ترجمه مقاله هوش مشارکتی: ایجاد ارزش در قیف فروش B2B - نشریه الزویر

ترجمه مقاله هوش مشارکتی: ایجاد ارزش در قیف فروش B2B - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
هوش مشارکتی: چگونگی ایجاد ارزش توسط هوش انسانی و مصنوعی در قیف فروش B2B
عنوان انگلیسی
Collaborative intelligence: How human and artificial intelligence create value along the B2B sales funnel
صفحات مقاله فارسی
24
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
2020
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
11.065 در سال 2021
شاخص H_index مجله
97 در سال 2022
شاخص SJR مجله
2.382 در سال 2021
شناسه ISSN مجله
0007-6813
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2021
کد محصول
12524
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مهندسی کامپیوتر - مدیریت کسب و کار - مدیریت بازرگانی - بازاریابی - هوش مصنوعی - مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
Business Horizons
کلمات کلیدی
هوش مصنوعی - زبان طبیعی - پردازش - یادگیری ماشین - فروش B2B - تحلیل پیش بینانه
کلمات کلیدی انگلیسی
Artificial intelligence - Natural language processing - Machine learning - B2B sales - Predictive analytics
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.bushor.2020.01.003
فهرست مطالب
چکیده
1. آیا AI می تواند به عملکرد فروش کمک کند و در آن سهم داشته باشد؟
2. بنیان های AI
3. قیف فروش B2B توانمند شده با AI
4. ملاحظات مدیریتی برای به حداکثر رساندن هوش مشارکتی
5. AI بهبود خواهد بخشید، جایگزین نمی کند
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

پیشرفتهای صورت گرفته در فناوری اطلاعات و ارتباطات، به ویژه در زمینه هوش مصنوعی (AI)، موجب تغییر و تحولاتی در فرایند فروش B2B شده است. فرض و اصل Al تبدیل مقادیر وسیعی از داده ها به اطلاعات جهت خلق و مدیریت دانش در بخش فروش B2B می باشد. در این راستا، AI فرایند فروش انسان محور سنتی را به طور چشمگیری تغییر می دهد. در این مقاله،چگونگی تاثیرگذاری AI بر قیف فروش B2B را شرح می دهیم. برای هر مرحله از قیف، وظایف کلیدی فروش را شرح داده، راجع به کارهای خاص AI توضیح داده و نقش انسانها را روشن می کنیم. در این راستا، ملاحظات مدیریتی برای به حداکثررساندن همکاریهای AI و افراد در زمینه فروش B2B، را نیز مطرح می کنیم. و زمانی که آن را دیدم، فهمیدم که فروش بزرگترین حرفه ای بود که مرد خواهان آن بود. چه عاملی می توانست به او این قدرت را بدهد که در سن 84 سالگی به 20 یا 30 شهر متفاوت رفته و تلفن را برداشته، از سوی افراد مختلف زیادی به خاطر آورده شده، به او عشق ورزیده شده و کمک شود؟

Willy Loman، Act II، در مرگ Arthur Miller فروشنده

 

 

2. بنیان های AI
AL می تواند به صورت یک واژه گمراه کننده ظاهر شود، زیرا امکان نمایش هوش انسان گونه توسط کامپیوترها را پیشنهاد می دهد (Kaplan و Haenlein، 2019؛ Russell و Norvig، 2016) که درست نیست. سیستم های AI امروز، سیستم های اطلاعاتی هستند که با توجه به آنچه می دانند، عملکرد منطقی به معرض نمایش می گذارند. به عبارت دیگر، عملکرد یک سیستم AI برحسب همنوایی و مطابقت با هوش انسانی خیر، بلکه برحسب یک عملکرد ایده آل به نام عقلانیت، اندازه گیری شده است (Gershman, Horvitz, & Tenenbaum، 2015؛ Paschen et al., 2019; Russell, 1997؛ Russell و Norvig، 2016؛ Tecuci, 2012 ). یک سیستم AI در صورتی هوشمند خوانده می شود که با توجه به آنچه می داند کار درست را انجام دهد؛ از اینرو، سیستم های AI برای رسیدن به نتیجه بهتر، یا در مورد عدم قطعیت، برای رسیدن به بهترین نتیجه مورد انتظار، مسائل را حل می کنند. تعریف ما از AI در این مقاله با فرض پذیرفته شده در رسانه های مشهور مبنی براینکه AI از هوش انسانی تقلید می کند، تفاوت دارد؛ دراینجا AI را به صورت سیستم های اطلاعاتی مفهوم سازی می کنیم که به صورت منطقی و براساس اطلاعات موجود عمل نموده و مسائل را حل می کنند.

 

با وجود کاربردهای زیاد AI در میان بسیاری از صنایع، با استفاده از مدل معمول ورودی- فرایند- خروجی می توان راجع به کلیه سیستم های AI توضیح داد: کلیه سیستم های اطلاعاتی به داده هایی از محیط (ورودیها)، دستکاری چنین داده هایی در راستایی خلق ارزش (فرایندها) و تغذیه اطلاعات (خروجیها) به محیط نیاز دارند (Paschen et al., 2019 ). در قسمت بعد راجع به هر یک از این سه مولفه – ورودیها، فرایندها و خروجیها- به طور مختصر بحث می کنیم.

 

2.1. ورودیها
یک سیستم اطلاعاتی AI به داده هایی از محیطش نیازدارد تا فرایند تبدیل ورودی- فرایند- خروجی را تغذیه کند. داده ها، ارزشهایی هستند که یک قلم یا شخص را با توجه به متغیرهای کیفی یا کمی اش توصیف می کنند، اما فقط زمانی می توانند برای تصمیم گیری مفید تلقی شوند، که داده ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و پردازش شده باشند (Bellinger, Castro, & Mills، 2004 ). برای AI، داده های ورودی به دو شکل ظاهر می شوند: داده های ساختاریافته مشتمل بر مجموعه داده های استاندارد به شکل عددی – نظیر دموگرافیک، وب کلیک، یا رکوردهای معاملاتی- هستند، در حالیکه داده های غیر ساختاریافته غیر عددی بوده و به شکل متن، فایل شنیداری یا تصاویر ظاهرمی شوند (مثلاً، کامنت ها، لایک ها، مرورها، تحقیق و پرس و جو، عکس ها، ویدیوها). 80 درصد از داده های امروز، ساختارنیافته (Rizkallah, 2017 ) بوده و 15 برابر سریعتر از داده های ساختاریافته رشد می کنند (Nair و Narayanan، 2012).


بدون دیدگاه