ترجمه مقاله نظریه و روش در مدیریت دولتی - نشریه Sage

ترجمه مقاله نظریه و روش در مدیریت دولتی - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نظریه و روش در مدیریت دولتی
عنوان انگلیسی
Theory and Method in Public Administration
صفحات مقاله فارسی
12
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2017
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.589 در سال 2020
شاخص H_index مجله
44 در سال 2021
شاخص SJR مجله
2.320 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
1552-759X
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
12207
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مدیریت دولتی
مجله
بررسی مدیریت پرسنل عمومی - Review of Public Personnel Administration
دانشگاه
دانشکده سیاست عمومی و مدیریت عمومی تراختنبرگ، دانشگاه جورج واشنگتن، واشنگتن، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
نظریه، شیوه، روش، تورش ساده کمی یا NQB، کثرت گرایی روش شناختی، جبرگرایی روش شناختی، جبرگرایی نظری
کلمات کلیدی انگلیسی
theory - practice - method - naïve quantitative bias (NQB) - methodological pluralism - methodological determinism - theoretical determinism
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1177/0734371X17707036
فهرست مطالب
چکیده
اولویت بندی مسائل نظری
تامل در تعامل بین نظریه و روش
نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Despite widespread agreement about goals of knowledge development in public administration, there is imbalance in efforts directed at these goals. The overlap between the domains of theory and practice is not substantial. Important concerns in public administration theory and practice are outweighed by naïve quantitative bias (NQB), an unfortunate methodological artifact. This symposium seeks to highlight this imbalance and to nudge the public administration scholarly community toward paying attention to theoretical and practical matters, recognizing NQB and mitigating its undesirable effects on knowledge development. Broadly speaking, two recommendations emerge from symposium contributions. The first recommendation emphasizes paying attention to theoretical goals. The second recommendation is to promote reflexivity about how the domains of theory and method interact to counter the methodological artifact of NQB. A brief overview of each article in the symposium and its contribution to advancing knowledge development is provided.


Let me begin by making two uncontroversial points that seem almost jejune at first blush. First, as a scholarly community, we want public administration research to be theoretically rich and insightful. Second, we want public administration research to be well grounded in and useful for public administration practice. We are likely to get widespread agreement on these two points. Yet, the road beyond easy agreement on these two points is neither well-paved nor pretty.


 

Conclusion


The symposium contributions raise significant questions and offer constructive suggestions on how we can improve the knowledge development enterprise in public administration. There is much that authors need to be responsive to in an individual peer-reviewed contribution, and therefore, it is unfair to hold every single paper accountable for the state of the discipline. This is where the auto-pilot of the “invisible hand” of peer-reviewing (or orchestration of a specific point of view through a few peer-reviewed articles) needs help, and we hope that the symposium contributions provide that help!

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

به رغم اتفاق نظر گسترده درباره اهداف توسعه دانش در مدیریت دولتی، در زمینه اقدامات صورت گرفته در راستای اهداف مزبور، عدم توازن مشاهده می شود. تداخل در حوزه نظری و عملی چندان قابل توجه نیست. تورّش ساده کمّی (NQB) که یک اثر روش شناختی نامطلوب شمرده می شود فراتر از دغدغه های مهم مربوط به نظریه ها و شیوه های مدیریت دولتی است. همایش حاضر در پی تاکید بر این عدم توازن و تلنگری بر جامعه علمی مدیریت دولتی به منظور توجه به مسائل نظری و عملی، شناسایی NQB و تقلیل اثرات نامطلوب آن بر توسعه دانش است. به طور کلی، دو توصیه در راستای این همایش مطرح می گردد. توصیه نخست تاکید بر اهداف نظری است. توصیه دوم نیز مبنی بر تامل بیشتر درباره نحوه تعامل حوزه های نظریه و روش مقابله با اثر روش شناختی NQB است. مرور اجمالی بر هر مقاله همایش و سهم آن در پیشرفت توسعه دانش ارائه گشته است.

اجازه دهید در ابتدا به دو نکته غیر قابل بحث اشاره کنم که در نگاه اول چندان جلب توجه نمی نماید. نخست، به عنوان یک جامعه علمی، ما خواستار آنیم تا تحقیقات مدیریت دولتی از لحاظ نظری غنی و روشنگر باشند. دوم، ما خواستار آنیم تا تحقیقات مدیریت دولتی مبتنی بر شیوه مدیریت دولتی بوده و برای آن سودمند باشند. احتمالاً در این دو مورد با اتفاق نظر گسترده ای همراه خواهیم بود. با این حال، مسیر ورای این توافقی که به سادگی در دو زمینه مزبور صورت گرفته نه خوب است و نه زیبا.

 

نتیجه گیری

همایش حاضر سوالات مهمی را مطرح نموده و پیشنهادات سازنده ای را درباره نحوه بهبود تشکیلات توسعه دانش در مدیریت دولتی ارائه می نماید. نویسندگان باید به مقالات داوری شده توجه نشان داده و این تصور که هر مقاله به رشته خاصی اختصاص دارد غیرمنصفانه می باشد. اینجا نقطه ای است که کنترل خودکار "دست نامرئی" داوری همکار (یا هماهنگی یک دیدگاه خاص در چند مقاله داوری شده) نیازمند کمک بوده و امیدواریم که همایش حاضر این مساعدت را فراهم کند!


بدون دیدگاه