ترجمه مقاله فاکتورهای کیفیت خدمات برای ارائه دهندگان خاص در خرده فروشی آنلاین - نشریه الزویر

ترجمه مقاله فاکتورهای کیفیت خدمات برای ارائه دهندگان خاص در خرده فروشی آنلاین - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
دیوید در مقابل جالوت - فاکتورهای کیفیت خدمات برای ارائه دهندگان خاص در خرده فروشی آنلاین
عنوان انگلیسی
David versus Goliath - Service quality factors for niche providers in online retailing
صفحات مقاله فارسی
35
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
11.103 در سال 2020
شاخص H_index مجله
104 در سال 2022
شاخص SJR مجله
2.261 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
0969-6989
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12419
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه
دارد و ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
دارد ✓
پرسشنامه
دارد ✓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت - مدیریت کسب و کار - مدیریت بازرگانی - بازاریابی - مدیریت کیفیت و بهره وری - مدیریت استراتژیک - تجارت الکترونیک
مجله
Journal of Retailing and Consumer Services
کلمات کلیدی
رضایت مشتری - رهبر بازار در مقابل ارائه دهنده جایگاه ویژه - تجارت الکترونیکی
کلمات کلیدی انگلیسی
Customer satisfaction - Market leader vs. niche provider - E-commerce
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.jretconser.2019.05.008
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
3. تحلیل داده‌ها
4. خلاصه و نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چکیده


     هدف از این مطالعه، شناسایی عوامل کیفیت خدمات است که ارائه دهندگان جایگاه ویژه می‌توانند در خرید آنلاین خود را از رهبران بازار متمایز کنند و با موفقیت  و برای مدت طولانی کار کنند. پس از ملاحظات نظری، یک مدل تحقیق تهیه شد و بطور تجربی مورد بررسی قرار گرفت. این نتایج نشان می‌دهند که در ترجیحات ارائه دهندگان جایگاه ویژه و رهبران بازار مانند اهمیت ویژگیهای وب سایت و گستردگی و عمق یک پورتفولیوی محصول متعادل از لحاظ مشتریان، تفاوت‌هایی وجود دارد. علاوه براین، این مطالعه نشان می‌دهد که چگونه عوامل فردی  را می‌توان در یک فروشگاه آنلاین تجزیه و تحلیل کرد و به کدام استراتژی عملیاتی دیگر می‌توان دست پیدا کرد.


 

مروری بر مقالات

عوامل کلی موفقیت و موانع خرده فروشی آنلاین

عوامل موفقیت و موانع خرده فروشی آنلاین در این بخش ارائه شده است. مقالات پژوهشی میان رشته‌ای که به موضوع خرید آنلاین پرداخته‌اند بی شمارند و بسیاری از آنها نیازها، محرک‌ها و موانع را شناسایی و تجزیه و تحلیل کرده‌اند. سودمندی که در سودمندی ادراک شده توسط مدل پذیرش فن آوری به آن اشاره شده (Davis، ۱۹۸۵، ۱۹۹۳)، یکی از محرکهای اصلی خرید آنلاین است (Perea y Monsuwé و همکاران، ۲۰۰۴) و در بسیاری از مطالعات و مرور مقالات مختلف مشاهده شده است (Agrebi و Jallais، ۲۰۱۵، Chang و همکاران ۲۰۰۵؛ Gefen و همکاران ۲۰۰۳؛ Zhou و همکاران ۲۰۰۷).

 

همچنین در بسیار از مطالعات، لذت بردن از ساختارها مورد نظر قرار گرفته که میزان استفاده از فن آوری جدید را به عنوان یک غنی سازی مستقل توصیف می‌کند (Davis، ۱۹۸۵؛ Davis و همکاران، ۱۹۹۲، Davis 1993؛ Perea y Monsuwé و همکاران ۲۰۰۴). این لذت منجر به نگرش مثبتی نسبت به خرید آنلاین و پذیرش اینترنت به عنوان یک رسانه خرید می‌شود (Childers و همکاران، ۲۰۰۱). زمانیکه مشتریان آنلاین در معرض یک عامل محرک لذت بخش قرار می‌گیرند، اطلاعات بیشتری را در مورد محصولات و دسته بندی آنها مرور و جستجو می‌کنند و خریدهای آنی را انجام می‌دهند (Perea y Monsuwé و همکاران، ۲۰۰۴).

 

با توجه به کیفیت و پذیرش وب سایت، كيفيت اطلاعات به عنوان عامل اصلي براي سودمندي ادراک شده محسوب می‌شود و کیفیت سیستم، سهولت ادراک شده و لذت ادراک شده را تحت تأثیر قرار می‌دهد (Al-Debei، ۲۰۱۴). اگرچه طراحی وب سایت و کیفیت خدمات بر رضایت مشتری از خرده فروشان آنلاین تأثیر دارد (Lee و Lin، ۲۰۰۵)، اما آنها غالباً توسط مشتریان بی چون و چرا پذیرفته می‌شوند (Hernández و همکاران، ۲۰۱۰). فروشندگان آنلاین، باید وب سایتهای خود را با اولویتهای مشتری مقایسه کنند (Rahman و همکاران، ۲۰۱۸) و به جنبه‌های طراحی، مانند رابطهای کاربر، گزینه‌های راهبری، توابع جستجو و پشتیبانی آنلاین اهمیت بدهند. سایر ویژگیهای مطلوب خرید آنلاین عبارتند از سهولت راهبری، قابلیت اطمینان، پاسخگویی و اثربخشی (Aladwani، ۲۰۰۶؛ Al-Debei، ۲۰۱۴). توابع جستجو، امکان سادگی، سرعت و اثربخشی در کار را فراهم می‌آورند. اگرچه ویژگی‌های خارجی رابط کاربری می‌تواند در مرحله اولیه رفتار مشتری را تحت تأثیر قرار دهد، اما مزیت ادراک شده بیشترین اثر مستقیم را بر رفتار آنها دارد. انگیزه‌های مثبت، مانند راحتی، طیف گسترده‌ای از محصولات یا ارائه خدمات ۲۴ ساعته برقصد مشتری برای خرید از اینترنت تأثیر می‌گذارند (Hernández و همکاران، ۲۰۱۰؛ Li و Gery، ۲۰۰۰). سرعت زمان تحویل و دامنه گزینه‌های تحویل برای متقاعد کردن مشتریان در مورد سرعت یک شرکت ضروری است (Al-Debei و همکاران، ۲۰۱۵).


بدون دیدگاه