید که در آن ذهنیت‌های کارآفرینی به طور معمول به کار گرفته می‌شوند. در اغلب موارد، مشخص می‌شود که شش روش تفکر و عمل وجود دارد که در قلب تلاش‌های کارآفرینی جای گرفته‌اند.

2. شما چه‌کار می‌کنید؟

خبر خوب این است که کارآفرینان بزرگ تقریباً همیشه به وجود می‌آیند و متولد نمی‌شوند. درست مثل آرنولد کوریا که آموخت آنچه شرکتش قبل از آن انجام نداده بود را بارها و بارها انجام بدهد و توماس نوبل از همکلاسی‌اش قدرت استقامت را آموخت، بنابراین شما نیز می‌توانید یاد بگیرند که مانند یک کارآفرین فکر و عمل کنید. آیا می‌توانید چیزهای جدیدی را انجام دهید و منابع موردنیاز را جمع‌آوری کنید - اما خودتان را ناراحت نکنید - و پاسخ "نه" را نپذیرید؟ آیا می‌توانید یک بازار هدف محدود با یک مشکل قانع‌کننده پیدا کنید که می‌توانید آن را حل کنید؟ آیا می‌توانید رشد کنید؟ بله، می‌توانید!


بدون دیدگاه