ترجمه مقاله بررسی ارتباط بین عشق به برند کارمند، تعهد عاطفی، تبلیغات دهان به دهان مثبت - نشریه الزویر

ترجمه مقاله بررسی ارتباط بین عشق به برند کارمند، تعهد عاطفی، تبلیغات دهان به دهان مثبت - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۷۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
بررسی ارتباط بین عشق به برند کارمند، تعهد عاطفی، تبلیغات دهان به دهان مثبت، و نیت ترک شغل: دیدگاه تئوری هویت اجتماعی
عنوان انگلیسی
Examining the linkages between employee brand love, affective commitment, positive word-of-mouth, and turnover intentions: A social identity theory perspective
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.528 در سال 2021
شاخص H_index مجله
24 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.554 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0970-3896
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2021
کد محصول
13099
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
تایپ شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت بازرگانی - بازاریابی - مدیریت منابع انسانی - مدیریت کسب و کار - مدیریت فناوری اطلاعات - تجارت الکترونیک
مجله
IIMB Management Review
کلمات کلیدی
عشق کارکنان به برند - نظریه هویت اجتماعی - تعهد عاطفی - تبلیغات شفاهی مثبت - نیت ترک شغل
کلمات کلیدی انگلیسی
Employee brand love - Social identity theory - Affective commitment - Positive word of mouth - Turnover intention
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.iimb.2022.04.002
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مرورد ادبیات و توسعه فرضیه
روش
نتایج
بحث
پیامدهای نظری و عملی
محدودیت ها و جهت های تحقیقاتی آینده
پیوست. پرسشنامه های مورد استفاده برای جمع آوری پاسخ ها برای مطالعه
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 23 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 9 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
موارد بررسی عشق به برند از دیدگاه مشتری زیاد است و به ندرت از دیدگاه کارکنان بررسی شده است. این تحقیق با استفاده از نظریه هویت اجتماعی تلاش می کند تا عشق کارکنان را به برند و رابطه آن را با تعهد عاطفی، رفتار تبلیغات شفاهی مثبت (PWOM)، و نیت ترک شغل بررسی کند. ما با استفاده از نمونه ای از 289 متخصص از شرکت های بیمه بخش خصوصی و دولتی در هند دریافتیم که عشق کارکنان به برند تاثیر معنی دار مثبتی بر تعهد عاطفی و PWOM و همچنین تاثیر منفی معنی داری بر نیت ترک شغل دارد. علاوه بر این، تعهد عاطفی، میانجی رابطه عشق کارکنان به برند با PWOM و نیت ترک شغل است. پیامدهای نظریه و عمل مورد بحث قرار می گیرند.

مرورد ادبیات و توسعه فرضیه
عشق کارکنان به برند از دیدگاه هویت اجتماعی
نظریه هویت اجتماعی توصیف می کند که چگونه افراد از طریق ارتباط با طبقه ها یا گروه های اجتماعی هویت خودشان را توصیف می کنند (هوگ و آبرامز، 1988). این نظریه پیش بینی می کند که افراد خود پنداره خودشان را از عضویت روانشناختی خودشان در گروه های اجتماعی مختلف بدست می آورند (تاجفل، 1981؛ تاجفل و ترنر، 1986). تاجفل (1981) هویت اجتماعی را بعنوان بخشی از خود پنداره یک فرد تعریف کرد که از دانش عضویت او از یک گروه اجتماعی همراه با ارزش و معنی داری عاطفی مرتبط با عضویت بدست می آید» (صفحه. 255). هرچه همانندسازی با یک گروه بیشتر باشد، فرد خود را بیشتر بعنوان عضوی از گروه تصور می کند و باعث تغییر از نیت های «من» به «ما» بعنوان اساسی ترین توضیح رفتار می شود (برور، 1991؛ ترنر و همکاران، 1987). همانطور که همانندسازی تقویت می شود، کارکنان به روش هایی پایبند می شوند و به روش هایی رفتار می کنند که با هنجارها و ارزش های سازمانی سازگار باشد (آشفورس و مائل، 1989). SIT پیشنهاد می کند که افراد در تعریف خود ادراکی خود فراتر از هویت شخصی خود حرکت می کنند تا هویت اجتماعی را توسعه دهند (بهاتاچاریا و سِن، 2003؛ تاجفل و ترنر، 1986). بنابراین، افراد با درونی کردن نگرش ها، باورها و ارزش های مشترک، واکنش های عاطفی، هنجارهای رفتاری، و سبک های گفتگو در میان اعضای گروه اجتماعی مشابه، خودشان را شکل می دهند (استتس و بورک، 2000). افرادی که هویت های اجتماعی قوی را توسعه می دهند، ارتباط عاطفی با آن هویت ها را ایجاد می کنند و به گونه ای رفتار می کنند که خودشان و همچنین نتایج سایر اعضای گروه را تقویت می کنند (تویتس و ویرشاپ، 1997). آنها به نفع خود و اعضای درون گروه عمل می کنند تا اعتماد به نفس خود را حفظ کنند و ارتقا دهند (ترنر و همکاران، 1987).


بدون دیدگاه