ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
The purpose of this paper is to present business coaching in a classical way. An overview of coaching definitions will be provided. Attention will be drawn to coaching components and varieties. Moreover, a brief description of coach competences and tools supporting their work will be offered.
Our considerations should be started with a short overview of coaching definitions. One of the approaches presents coaching as a didactic process oriented on the formation (improvement) of employee skills, conducted in a system: one coaching instructor per one coaching trainee [1].
According to A. Ratajczak and P. Pilipczuk coaching is the assistance and management of a person’s skills and competences in a specific field, conducted individually by a coach. A significant element of coaching is a partner relationship and mutual trust between the personal coach and his/her trainee/client/sportsman [woman]/employee/team. The principal task of coaching is to support the person included in a coaching scheme in her/his achievement of the targets agreed upon with the coach [2].
Coaching, particularly its business variety, means the improvement of effectiveness and efficiency of organization through enabling the employees to learn in a scheduled way under the coach’s supervision. First of all, the process is to enable a more efficient problem solution, also the improvement of an individual employee’s efficiency, particularly wherever any change in task performance is desired [3].
S. Thorpe and J. Clifford treat coachins as assistance provided to a given person in enhancing and improvement of action through consideration over the way he/she applies a substantial skill or knowledge [4].
هدف این مقاله ارائه مربیگری کسب و کار به روش کلاسیک میباشد. یک بررسی اجمالی در مورد تعریف مربیگری آورده خواهد شد. سپس تمرکز بر روی اجزاء و انواع مربیگری خواهد رفت. به علاوه توضیح مختصر از صلاحیت های مربی و ابزارهای حمایت کننده در کارشان ارائه خواهد شد.
بررسی های ما باید با یک بررسی اجمالی و مختصر در مورد تعریف های مربیگری آغاز شود.
یکی از روش ها مربیگری را به عنوان یک فرآیند تعلیمی حول محور تشکیل (بهبود) مهارت های کارمند تعریف میکند، فرآیندی که درون سیستم هدایت میشود: یک استاد مربیگری برای هر کارآموز مربیگری [1].
بر طبق راتجک و پیلیپزوک مربیگری کمک و مدیریت کردن مهارتها و صلاحیت های شخص در یک زمینه خاص هست که به صورت انفرادی توسط یک مربی هدایت میشوند. یک عنصر مهم مربیگری رابطه شراکتی و اعتماد دو طرفه بین مربی شخصی و کارآموز / مشتری / ورزشکار / کارمند و یا تیمش هست. وظیفه اصلی مربیگری حمایت کردن از فرد است که شامل مربیگری طرح برای برای دستیابی وی به اهدافی است که در مورد آن ها با مربی به توافق رسیده است. [2].
مربیگیری به خصوص در بخش کسب و کار بهبود موثر بودن و کارآمدی سازمان از طریق قادر کردن کارمندان برای یادگیری یک شیوه زمانبندی شده تحت نظارت یک مربی میباشد.در ابتدا فرآیند این است که بتوان یک حل مساله موثرتر را بوجود آورد، به علاوه بهبود در کارآمدی شخص کارمند به ویژه هر جا که تغییر در راندمان فعالیت مطلوب است [3].
تورب و کلیفورد معتقد است که این مربی های حرفه ای ، به نوعی به یک فرد کمک می کنند تا با در نظر داشتن نحوه استفاده از مهارت ها و یا دانش اصلی ، توانایی های کاری خودش را بهبود و ارتقا دهد [4].