ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
شرکت های مجهز به تکنولوژی پیشرفته با نیاز به بهره گیری و اکتشاف و بخصوص در بازار رقابتی امروز همراه با تردید، سرپیچی، پیچیدگی و ابهام مواجه می شوند. اگرچه اجماع نظر کلی در مورد رابطه بین دو سو توانی و عملکرد شرکت وجود دارد، اما تحقیقات کمی به مکانیزم چگونگی استفاده از این مفهوم در فرآیند مدیریت راهبردی اشاره کرده اند. با در نظر گرفتن فرضیه تغییر، در این تخقیق چشم اندازهای مختلف در مورد ماهیت دو سو توانی سازمانی و عملکرد آن در فرآیند مدیریت سازمانی در نظر گرفته شده است. با انجام یک تحقیق قیاسی از دو شرکت پیشرفته معروف در چین، مدلی برای انعکاس عملکرد دو سو توانی سازمانی ارائه شده است که در آن یک الگوی شناختی از مدیریت ارشد نقش مهمی در توانایی تشریح شده سازمان ایفا می کند. همچنین، این تحقیق از طریق گسترش نوآوری از چشم انداز تقاضا محور در زنجیره افزایش ارزش مشتری به افزایش وسعت ادبیات کارآفرینی کمک می کند. این تحقیق با انجام تحلیل دقیق از مکانیزم دو سو توانی سازمانی، اطلاعات جدیدی را بر ادبیات مدیریت راهبردی اضافه می کند که در محیط بازار نوسانی اعمال می شود.
روش تحقیق و اطلاعات
این تحقیق بر پایه یک بررسی توصیفی و کیفی دو موردی است. ماهیت " چگونگی " سوالات تحقیق متمرکز بر رویدادهای موقت در مدیریت راهبردی است و بیانگر این است که روش تحقیق موردی یک روش مناسب است ( پین 1994). چون انتظار می رود که بتوان احتمالات و گرایش های جدیدی در موقعیت های واقعی را برای موقعیت مدیریت استخراج کرد، این روش پیشنهاد می شود، زیرا اشاره به مسائل و موقعیت هایی دارد که در آن محقق فقط حقایق را مساهده می کند و تلاش می کند تا آنها را درک کرده و منظم کند. به علاوه، توجه ما معطوف به شرایط و فرآیندهای روش طولی است که به ما اجازه می دهد تا یک تحقیق فرآیندی را برای دو سو توانی سازمانی ایجاد کنیم. این نوع تحقیق بیانگر این است که چگونه تغییرات در سازمان در طول زمان اتفاق می افتد. در نتیجه، از دو تحقیق موردی شرکت های اینترنتی چین برای نشان دادن ماهیت بعضی از گرایش ها و احتمالات موجود در محیط VUCA استفاده کرده ایم.
انتخاب موقعیت ها
برای نشان دادن ماهیت دو سو توانی سازمانی و کاربرد آن در فرآیند مدیریت راهبردی، در این تحقیق هدف ما معطوف بر صنعت اینترنت در چین است که شاهد دوره نوسان، افزایش و رکود و بازیابی در 20 سال گذشته بوده است. افت و خیز در صنعت اینترنت چین منعکس کننده یک محسط VUCA است که یک موقعیت تحقیقاتی جالب و امیدوار کننده است و موقعیت های زیادی را برای ارائه نظریه فراهم می آورد. دو شرکت بسیار بزرگ و پیشرفته به عنوان اهداف تحقیقی انتخاب شده اند که عبارتند از تنکنت و علی بابا. با توجه به آخرین ویرایش از گزارش سالانه ارائه شده توسط لکینر، پرکیلنس، کافیلد و بایرس، 21 سال بعد از اولین گزارش در سال 1995، هفت شرکت اینترنتی چین در میان 20 شرکت برتر اینترنتی جهان قرار گرفتند و دو شرکت علی بابا و تنکنت دو شرکت برتر در لیست چین بودند.
دلیل انتخاب این دو شرکت به عنوان اهداف تحقیقی عبارتند از : اول اینکه، این دو شرکت به عنوان دو شرکت با ارزش و موثر در چین هستند و این دو شرکت شاهد فرآیند تکامل و پیشرفت موثر در صنعت اینترنت چین بوده اند و همین عامل امکان بررسی نقش این دو شرکت در رشد و توسعه چین را فراهم می آورد. ثانیا، شرکت های علی بابا و تنکنت مسیر رشد متفاوتی داشته اند و با موفقیت بر رکود اقتصادی غلبه کردند و و توانستند با محیط متغیر که عامل تاثیر گذار بر استخراج قوانین عمومی بود غلبه کنند. در نهایت، این دو شرکت به عنوان موفق ترین شرکت های تجاری در چین توجه رسانه های عمومی را به طور قابل توجهی به خود جلب کردند و اطلاعات کافی و گزارشات مناسب برای تحلیل موردی تولید کردند. پروفایل های اصلی شرکت های علی بابا و تنکنت در جدول 1 داده شده اند.