منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله عوامل موفقیت در بازاریابی ویروسی موبایل - نشریه IEEE

ترجمه مقاله عوامل موفقیت در بازاریابی ویروسی موبایل - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۶,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رویکرد مطالعه چند موردی عوامل موفقیت در بازاریابی ویروسی موبایل
عنوان انگلیسی
Success Factors in Mobile Viral Marketing: A Multi-Case Study Approach
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2007
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع ارائه مقاله
کنفرانس
کد محصول
11828
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت و مدیریت بازرگانی، بازاریابی، مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک
دانشگاه
گروه کاری تجارت موبایل، دانشگاه آگسبورگ، آگسبورگ، آلمان
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1109/ICMB.2007.61
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
3. روش
4. نتایج و بحث
4.1. انواع استانداردهای بازاریابی ویروسی موبایل
4.2. عوامل موفقیت بازاریابی ویروسی موبایل
5. نتیجه گیری و تحقیقات آینده
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


A prior study showed that mobile viral marketing is an important issue of mobile marketing. Using a multicase study research approach, we introduce a typology of four standard types of mobile viral marketing and extract eight success factors for this new form of marketing. As a final step, we structure the relationship between both, showing success factors’ significance in different standard types and deriving a success factor framework. We conclude with a consideration of research implications.


 

1. Introduction


In a prior study almost 70 per cent of 44 mobile marketing experts stated that mobile viral marketing is an important issue of mobile marketing. The respondents confirmed that personal messages sent by friends gain more credibility than those coming directly from the self-interested advertiser. In addition, people who get the initial message from a familiar recommender participate more frequently in a campaign as initial contacts. [28] Hence, viral elements help to expand significantly the number of recipients and increase the impact of the campaign at low company expense. Like its counterpart on the stationary Internet, termed in this paper as electronic viral marketing, mobile viral marketing is based on word-of-mouth (WOM) and can be understood as a distribution and communication concept [10]. The term “viral marketing” uses the exponential diffusion of an epidemic as a metaphor for the exponential diffusion of information about products or of the products themselves by “infected” individuals [10] in this type of mobile marketing. Since an epidemic may be local and can be global the metaphor may be used regardless of the scale of diffusion which is achieved with a mobile viral marketing strategy.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

یکی از مطالعات پیشین نشان داد که بازاریابی ویروسی موبایل، مسئله مهمی در بازاریابی موبایل است. ما با استفاده از یک رویکرد تحقیقاتی مطالعه چند موردی، یک نوع شناسی از چهار نوع استاندارد بازاریابی ویروسی موبایل را معرفی می‌کنیم و هشت عامل موفقیت را برای این شکل جدید از بازاریابی استنتاج می‌کنیم. و در مرحله آخر، رابطه بین هر دو را سازماندهی می‌کنیم و اهمیت عوامل موفقیت را در انواع مختلف استانداردها نشان می‌دهیم و  به چارچوب عامل موفقیت دست می‌یابیم. در خاتمه، با در نظر گرفتن مفاهیم تحقیق، مقاله را به پایان می‌بریم.

 

1. مقدمه

در یکی از مطالعات پیشین، تقریباً 70 درصد از 44 کارشناس بازاریابی موبایل اظهار داشتند که بازاریابی ویروسی موبایل، مسئله مهمی در بازاریابی موبایل است. پاسخ دهندگان این موضوع را تأیید كردند که پیامهای شخصی ارسال شده توسط دوستان نسبت به پیامهایی که مستقیماً از طریق یک تبلیغ کننده مغرض ارسال می‌شوند اعتبار بیشتری را کسب می‌کنند. علاوه بر این، افرادی که پیام اولیه را از یک توصیه کننده آشنا دریافت می‌کنند بیشتر وقتها به عنوان مخاطبین اولیه در یک کمپین شرکت می‌کنند (28). از این رو، عوامل ویروسی به گسترش چشمگیر تعداد گیرندگان پیام و افزایش تأثیر کمپین با هزینه شرکتی پایین کمک می‌کنند. بازاریابی ویروسی موبایل همانند همتای خود در اینترنت ثابت که در این مقاله به عنوان بازاریابی الکترونیکی ویروسی نامیده شده، بر مبنای تبلیغات دهان به دهان (WOM) است و می‌توان آن را به عنوان مفهوم توزیع و ارتباطات درک کرد (10). اصطلاح "بازاریابی ویروسی" از انتشار نمایی یک اپیدمی به عنوان استعاره‌ای برای انتشار نمایی اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات توسط افراد "آلوده" (10) در این نوع بازاریابی موبایل استفاده می‌کند. از آنجاییکه اپیدمی ممکن است محلی و یا جهانی باشد، در هر صورت می‌توان از استعاره صرف نظر از مقیاس انتشار استفاده کرد که با یک استراتژی بازاریابی ویروسی موبایل به دست می‌آید.


بدون دیدگاه