ترجمه مقاله اثر فعالیت بازاریابی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری - نشریه MDPI

ترجمه مقاله اثر فعالیت بازاریابی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری - نشریه MDPI
قیمت خرید این محصول
۷۰,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
اثر فعالیت بازاریابی اینستاگرام بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در صنعت قهوه
عنوان انگلیسی
The Effects of Instagram Marketing Activities on Customer-Based Brand Equity in the Coffee Industry
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2022
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
MDPI
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.166 در سال 2020
شاخص H_index مجله
109 در سال 2022
شاخص SJR مجله
0.664 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2071-1050
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2020
کد محصول
12865
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت بازرگانی - مدیریت کسب و کار - بازاریابی
مجله
Sustainability
کلمات کلیدی
فعالیت بازاریابی اینستاگرامی - ارزش ویژه برند مشتری محور - عشق به برند - قصد استفاده مجدد - صنعت قهوه
کلمات کلیدی انگلیسی
Instagram marketing activity - customer-based brand equity - brand love - re-usage intention - coffee industry
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.3390/su14031657
فهرست مطالب
چکیده

1- مقدمه

2- مروری بر پیشینه ی پژوهشی

3- تدوین مدل و فرضیه ها

4- روش شناسی

5- نتایج

6- نتیجه گیری

منابع

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
فایل پاورپوینت این مقاله
در کنار ترجمه مقاله، فایل پاورپوینت این مقاله نیز ایجاد شده و در این محصول قرار داده شده است که پس از خریداری به همراه ترجمه قابل دانلود خواهد بود. تعداد اسلایدهای این پاورپوینت 22 می باشد و آماده ارائه در دانشگاه یا سایر سمینارها است.
فایل خلاصه ترجمه
در صورتی که نیاز به خلاصه ای از متن ترجمه این مقاله دارید، می توانید از فایل خلاصه ترجمه استفاده نمایید که به این محصول اضافه شده است. خلاصه ترجمه این مقاله در 8 صفحه در فایل word انجام شده و داخل بسته قرار گرفته است.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

اینستاگرام به عنوان یک کانال بازاریابی کارامد و بصری برای ایجاد ارزش ویژه ی برند در ذهن مصرف کنندگان استفاده می شود. بنابراین، این مطالعه بر آن است تا فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی را طبقه بندی کند و تأثیرات مرتبط آن بر ایجاد ارزش ویژه ی برند مشتری محور (آگاهی از برند، تصویر برند، کیفیت ادراک شده، عشق به برند، و قصد استفاده ی مجدد از اینستاگرام) از طریق فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی را تحلیل کند. در این راستا، داده هایی از 358 مشتری قهوه که از یکی از پنج حساب اینستاگرامی برند قهوه در این مطالعه استفاده کرده بودند گردآوری شد و با استفاده از نرم افزارهای SPSS و AMOS تحلیل شدند. نتایج نشان داد که چهار بُعد فرعی (تعامل، سرگرمی، سفارشی سازی، و پیرو مُد روز بودن) فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی بر ارزش ویژه ی برند (آگاهی از برند، تصویر برند، و کیفیت ادراک شده) تأثیر می گذارند، که خود این ها منجر به وفاداری نگرشی (عشق به برند) و وفاداری رفتاری (قصد استفاده ی مجدد از اینستاگرام) نسبت به برند می شوند. این پژوهش به طور جامعی تأثیر فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی بر ارزش ویژه ی برند مشتری محور را نشان می دهد. یافته های این مطالعه به برندهای قهوه این امکان را می دهد تا به طور دقیق تری رفتارهای خرید مشتریان خود در آینده را از راه فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی پیش بینی کنند و راهنمایی برای مدیریت ارزش ویژه ی برند نیز فراهم می کنند.

2- مروری بر پیشینه ی پژوهشی
2-1 فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی
رسانه های اجتماعی به بسترهای آنلاین، برنامه های اپلیکیشن، یا رسانه هایی اشاره دارد که بر آنند تا تعامل ها یا همرسانی محتوا را تسهیل کنند [21]. امروزه، کسب وکارها معمولاً طیفی از فعالیت های بازاریابی را از طریق فعالیت-های بازاریابی آنلاین ایجاد، داد و ستد، و ارائه می کنند تا روابط ذینفعان قدرتمندی را ایجاد و تقویت کنند. این فعالیت را بازاریابی رسانه های اجتماعی می نامند [22]. این امر فرصتی برای رسیدن به مشتریان برای کسب وکارها فراهم می کند [23] و روابطی را ایجاد می کند، که در نهایت سود شرکت را بهبود می بخشد [24].
مولفه های فعالیت های رسانه های اجتماعی توسط چندین پژوهشگر در محیط های گوناگون مورد بحث قرار گرفته-اند. کیم و کو [25] فعالیت های بازاریابی SNS را به تعامل، سرگرمی، سفارشی سازی، پیرو مُد روز بودن، و تبلیغات دهان به دهان (WOM) تقسیم کردند و این مقوله ها را برای برندهای مُد لوکس به کار بستند. این اقلام در پژوهش-های پسین برای صنایع گوناگون همچون خطوط هوایی، تجارت الکترونیکی، مُد، و غذا به کار برده شدند [19، 28-26]. بر پایه ی مطالعات یادشده در بالا، این مطالعه تعیین کرد که تعامل، سرگرمی، سفارشی سازی و پیر مدُ روز بودن مولفه های فعالیت های بازاریابی اینستاگرامی در صنعت قهوه هستند.
تعامل یک ویژگی مهم است که SNSها را از دیگر انواع رسانه ها متمایز می کند [29]. رسانه ی اجتماعیِ یک برند مکانی برای ارتباط صادقانه و صمیمانه با کاربران برند و دیگر برندها برای مشتریان فراهم می کند [30]. بنابراین، رسانه ی اجتماعی یک فضای سایبری است جایی که مشتریان می توانند با هم تعامل داشته باشند و درباره ی برندهای ویژه گفت وگو کنند و دیدگاه هایی را تبادل نمایند. کاربران رسانه های اجتماعی با مصرف کردن محتوای مرتبط با برند، خوش می گذرانند و سرگرم می شوند [31]. سرگرمی، جنبه ی لذت گرایانه ی تجربه ی رسانه های اجتماعی را نشان می دهد [32] و باعث می شود تا کاربران لذت و سرگرمی را تجربه کنند [33]. سفارشی سازی به این امر اشاره دارد که رسانه های اجتماعی تا چه اندازه خدمات اختصاصی برای برآوردن اولویت ها و ترجیحات مشتریان فراهم می-کنند [34]. بر این اساس، سفارشی سازی در رسانه های اجتماعی ابزاری است که شرکت ها با استفاده از آن می توانند یکتایی برند خود را انتقال دهند و اولویت ها و وفاداری مشتریان نسبت به برند را افزایش دهند [35]. پیرو مد روز بودن به این اشاره دارد که رسانه های اجتماعی تا چه اندازه محتوای به روز و امروزی فراهم می کنند [24]. بر همین اساس، پیرو مد روز بودن به معنی فراهم کردن اطلاعات به روز درباره ی محصولات و خدمات برای مشتریان است [36].


بدون دیدگاه