تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله پاسخ های مصرف کنندگان به ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR)

عنوان فارسی: پاسخ های مصرف کنندگان به ابتکارات مسئولیت اجتماعی شرکتها (CSR)
عنوان انگلیسی: CONSUMER RESPONSES TO CORPORATE SOCIAL RESPONSIBILITY (CSR) INITIATIVES
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 13 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2007 نشریه : American Academy of Advertising
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4229 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 774.84Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت کسب و کار، مدیریت اجرایی، مدیریت بازرگانی و بازاریابی
مجله: مجله تبلیغاتی (Journal of Advertising)
دانشگاه: دانشگاه کارولینای شمالی، دانشگاه ویسکانسین-مدیسن
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

پیشینه نظری

پاسخ های مصرف کننده به CRM

نقش تطبیق برند و علت

فرضیات

روش

شرکت کنندگان و روش

دستکاری تطبیق و برازش برند و علت

معیارها

پاسخ های مصرف کننده

آگاهی از برند

بررسی دستکاری

متغیرهای مداخله گر بالقوه

نتایج

بررسی دستکاری

بررسی های مداخله گر

تست فرضیه

بحث

نتایج و مبانی

محدودیت هاو مطالعات آتی

نمونه متن انگلیسی

ABSTRACT

Through a controlled experiment, this study demonstrates that an ad with an embedded cause-related marketing (CRM) message, compared with a similar one without a CRM message, elicits more favorable consumer attitude toward the company. This is so regardless of the level of fit between the sponsoring brand and the social cause. Furthermore, when the embedded CRM message involves high versus low brand/cause fit, consumer attitudes toward the ad and the brand are more favorable. Such positive effect of brand/cause fit, however, only emerges for consumers who are high in brand consciousness; for those who are low in brand consciousness, brand/cause fit has no impact on ad or brand evaluations. Theoretical and practical implications of the findings are discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

از طریق آزمایش کنترل شده، مطالعه حاضر راجع به این مسئله توضیح می دهد که یک تبلیغ با یک پیام بازاریابی علی نهفته( CRM )، در مقایسه با مطالعه مشابه بدون پیام CRM ، نگرش های مطلوب تر مصرف کننده در مورد شرکت را فرامی خواند. این مسئله به سطح تطبیق (برازش) بین برند اسپانسر و علت اجتماعی توجه نمی کند. به علاوه، زمانی که پیام CRM نهفته شامل تطبیق بالا و پائین بین برند و علت اجتماعی باشد ،آنگاه نگرش های مصرف کننده نسبت به تبلیغات و برند مطلوب تر می باشند. اما اثر مثبت بین تطبیق برند وعلت، تنها برای مصرف کنندگانی ظهور می کند که آگاهی زیادی در زمینه برند دارند. برای کسانی که در این زمینه آگاهی کمی دارند، تطبیق برند وعلت هیچ گونه تاثیری بر تبلیغات یا ارزیابی های برند ندارد. پیامدهای نظری و عملی یافته ها در این مقاله مورد بحث قرار گرفته است.