ترجمه مقاله مجموعه داده ها پیرامون تعهد سازمانی معلمان مدارس اسلامی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مجموعه داده ها پیرامون تعهد سازمانی معلمان مدارس اسلامی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۵,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مجموعه داده ها پیرامون تعهد سازمانی معلمان مدارس اسلامی به عنوان عوامل مؤثر بر رضایت شغلی و عملکرد شغلی
عنوان انگلیسی
Dataset on Islamic school teachers’ organizational commitment as factors affecting job satisfaction and job performance
صفحات مقاله فارسی
8
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2021
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
Data article
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
1.133 در سال 2020
شاخص H_index مجله
30 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.122 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
2352-3409
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q4 در سال 2020
کد محصول
11883
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت منابع اطلاعاتی، مدیریت دانش، منابع انسانی و روابط کار
مجله
داده ها به طور خلاصه - Data in Brief
دانشگاه
دانشگاه Negeri Yogyakarta ، اندونزی
کلمات کلیدی
تعهد سازمانی، عملکرد شغلی، رضایت شغلی، معارف اسلامی، نظرسنجی
کلمات کلیدی انگلیسی
Organizational commitment - Job performance - Job satisfaction - Islamic education - Survey
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.dib.2021.107181
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
ارزش داده ها
1. شرح داده ها
2. طراحی تجربی، مواد و روش ها
بیانیه اخلاق
بیانیه نویسنده CRediT
اظهارنامه منافع رقابتی
تقدیر و تشکر
منابع

 

تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This dataset aims to examine the effect of Organizational Commitment (OC) factors on Job Performance (JP) and Job Satisfaction (JS) at Islamic schools in Indonesia. The data propose that OC factors (Affective Commitment (AC), Normative Commitment (NC), and Continuance Commitment (CC)) have significant influences on JS and JP. Through the survey approach, 387 responses were obtained from Islamic schoolteachers in Indonesia. Face and content validity were initiated after the adaptation of the survey instrument. Further, a Partial Least Squares Structural Equation Model (PLS-SEM) was used to test the reliability and validity of the measurement model. For this purpose, the statistical process presents reflective indicator loadings, internal consistency reliability, and convergent and discriminant validity. Future researchers may reuse this dataset as a potential instrument to measure factors affecting job satisfaction and job performance within the context of education.

Value of the Data

• The dataset presents a validation process of a survey of OC factors affecting JS and JP in the context of Islamic educational institutions.

• The data are useful for educational regulators in facilitating proper policies regarding OC to improve their teachers JS and JP.

• The accessible dataset could contribute to future researchers interested in doing research on similar topics

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

هدف از این مجموعه داده ها بررسی عوامل تعهد سازمانی (OC) بر عملکرد شغلی (JP) و رضایت شغلی (JS) در مدارس اسلامی اندونزی است. داده ها پیشنهاد می کنند که عوامل OC (تعهد عاطفی (AC)، تعهد هنجاری (NC) و تعهد مستمر (CC)) بر JS و JP تأثیر قابل توجهی می گذارند. از طریق روش نظرسنجی، 387 پاسخ از معلمان مدارس اسلامی در اندونزی به دست آمد. روایی صوری و محتوا پس از تطبیق ابزار نظرسنجی آغاز شد. بعلاوه، یک مدل معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی (PLS- SEM) جهت بررسی پایایی و روایی مدل اندازه گیری به کار رفته است. برای این منظور، فرایند آماری بارگذاری های نشانگر انعکاسی، پایایی سازگاری درونی و روایی همگرا و افتراقی را ارائه می دهد. محققان آینده ممکن است از این مجموعه داده ها به عنوان ابزاری بالقوه برای اندازه گیری عوامل تأثیرگذار بر رضایت شغلی و عملکرد شغلی در زمینه آموزش مجدد استفاده کنند.

ارزش داده ها

• این مجموعه داده ها یک فرایند اعتبارسنجی از نظرسنجی عوامل OC مؤثر بر JS و JP در زمینه مؤسسات آموزشی اسلامی ارائه می دهد.

• این داده ها برای کنترل کننده های آموزشی در تسهیل سیاست های مناسب در رابطه با OC جهت بهبود معلمان JS و JPخود سودمند هستند.

• مجموعه داده های قابل دسترسی می توانند به محققان آینده علاقه مند به انجام تحقیق پیرامون موضوعات مشابه کمک کنند.


بدون دیدگاه