تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله روشهای جدید برای واگرایی، ادغام و بخشهای بافندگی کوچک در راهنمای ظرفیت بزرگراه آلمان – نشریه الزویر

عنوان فارسی: روشهای جدید برای واگرایی، ادغام و بخشهای بافندگی کوچک در نسخه جدید راهنمای ظرفیت بزرگراه آلمان (HBS 2015)
عنوان انگلیسی: The new Procedures for Diverge, Merge, and Small Weaving Segments in the new Version of German Highway Capacity Manual (HBS 2015)
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 12 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 17 (1 صفحه رفرنس انگلیسی)
سال انتشار : 2016 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : pdf فرمت ترجمه مقاله : pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله : بی نازنین سایز ترجمه مقاله : 14
نوع مقاله : ISI نوع نگارش : مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله : ژورنال ایمپکت فاکتور(IF) مجله : 1.851 در سال 2020
شاخص H_index مجله : 40 در سال 2021 شاخص SJR مجله : 0.657 در سال 2020
شناسه ISSN مجله : 2352-1465 کد محصول : 12000
محتوای فایل : zip حجم فایل : 3.24Mb
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله: مهندسی عمران، سازه، مدیریت ساخت و مهندسی راه و ترابری
مجله: تحقیقات حمل و نقل پروسدیا - Transportation Research Procedia
دانشگاه: موسسه تحقیقات بزرگراه فدرال (BASt)
کلمات کلیدی: ظرفیت، ادغام، واگرایی، بخش‌ تقاطع کوچک، مفاهیم سطح سرویس
کلمات کلیدی انگلیسی: Capacity - Merge - Diverge - Small Weaving Segment - Level of Service Concepts
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن: به صورت انگلیسی درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه: به صورت عکس، درج شده است ✓
ضمیمه: ندارد ☓
بیس: نیست ☓
مدل مفهومی: ندارد ☓
پرسشنامه: ندارد ☓
متغیر: ندارد ☓
فرضیه: ندارد ☓
رفرنس: دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
رفرنس در ترجمه: در انتهای مقاله درج شده است
doi یا شناسه دیجیتال: https://doi.org/10.1016/j.trpro.2016.06.031
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1- مقدمه

2- فصل مرتبط با بخش‌های واگرایی، ادغام و تقاطع کوچک بر روی بزرگراه‌ها در HBS 2015

2-1 مدل LOS جدید براساس نسبت حجم به ظرفیت ترکیبی برای بخش‌های واگرایی، ادغام و تقاطع کوچک بر روی بزرگراه‌ها

2-2 پارامترهای مورد استفاده در فصل HBS 2015

3- فصل مرتبط با بخش‌های واگرایی، ادغام و تقاطع کوچک بر روی جاده‌های روستایی در HBS 2015

4- دو حالت جدید برای بخش‌های ادغام و واگرایی بر روی جاده‌های 4 بانده

5- جمع‌بندی و چشم‌انداز

منابع

نمونه متن انگلیسی

Abstract

The chapter for diverge, merge, and small weaving segments in the new German Highway Capacity Manual (HBS, edition 2015) is rewritten in accordance with forthcoming developments in the past 10 years. In this paper, an overview of the chapter in HBS 2015 is presented. Differences between the first edition 2001 and the new edition of the chapter in the German Highway Capacity Manual are indicated and discussed. In addition, the results of two cases which are not yet included in HBS 2015 are presented.

 

Introduction

The first edition of German Highway Capacity Manual (HBS) was published in 2001 (FGSV, 2001). Now, a new edition was published in 2015 (FGSV, 2015). For the new German Highway Capacity Manual, most major chapters were revised and some of them were totally rewritten.

The joint chapter for diverge, merge, and small weaving segments (not longer than 500m) is a new development in accordance with forthcoming research works in the past 10 years. An overview of the chapter in HBS 2015 is presented in this paper. Procedures dealing with performance analyses and Level of Service (LOS) of those segments are introduced both for freeways and rural highways. Differences between the former HBS 2001 and HBS 2015 are indicated and discussed.

نمونه متن ترجمه

چکیده

براساس پیشرفت‌هایی که در 10 سال گذشته ایجاد شده است، فصل مربوط به بخش‌های واگرایی، ادغام و تقاطع کوچک در ویرایش جدید راهنمای ظرفیت بزرگراه‌های آلمان (HBS، نسخه‌ی 2015) بازنویسی شده است. در این پژوهش، یک مرور کلی به‌وسیله‌ی فصل موجود در HBS 2015 ارائه گردیده است. تفاوت‌های بین ویرایش اول در سال 2001 و ویرایش جدید به‌وسیله‌ی فصل موجود در راهنمای ظرفیت بزرگراه‌های آلمان مشخص گردیده است و در مورد آن بحث شده است. علاوه بر این، نتایج دو موردی که تاکنون در HBS 2015 بررسی نشده است، نیز ارائه گردیده است.

 

1- مقدمه

اولین ویرایش راهنمای ظرفیت بزرگراه‌های آلمان (HBS) در سال 2001 منتشر شده است (FGSV، 2001). در سال 2015 یک ویرایش جدید از این راهنما منتشر گردیده است (FGSV، 2015). در ویرایش جدید راهنمای ظرفیت بزرگراه‌های آلمان، بیشتر فصل‌های اصلی اصلاح شده است و بعضی از آنها به‌صورت کلی بازنویسی شده است.

براساس تحقیقاتی که در 10 سال گذشته ایجاد شده است، فصل مشترک مربوط به بخش‌های واگرایی، ادغام و تقاطع کوچک (بزرگتر از 500 متر نمی‌باشد) باعث ایجاد یک پیشرفت جدید شده است. در این پژوهش، یک مرور کلی به‌وسیله‌ی فصل موجود در HBS 2015 ارائه شده است. روش‌هایی که با تحلیل عملکرد و سطح سرویس (LOS) این بخش‌ها سر و کار دارد، برای بزرگراه‌ها و جاده‌های فرعی روستایی معرفی شده است. اختلاف‌های بین ویرایش قبلی HBS یعنی مربوط به سال 2001 و HBS مربوط به سال 2015 مشخص گردیده است و در مورد آنها بحث شده است.

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)