دانلود ترجمه مقاله ساختار و خواص پریفرم تولیدی رینگ پیستون چدنی – مجله اشپرینگر

عنوان فارسی: | ساختار و خواص پریفرم تولیدی رینگ پیستون چدنی |
عنوان انگلیسی: | STRUCTURE AND PROPERTIES OF CAST IRON PREFORMS OF PISTON RINGS |
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 3 | تعداد صفحات ترجمه فارسی : 7 |
سال انتشار : 1997 | نشریه : اشپرینگر - Springer |
فرمت مقاله انگلیسی : PDF | فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده |
کد محصول : 4154 | رفرنس : ندارد |
محتوای فایل : zip | حجم فایل : 1.00Mb |
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی مکانیک و مهندسی مواد |
گرایش های مرتبط با این مقاله: ساخت و تولید، مکانیک خودرو، طراحی کاربردی، صنایع فلزی و متالورژی صنعتی |
مجله: علوم فلزی و عملیات حرارتی |
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است |
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است |
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است |
چکیده
مقدمه
نتیجه گیری
introduction
Before 1986 piston rings for VAZ engines were manufactured by the Michurinsk Plant of Automatic Equipment. Upper compression rings were produced from high-strength cast iron with spheroidal graphite, and oil-control rings and lower compression rings were produced from gray cast iron. In both cases individual preforms were used for each ring. The central zone of the cross section of upper compression rings often exhibited a streak loose shrinkage structure. The structure of the rings was nonuniform with a variable content of ledeburite, pearlite, and ferrite. The structure of oil-control and lower compression rings contained coarse rosette graphite and often an elevated amount of ferrite. Thus, the rings had unstable micro- and macrostructures and mechanical properties. Over 20% of the cast preforms did not correspond to the standard requirements on the quality of the material and the parts. The use of such piston rings caused scoring, increased the consumption of oil, and ultimately decreased the service life of the parts.
مقدمه
قبل از سال 1986 رینک پیستون برای موتورها تولید شد . آن یک حلقه برای فشرده سازی یا مقاومت بالا بود که از چدن با گرافیت کروی تولید شد . و همچنین نوعی از آن از چدن خاکستری تولید شد . در هر دو مدل ساخته شده از مواد برای تولید رینک پیستون استفاده شد . منطقه مرکزی از مقطع فشرده سازی اغلب یک ساختار انقباض گشاد را نشان داده است . ساختار حلقه به صورت غیر یکنواخت و با یک متغیر با محتوای لدبوریت و پرلیت و فریت بوده است . این ساختار , کنترل شده بوده و می تواند ذرات گرافیت درشت را داشته باشد و اغلب با مقدار بالای فریت همراه است . بنابراین , کره های کوچک , ناپایدار بوده و در ما کره ساختار, خواص مکانیکی خاصی را بوجود می آورد. بیش از 20٪ پریفورم های ساخته شده از آنها , متناظر با الزامات استاندارد بر کیفیت مواد و قطعات است . استفاده از چنین رینک پیستونی منجر به افزایش مصرف کربن شده و در نهایت عمر قطعه را کاهش می دهد .