ترجمه مقاله استفاده از شبکه های اجتماعی در مقابل قیمت سهام - نشریه الزویر

ترجمه مقاله استفاده از شبکه های اجتماعی در مقابل قیمت سهام - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۵۲,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
استفاده از شبکه های اجتماعی در مقابل قیمت سهام: تحلیلی از شرکت های هندی
عنوان انگلیسی
Social media usage vs. stock prices: an analysis of Indian firms
صفحات مقاله فارسی
14
صفحات مقاله انگلیسی
8
سال انتشار
2018
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
2.094 در سال 2020
شاخص H_index مجله
76 در سال 2021
شاخص SJR مجله
3 در سال 2020
شناسه ISSN مجله
1877-0509
کد محصول
11785
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
به صورت عدد درج شده است ✓
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
ندارد ☓
ضمیمه
ندارد ☓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
فرضیه
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی فناوری اطلاعات و مدیریت و اینترنت و شبکه های گسترده، مدیریت فناوری اطلاعات
مجله
علوم کامپیوتر پروسدیا - Procedia Computer Science
دانشگاه
موسسه فناوری هندی، دهلی نو
کلمات کلیدی
رسانه‌های اجتماعی (SM)، قیمت سهام، استفاده از رسانه‌های اجتماعی، محبوبیت رسانه‌های اجتماعی، شرکت‌های NIFTY 51، هند
کلمات کلیدی انگلیسی
social media (SM) - stock prices - social media usage - social media popularity - NIFTY 51 firms - India
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.procs.2017.11.376
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مروری بر مقالات
3. روش
4. یافته‌ها
5. مفاهیم و نتیجه گیری
منابع
تصاویر فایل ورد ترجمه مقاله (جهت بزرگنمایی روی عکس کلیک نمایید)
       
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract


This paper is designed to investigate in detail the way top traded firms of India use social media (SM) and how it influences their stock prices. The purpose of this paper is to observe whether there exists any relationship between the SM usage and the company’s stock price. This paper relates NSE stock price trends of each firm with its SM usage and SM popularity, using tools such as correlation, regression and ANOVA. For the database, SM activities of NIFTY 51 firms, such as monthly number of posts and monthly number of replies to users, were recorded on the four SM platforms: Facebook, Youtube, Twitter and LinkedIn. This paper draws a conclusion with an assertion about the extent to which a firm should give importance to investing money in SM adoption strategies, SM marketing strategies, SM customer care strategies and so on.


 

1. Introduction


Social media (SM) has impacted the world extensively. It has reduced the communication barriers to a great extent. It represents a piece of information technology that can affect business both outside and inside a firm. Today, Facebook’s daily number of active users is an incredible 1.3 billion worldwide. SM is revolutionizing today’s world [1]. These SM platforms today have a very widespread reach to potential customers for a vast variety of businesses. More importantly, this widespread reach has increased exponentially over the years and is expected to grow in a similar fashion in future [2].


 

5. Implications and conclusion


The conclusion that can be drawn from all the above observations and analyses is that there is no satisfactorily explainable or mathematically expressible relationship between the stock prices of firms and their respective SM activities. Previous papers did not note the influence of SM on stock prices from the firm’s point of view, most of them either correlated SM outbursts not in a firm’s control with its stock prices, or they gave the credit for changing stock prices to SM adoption strategies the firm had undertaken, when it actually went to the underlying well-marketed new venture of the firm rather than only SM. It can now be asserted that although SM has sometimes proven to be very crucial in the changes occurring to stock prices, the firms should not worry too much about how they are handling their SM accounts on Facebook, Twitter, LinkedIn and YouTube. They should only carry out the mandatory practices, essential awareness and marketing schemes that nowadays every firm does. The probability is slight that the firm investing a large portion of its money into SM will get a spike in its stock prices because of its sole SM effort.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

این مقاله برای بررسی دقیق روش استفاده از رسانه‌های اجتماعی (SM) در شرکت‌های سهامی برتر هند و نحوه تاثیرگذاری آن بر قیمت‌ سهام آن‌ها طراحی شده ‌است. هدف از این مقاله این است که مشخص شود آیا بین استفاده از SM و قیمت سهام شرکت رابطه‌ای وجود دارد یا خیر. این مقاله، روند قیمت گذاری سهام NSE  هر شرکت را با استفاده از ابزارهایی مانند همبستگی، رگرسیون و  ANOVA با استفاده از  SM و محبوبیت  مرتبط می‌سازد. برای پایگاه‌ داده‌ها، فعالیت‌های SM در شرکتهای  NIFTY51، مانند تعداد ماهانه پستها و پاسخ‌ به کاربران بر روی چهار پلتفرم SMیعنی فیس بوک، یوتیوب، توییتر، و لینکدین ثبت شد. این مقاله با تصریح در مورد میزان اهمیت دادن یک شرکت به سرمایه‌گذاری در استراتژی‌های پذیرش SM، استراتژی‌های بازاریابی SM، استراتژی‌های مشتری مداری SM و غیره، نتیجه گیری می‌کند و به اتمام می‌رسد.

 

1. مقدمه

رسانه‌های اجتماعی (SM) به طور گسترده‌ای جهان را تحت تأثیر قرار داده و موانع ارتباطی را تا حد زیادی کاهش داده است. آن بخشی از فن آوری اطلاعات را نشان می‌دهد که می‌تواند هم بطور داخلی و هم بطور خارجی بر کسب و کار شرکت تأثیر بگذارد. امروز، تعداد روزانه کاربران فعال فیس بوک بطور باور نکردنی به 1.3 میلیارد در سراسر جهان رسیده است. SM امروز انقلابی را در جهان بوجود آورده است (1). این روزها، پلتفرم‌های SM در انواع گسترده کسب و کارها می‌توانند دسترسی بسیار گسترده‌ای به مشتریان بالقوه داشته باشند. مهم‌تر اینکه، این دسترسی گسترده در طی سالها بطور تصاعدی افزایش یافته و انتظار می‌رود که در آینده نیز به همین ترتیب افزایش یابد (2).

 

5. مفاهیم و نتیجه گیری

نتیجه‌ای که می‌توان از تمام مشاهدات و تجزیه و تحلیلهای بالا گرفت این است که هیچ رابطه قابل بیان و رضایتبخشی به لحاظ ریاضی بین قیمت سهام شرکتها و فعالیت‌های آن‌ها در رابطه با SM وجود ندارد. مقالات پیشین به تأثیر SM بر قیمت سهام از دیدگاه شرکت توجهی نکرده بودند، بیشتر آنها یا طغیان SM را با عدم کنترل قیمت سهام توسط شرکت مرتبط دانستند، یا اینکه زمانیکه در واقع سرمایه گذاری جدید شرکت در بازار به جای تنها SM مد نظر بود به تغییر قیمت سهام برای استراتژیهای پذیرش SM که شرکت اجرا کرده بود اعتبار بخشیدند. اکنون می‌توان ادعا کرد که هر چند که وجود SM گاهی اوقات برای تغییراتی که در قیمت سهام رخ می‌دهد بسیار ضروری نشان داده شده، اما شرکتها نباید زیاد در مورد کنترل حسابهای کاربری SM خود در فیس بوک، توییتر، لینکدین و یوتیوب نگران باشند. آن‌ها تنها باید اقدامات الزامی، دانش لازم و طرحهای بازاریابی را که امروزه هر شرکتی به آن می‌پردازد، به انجام برسانند. این احتمال کم است که شرکتی که بخش بزرگی از پول خود را در SM سرمایه گذاری می‌کند، صرفاً به خاطر تلاش SM به افزایش قابل توجهی در قیمت سهام خود دست ‌یابد.


بدون دیدگاه