تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله استراتژی ها و چالش های بازاریابی سبز – مجله GARPH

عنوان فارسی: بازاریابی سبز : چالش ها و استراتژی در این وضعیت در حال تغییر
عنوان انگلیسی: GREEN MARKETING: CHALLENGES AND STRATEGY IN THE CHANGING SCENARIO
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 8
سال انتشار : 2012 نشریه : گراف - GARPH
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 3186 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 546.42Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و بازاریابی
مجله: مجله بین المللی تحقیقات پیشرفته در مدیریت و علوم اجتماعی
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

چارچوب معنایی

لزوم بازاریابی سبز

اهداف بازاریابی سبز

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

INTRODUCTION

The term Green Marketing came in the late 1980s and early 1990s, began in Europe in the early 1980s when certain products were found to be harmful to the environment and society as a whole. Consequently new types of products were created, called “Green product” that would cause less damage to the environment. According to Peattee (2001), the evolution of green marketing can be divided into three phases; first phase was termed as “Ecological” green marketing, to help solve the environment problems through remedies. Second phase was ‘Environmental” Green Marketing with focus on clean technology that involved designing of innovative new products, when take care of pollution and waste issues. Third phase was “Sustainable” where it becomes essential for companies to produce environment friendly products as the awareness for such products in on the rise as customers are demanding eco-friendly products and technologies.

نمونه متن ترجمه

مقدمه

عبارت بازاریابی سبز در اواخر دهه 1980 و اوایل 1990 بوجود آمد و در اوایل دهه 1980 در اروپا آغاز شد وقتی که پی برده شد که محصولات خاص برای محیط و جامعه زیان بخش هستند. در نتیجه انواع جدیدی از محصولات با نام محصولات سبز ساخته شدند که کمتر برای محیط زیان بخش بود.

مطابق گفته پیتی، انقلاب بازاریابی سبز را میتوان به سه مرحله طبقه بندی کرد؛ مرحله اول بازاریابی سبز بوم شناختی نام گرفت که به حل مشکلات محیط از طریق ارائه راه حل کمک می کرد. مرحله دوم بازاریابی سبز محیطی بود که تمرکز آن بر روی تکنولوژی تمیز بود که نیازمند طراحی محصولات ابتکاری جدیدی بود که به کم کردن آلودگی و ضایعات کمک می کرد. مرحله سوم قابل تحمل بود که برای شرکت های ضروری می شد که محصولات بی خطری را برای محیط بسازند چون آگاهی از این محصولات در حال افزایش است وقتی که مشتریان محصولات و تکنولوژی های کم خطرتری را برای محیط تقاضا می کنند.