دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص پریفرم تولیدی رینگ پیستون چدنی - مجله اشپرینگر

دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص پریفرم تولیدی رینگ پیستون چدنی - مجله اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ساختار و خواص پریفرم تولیدی رینگ پیستون چدنی
عنوان انگلیسی
STRUCTURE AND PROPERTIES OF CAST IRON PREFORMS OF PISTON RINGS
صفحات مقاله فارسی
7
صفحات مقاله انگلیسی
3
سال انتشار
1997
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
4154
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک و مهندسی مواد
گرایش های مرتبط با این مقاله
ساخت و تولید، مکانیک خودرو، طراحی کاربردی، صنایع فلزی و متالورژی صنعتی
مجله
علوم فلزی و عملیات حرارتی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
introduction

Before 1986 piston rings for VAZ engines were manufactured by the Michurinsk Plant of Automatic Equipment. Upper compression rings were produced from high-strength cast iron with spheroidal graphite, and oil-control rings and lower compression rings were produced from gray cast iron. In both cases individual preforms were used for each ring. The central zone of the cross section of upper compression rings often exhibited a streak loose shrinkage structure. The structure of the rings was nonuniform with a variable content of ledeburite, pearlite, and ferrite. The structure of oil-control and lower compression rings contained coarse rosette graphite and often an elevated amount of ferrite. Thus, the rings had unstable micro- and macrostructures and mechanical properties. Over 20% of the cast preforms did not correspond to the standard requirements on the quality of the material and the parts. The use of such piston rings caused scoring, increased the consumption of oil, and ultimately decreased the service life of the parts.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
قبل از سال 1986 رینک پیستون برای موتورها تولید شد . آن یک حلقه برای فشرده سازی یا مقاومت بالا بود که از چدن با گرافیت کروی تولید شد . و همچنین نوعی از آن از چدن خاکستری تولید شد . در هر دو مدل ساخته شده از مواد برای تولید رینک پیستون استفاده شد . منطقه مرکزی از مقطع فشرده سازی اغلب یک ساختار انقباض گشاد را نشان داده است . ساختار حلقه به صورت غیر یکنواخت و با یک متغیر با محتوای لدبوریت و پرلیت و فریت بوده است . این ساختار , کنترل شده بوده و می تواند ذرات گرافیت درشت را داشته باشد و اغلب با مقدار بالای فریت همراه است . بنابراین , کره های کوچک , ناپایدار بوده و در ما کره ساختار, خواص مکانیکی خاصی را بوجود می آورد. بیش از 20٪ پریفورم های ساخته شده از آنها , متناظر با الزامات استاندارد بر کیفیت مواد و قطعات است . استفاده از چنین رینک پیستونی منجر به افزایش مصرف کربن شده و در نهایت عمر قطعه را کاهش می دهد .

بدون دیدگاه