ترجمه مقاله نگرانی حفظ حریم خصوصی اطلاعات در عصر IOT

ترجمه مقاله نگرانی حفظ حریم خصوصی اطلاعات در عصر IOT
قیمت خرید این محصول
۲۳,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نگرانی های حفظ حریم خصوصی اطلاعات در عصر اینترنت اشیا (IOT)
عنوان انگلیسی
Information Privacy Concerns in the Age of Internet of Things
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
12597
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است ☓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی کامپیوتر - مهندسی فناوری اطلاعات - امنیت اطلاعات - اینترنت و شبکه های گسترده
کلمات کلیدی
تجزیه و تحلیل رفتار کاربردی - امنیت اطلاعات - مدیریت سیستم های اطلاعات - فناوری و نوآوری
کلمات کلیدی انگلیسی
Applied Behavior Analysis - Information Security - Management Information Systems - Technology and Innovation
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مروری بر تحقیقات پیشین
روش‌شناسی
هدف 1: تجزیه‌وتحلیل توانمندی
جمع‌آوری داده
تحلیل
هدف 2: آگاهی کاربر
جمع‌آوری داده
تحلیل
بحث
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
اینترنت اشیاء فرصت‌های جدیدی برای پیشرفت در بسیاری از حوزه‌ها از جمله مراقبت‌های بهداشتی، اتوماسیون خانگی، تولید و حمل‌ونقل فراهم کرده است. در سال‌های اخیر دستگاه‌های اینترنت اشیاء افزایش یافته است و این افزایش پی در پی با توجه به نیازهای صنعت ادامه دارد. پیشرفت در اینترنت اشیاء یکپارچه شده با هوش محیطی برای آسان کردن زندگی ما در نظر گرفته شده است. با این حال و با تمام این پیشرفت‌ها، اینترنت اشیاء نیز دارای معایبی است. هنگامی‌که رایانه‌های شخصی، دستگاه‌ها و ایستگاه‌های کاری تنها نقطه دسترسی دیگران به اطلاعات شخصی است حریم خصوصی و امنیت در حال حاضر در اولویت قرار دارد. با این حال، فن‌آوری‌های هوشمند در اطراف ما بسیار شده جمع‌آوری اطلاعات نیز اهمیت دارد و رو به افزایش است. علاوه بر این، مقدار زیادی از داده‌های جمع‌آوری‌شده توسط دستگاه‌های اینترنت اشیاء نسبتاً ناشناخته است و توسط کاربران کنترل نمی‌شود در نتیجه مسائل و نگرانی‌های امنیت اطلاعات شخصی را تشدید می‌کند. این تحقیق به ایجاد درک بهتر از نگرانی‌های مربوط به امنیت اطلاعات شخصی در پرکاربردترین فناوری‌های هوشمند کمک می‌کند که اطلاعات توسط آن‌ها جمع‌آوری می‌شود. بررسی می‌کنیم که چگونه جمع‌آوری داده‌ها می‌تواند موجب نگرانی مربوط به حفظ اطلاعات شخصی در میان کاربران اینترنت اشیاء شود.

 

مروری بر تحقیقات پیشین
اگر چه اینترنت اشیا به عنوان یکی از فناوری‌های مخرب در این دهه شناخته شده است، اما در تحقیقات آکادمیک به طور پیوسته تعریف نشده است (اتزوری و همکاران، 2010). ابرلندر و همکاران (2018) تحقیق گسترده‌ای را در مورد مقالات با نفوذ قبلی در سیستم اطلاعات و دیگر تحقیقات در مورد اینترنت اشیا انجام داده‌اند تا ویژگی‌هایی را ایجاد کند که طبقه‌بندی اینترنت اشیا را واضح‌تر کند. آن‌ها دو بعد و نه ویژگی را برای مقایسه تعاریف مختلف آن شناسایی کردند (جدول 1).

 

ابعاد اول، ارتباط، به قابلیت اتصال دستگاه به شبکه‌ای از دستگاه‌ها ارجاع می‌دهد (مانند هاب¬ها، رایانه‌ها، تلفن‌ها و دیگر دستگاه‌های اینترنت اشیا). این قابلیت‌ها می‌توانند فن‌آوری‌های سیمی مانند فیبر نوری، شبکه‌های تلفن، اترنت و یا فن‌آوری‌های بی‌سیم مانند وای فای، بلوتوث، زیگبی و غیره باشند. اگرچه اینترنت در ابزارهای اینترنت اشیا استفاده شده است، اما ویژگی‌های این ابعاد محدود به دستگاه‌هایی نیستند که قادر به اتصال به شبکه TCP / IP هستند (ابرلندر و همکاران، 2018). این دستگاه‌ها می‌توانند ویژگی‌های اتصال را نشان دهند که لزوماً نباید به اینترنت متصل باشند. به عنوان مثال: هاب¬های زیگبی قادر به روشنایی و تعیین دما هستند که توسط کاربر بدون نیاز به اینترنت کنترل می‌شوند.

 

بُعد دوم یعنی اشیاء ابهام بیشتری در ویژگی‌های آن دارد. بحث در مورد وارد کردن دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر به وسایل اینترنت اشیا وجود دارد (اتزوری و همکاران، 2010؛ ماترن و فلورکمیر، 2010). تحقیقات ابرلندر و همکاران (2018) رویکردهای مختلف را مقایسه می‌کنند و در ساخت این وسایل دو بعد را بررسی کرده‌اند: هویت و قابلیت. هویت به آنچه که یک شیء است و قابلیت به ویژگی‌ای که یک شیء دارا می‌باشد اشاره دارد. خصوصیات بعد هویت عبارت‌اند از سنسور، محرک، دستگاه‌های موبایل و کامپیوتر، اشیاء فیزیکی و اشیای مجازی به طور مشابه، ویژگی‌های بعد توانایی و قابلیت عبارت‌اند از توانایی سنجش (سنجش و انتقال سیگنال) و تعامل (مشارکت در درخواست متقابل و ارائه بازخورد) (ورمسان و فاریز، 2014).


بدون دیدگاه