ترجمه مقاله مباحث رسانه های اجتماعی در میان جوانان - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مباحث رسانه های اجتماعی در میان جوانان - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مباحث رسانه های اجتماعی در میان جوانان: دیدگاه قوم نگاری
عنوان انگلیسی
Discourses of social media amongst youth: An ethnographic perspective
صفحات مقاله فارسی
30
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.072 در سال 2021
شاخص H_index مجله
22 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.693 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
2211-6958
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
13522
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات - علوم اجتماعی - اینترنت و شبکه های گسترده - مردم شناسی
مجله
Discourse & Context & Media
کلمات کلیدی
رسانه اجتماعی - روندهای رسانه اجتماعی - شیوه های جوانان - مردم شناسی - تحلیل گفتمان
کلمات کلیدی انگلیسی
Social media - Social media trends - Youth practices - Ethnography - Discourse analysis
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.dcm.2022.100625
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. پیش زمینه: تغییر روندهای رسانه های اجتماعی
3. روش ها
4. نتایج
5. نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 17 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 6 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نظرسنجی های جدید رسانه های اجتماعی در مقیاس بزرگ به صورت مکرر نشان داده اند که فیس بوک و توییتر محبوبیت خود را در میان نوجوانان از دست داده اند، و برنامه های جدیدتر «ایمیج فرست» مانند اسنپ چت و اینستاگرام در میان این جمعیت اولویت دارند. در حالی که یک سرمایه تحقیقاتی وجود دارد که دلایل عمومی تر این تغییر را بررسی کرده است، مشخص نیست که این تفسیرها تا چه حد می تواند برای شیوه های کاربری در سطح بومی تر در نظر گرفته شود. این مقاله با در نظر گرفتن یک رویکرد مردم شناختی درباره این مباحث سوال می پرسد تا گفتمان های رایج رسانه های اجتماعی را در میان افراد جوان در یک گروه از جوانان شرق لندن بررسی کند. به ویژه، من روش هایی را بررسی می کنم که در آن کدام برنامه ها و پلتفرم های رسانه های اجتماعی به صورت پراکنده توسط افراد جوان به عنوان منبعی از زندگی روزانه آنها ارائه شده اند. این موضوع باعث می شود که استدلال کنم که در حالی که برخی شیوه های آنها جزئی از روندهای گسترده تر کاربرد رسانه اجتماعی در نظر گرفته می شوند، مباحثی که واقعیت های زندگی افراد جوان (بعنوان مثال، جرم، شبکه های اجتماعی) را نشان می دهند، به صورت یکسان بر مشارکت های آنها در پلتفرم های مختلف تاثیر می گذارد.
2. پیش زمینه: تغییر روندهای رسانه های اجتماعی
بیش از ده سال گذشته، محققان در آمریکا و انگلستان یک روند پایدار را در استفاده از رسانه های اجتماعی گزارش کرده اند. در هر دو منطقه، کاهش مداوم کاربران نوجوان فیس بوک و توییتر وجود داشته است، در عوض طرفدار این جمعیت به پلتفرم های جدیدتر مبتنی بر برنامه رفته است که در آن برنامه ها، محتوا تا حد زیادی مبتنی بر تصویر است (آنچه که من آن را بعنوان «ایمیج فرست» می نامم). این برنامه ها شامل اینستاگرام، اسنپ چت، و تیک تاک می شوند (آنردسون و جیانگ، 2018؛ استاتیستا، 2021). محققان برای درک این توسعه ها انگیزه های کاربرد را برای پلتفرم های مختلف بررسی کرده اند. بعنوان مثال، الهباش و ما (2017) در یک نظرسنجی بزرگ از 396 دانشجوی دانشکده آمریکا دریافتند که انگیزه های انفعالی مانند سرگرمی و آسایش توسط برنامه هایی مانند اسنپ چت و اینستاگرام تسهیل شده و نسبت به پلتفرم هایی که اصول روابط بین فردی را ممکن می سازند، مانند توییتر و فیس بوک اولویت دارند.
در عوض، سایر محققان این توسعه ها را به نوآوری های فنی جدید مرتبط کرده اند. بعنوان مثال، آندرسون و جیانگ (2018) کاهش کاربران نوجوان فیس بوک را به استفاده زیاد از فناوری های تلفن هوشمند در میان این جمعیت مرتبط می کنند. به ویژه، آنها بیان می کنند که 95% نوجوانان آمریکایی صاحب یک تلفن هوشمند هستند یا به آن دسترسی دارند و 45% ادعا می کنند که تقریبا به صورت ثابت آنلاین هستند. پس این احتمال وجود دارد که افزایش کاربران نوجوان اینستاگرام و اسنپ چت می تواند برای هر دو تغییر نسبت به پلتفرم هایی باشد که از قابلیت های تلفن های هوشمند امروزی (بعنوان مثال، دوربین یکپارچه)، و ماهیت همیشه آنلاین (بوید، 2012) تعاملات شبکه ای افراد جوان استفاده می کنند.

بدون دیدگاه