تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص پریفرم تولیدی رینگ پیستون چدنی – مجله اشپرینگر

عنوان فارسی: ساختار و خواص پریفرم تولیدی رینگ پیستون چدنی
عنوان انگلیسی: STRUCTURE AND PROPERTIES OF CAST IRON PREFORMS OF PISTON RINGS
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7
سال انتشار : 1997 نشریه : اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4154 رفرنس : ندارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 1.00Mb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی مواد
گرایش های مرتبط با این مقاله: ساخت و تولید، مکانیک خودرو، طراحی کاربردی، صنایع فلزی و متالورژی صنعتی
مجله: علوم فلزی و عملیات حرارتی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

introduction

Before 1986 piston rings for VAZ engines were manufactured by the Michurinsk Plant of Automatic Equipment. Upper compression rings were produced from high-strength cast iron with spheroidal graphite, and oil-control rings and lower compression rings were produced from gray cast iron. In both cases individual preforms were used for each ring. The central zone of the cross section of upper compression rings often exhibited a streak loose shrinkage structure. The structure of the rings was nonuniform with a variable content of ledeburite, pearlite, and ferrite. The structure of oil-control and lower compression rings contained coarse rosette graphite and often an elevated amount of ferrite. Thus, the rings had unstable micro- and macrostructures and mechanical properties. Over 20% of the cast preforms did not correspond to the standard requirements on the quality of the material and the parts. The use of such piston rings caused scoring, increased the consumption of oil, and ultimately decreased the service life of the parts.

نمونه متن ترجمه

مقدمه

قبل از سال 1986 رینک پیستون برای موتورها تولید شد . آن یک حلقه برای فشرده سازی یا مقاومت بالا بود که از چدن با گرافیت کروی تولید شد . و همچنین نوعی از آن از چدن خاکستری تولید شد . در هر دو مدل ساخته شده از مواد برای تولید رینک پیستون استفاده شد . منطقه مرکزی از مقطع فشرده سازی اغلب یک ساختار انقباض گشاد را نشان داده است . ساختار حلقه به صورت غیر یکنواخت و با یک متغیر با محتوای لدبوریت و پرلیت و فریت بوده است . این ساختار , کنترل شده بوده و می تواند ذرات گرافیت درشت را داشته باشد و اغلب با مقدار بالای فریت همراه است . بنابراین , کره های کوچک , ناپایدار بوده و در ما کره ساختار, خواص مکانیکی خاصی را بوجود می آورد. بیش از 20٪ پریفورم های ساخته شده از آنها , متناظر با الزامات استاندارد بر کیفیت مواد و قطعات است . استفاده از چنین رینک پیستونی منجر به افزایش مصرف کربن شده و در نهایت عمر قطعه را کاهش می دهد .