ترجمه مقاله تبدیل پورتفولیوی کسب و کار - نشریه امرالد

ترجمه مقاله تبدیل پورتفولیوی کسب و کار - نشریه امرالد
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تبدیل پورتفولیوی کسب و کار: چگونه شرکت های چند ملیتی خود را دوباره بازیابی می نمایند؟
عنوان انگلیسی
Transforming the business portfolio: how multinationals reinvent themselves
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
15
سال انتشار
2014
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
124
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت بازرگانی، مدیریت صنعتی و مدیریت استراتژیک
مجله
مجله استراتژی کسب و کار - Journal of Business Strategy
دانشگاه
دانشکده مدیریت بازرگانی، دانشگاه فنی Bergakademie، آلمان
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
شناسایی تحولات پورتفولیو کسب و کار
انگیزه و موفقیت تحولات پورتفولیو
انواع تجدید ساختار
عملکرد ضعیف انگیزه ای برای تبدیل پورتفولیو
تنوع زیاد به عنوان انگیزه برای تبدیل نمونه کارها
ویژگی های فرایند تحول
سرعت تحول
شکل تحول
شدت اکتساب و محرومیت (واگذاری)
اطلاعیه
خلاصه و نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

The strategic restructuring of a firm’s business portfolio is a common method for a firm to recreate itself and achieve a competitive advantage. It has been used in the 1960s and 1980s when firms started to diversify their business portfolios and often, subsequently, reversed diversification and refocused on their core business (Nippa et al., 2011). It is still at the heart of corporate strategy and more present on corporate agendas than ever before – especially driven by the increasingly competitive and rapidly changing environment that forces firms to regularly prepare for new challenges ahead. Business portfolio restructuring not only involves single acquisitions and divestitures but also sequences of strategically intended acquisitions and divestitures to implement a diversification, refocusing or repositioning strategy. We consider a portfolio restructuring to be a business portfolio transformation if it involves a purposeful, significant change of the business mix that alters the appearance of the company. Such transformations typically, but not necessarily, occur over multiple years.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
بازسازی استراتژیک پورتفولیو کسب و کار یک روش معمول برای یک کارخانه است تا بدین وسیله خود را از نو خلق کند و به مزیت رقابتی دست پیدا نماید. استفاده از این مساله از دهه 1960s و 1980s آغاز شده و این زمانی است که کارخانه ها شروع به تنوع بخشیدن پورتفولیوی خود کردند و پس از آن تنوع خود را معکوس کردند و بر روی کار اصلی خود تمکرز نمودند (نیپا و همکاران، 2011). این مساله هم چنان در قلب استراتژی شرکت نهفته است و بیشتر در برنامه های شرکت های بزرگ نسبت به قبل - به خصوص در مساله رقابتی و تغییرات سریع زیست محیطی که کارخانه ها را مجبور کرده است طور منظم برای چالش های جدید آماده پیش آماده باشند، حضور دارند.
بازسازی پورتفولیو کسب و کار نه تنها شامل خرید تکی و بی بهره گی ها است بلکه توالی از استراتژیک ادغام شده و تحریم ها برای پیاده سازی یک استراتژی متنوع ، متمرکز است. ما بازسازی پورتفولیو به یک تغییر و تحول پورتفولیو کسب و کاری در نظر گرفتیم درصورتی که این مساله شامل تغییر هدفمند، قابل توجهی از ترکیب کسب و کاری باشد که بیانگر تغییر ظاهر یک شرکت باشد. چنین تحولات معمولا، اما نه لزوما در طول سال های مختلف رخ می دهد.

بدون دیدگاه