ترجمه مقاله آنالیز احساسات در وب اجتماعی برای بازاریابی پشتیبانی از تصمیم هوشمند - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله آنالیز احساسات در وب اجتماعی برای بازاریابی پشتیبانی از تصمیم هوشمند - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۶۱,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از آنالیز احساسات در وب اجتماعی برای بازاریابی پشتیبانی از تصمیم هوشمند
عنوان انگلیسی
Applying sentiment analysis in social web for smart decision support marketing
صفحات مقاله فارسی
17
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.807 در سال 2020
شاخص H_index مجله
41 در سال 2021
شاخص SJR مجله
0.589 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
1868-5145
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2020
کد محصول
11794
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات، مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی، مدیریت فناوری اطلاعات، تجارت الکترونیک، اینترنت و شبکه های گسترده
دانشگاه
گروه اطلاعات و فناوری نوآورانه، دانشگاه تامکانگ، تایوان، جمهوری خلق چین
کلمات کلیدی
تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی، تحلیل احساسات، رهبران عقیده، بازاریابی آنلاین
کلمات کلیدی انگلیسی
Electronic word-of-mouth - Sentiment analysis - Opinion leaders - Online marketing
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1007/s12652-018-0683-9
فهرست مطالب
چکیده
1-مقدمه
2- کار مرتبط
3- ساختار سیستم
4- E-WOM شرکت‌های مخابراتی و تحلیل تصمیم‌گیری بازاریابی آنها
4-1 تحلیل شرکت‌های مخابراتی و ارزیابی کلی
4-2 تحلیل ارزیابی و استراتژی بازاریابی
5- بحث و نتیجه‌گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


Because of the rapid development of communication and service in Taiwan, competition among telecommunication companies has become ever fiercer. Differences in marketing strategy usually become the key factor in keeping existing customers while attracting new ones. Although electronic word-of-mouth (e-WOM) is one of the most important pieces of information to a consumer making a purchase decision, very few articles on opinion mining have discussed and compared the relationship between multifaceted word-of-mouth (WOM) and marketing strategy. In this paper, we use our Chinese opinion-mining system (Wu et al. in J Supercomput 73:2987–3001, 2017) not only to retrieve articles related to 4G and conduct reputation analysis but also to discuss the relation between WOM and marketing strategy. The results show that (1) e-WOM can immediately and directly reflect the results of marketing strategy, and (2) although users are primarily concerned with aspects of price, online speed, and signal quality, for most Taiwanese customers, price is the key in choosing a telecommunication company. Moreover, although this paper used 4G-related articles from June 2014 to June 2015 for analysis, the results are consistent with the Taiwanese telecommunication companies’ current marketing strategy of attracting customers through low pricing.


 

1 Introduction


Mobile communication in Taiwan has formally advanced into the 4G era. Currently, Taiwanese 4G users comprise 20% of the country’s 24.63 million mobile users, and the number of telecommunication companies has increased from four to five. As 4G becomes more popular, increasing numbers of Taiwanese use handheld smart devices for a wide range of diversified services through mobile communication networks. It is foreseeable that competition among telecommunication companies will become fierce. Thus, each major telecommunication company will plan different marketing strategies to retain customers and even attempt to win other companies’ customers.


 

5 Conclusion and discussion


We have performed analysis on e-WOM for service products in 4G markets. The results indicated that price can indeed attract consumers’ attention. In December 2016, Company C, Company D, and Company E are still practising the marketing strategy of attracting customers with low prices; the results also showed that the effects of marketing strategy will immediately be reflected in e-WOM performance. Because a user’s online opinions (WOM) about a company’s product or service reflect his or her true feelings, companies can use e-WOM to examine the effectiveness of their marketing strategy and make corresponding adjustments. Moreover, they can also identify deficiencies of their own products and services and make improvements.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

به‌دلیل رشد سریع خدمات و ارتباطات در تایوان، رقابت میان شرکت‌های مخابراتی بسیار شدید گردیده است. تفاوت در استراتژی بازاریابی معمولا یک فاکتور کلیدی در حفظ کردن مشتری‌های موجود می‌باشد، در حالی‌که مشتری‌ها مجذوب موارد دیگر نیز می‌شوند. اگرچه تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی (e-WOM) یکی از مهم‌ترین بخش‌های اطلاعات به یک مشتری برای تصمیم‌گیری خرید می‌باشد، اما تعداد کمی از گفتارها بر روی دیدگاه کاوی بحث نموده‌اند و رابطه بین تبلیغات شفاهی چند وجهی (WOM) و استراتژی بازاریابی را مقایسه کرده‌اند. در این پژوهش، ما از سیستم دیدگاه کاوی چینی (وو و همکاران در شماره 73 مجله‌ی ابر محاسبات، صفحه‌ی 2987-3001، 2007) نه تنها برای به‌دست آوردن مجدد گفتارهای مرتبط با 4G و انجام تحلیل اعتبار، بلکه جهت بررسی رابطه بین WOM و استراتژی بازاریابی نیز از آن استفاده می‌کنیم. نتایج نشان می‌دهد که (1) e-WOM می‌تواند بلافاصله و مستقیم بر نتایج استراتژی بازاریابی اثر بگذارد و (2) اگرچه در ابتدا کاربران در مورد جنبه‌های قیمت، سرعت آنلاین و کیفیت سیگنال نگران بودند، اما برای بیشتر مشتری‌های تایوانی، قیمت به‌عنوان کلید انتخاب یک شرکت مخابراتی محسوب می‌شود. علاوه بر این، اگرچه این پژوهش از گفتارهای مرتبط با 4G بین ژوئن 2014 تا ژوئن 2015 برای تحلیل استفاده کرده است، اما نتایج شامل شرکت‌های مخابراتی تایوانی موجود که از استراتژی بازاریابی کاهش دادن قیمت برای جذب مشتری‌ها استفاده می‌کنند، نیز می‌گردد.

 

1- مقدمه

ارتباطات تلفن همراه در تایوان به‌صورت رسمی در عصر 4G توسعه پیدا کرده است. در حال حاضر، کاربران 4G در تایوان شامل 20% از جمعیت 63/24 میلیونی کاربران موبایل می‌شوند و تعداد شرکت‌های مخابراتی از چهار به پنج افزایش پیدا کرده است. همانطور که 4G محبوب‌تر می‌گردد، تعداد تایوانی‌هایی که از دستگاه‌های هوشمند دستی برای محدوده‌ی گسترده‌ای از خدمات متنوع از طریق شبکه‌های ارتباطات تلفن همراه استفاده می‌کنند، بیشتر می‌شود. پیش‌بینی می‌گردد که رقابت میان شرکت‌های مخابراتی شدیدتر خواهد گردید. بنابراین هر شرکت مخابراتی عمده برای حفظ مشتری‌های خود و حتی توجه برای به‌دست آوردن مشتری‌های شرکت‌های دیگر، استراتژی‌های بازاریابی مختلفی استفاده خواهد کرد.

 

5- بحث و نتیجه‌گیری

ما تحلیل بر روی e-WOM برای محصولات خدماتی در بازارهای 4G را انجام داده‌ایم. نتایج نشان می‌دهد که قیمت می‌تواند در واقع توجه‌ی مشتری‌ها را جذب نماید. در دسامبر 2016، شرکت C، شرکت D و شرکت E هنوز از استراتژی بازاریابی جذب کردن مشتری با قیمت‌های پایین استفاده می‌کنند؛ نتایج همچنین نشان می‌دهد که اثر استراتژی بازاریابی بلافاصله بر روی عملکرد e-WOM اثر می‌گذارد. به‌دلیل اینکه دیدگاه‌های آنلاین کاربران (WOM) در مورد محصولات یا خدمات شرکت بر روی احساسات واقعی افراد اثر دارد، شرکت‌ها می‌توانند جهت بررسی کارایی استراتژی بازاریابی خودشان و ایجاد تنظیمات متناظر از آن استفاده کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند همچنین کمبودهای خدمات یا محصولات خودشان را جهت بهبود بخشیدن شناسایی نمایند.


بدون دیدگاه