تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

ترجمه مقاله رسانه های اجتماعی، علل اجتماعی، رفتار های خاص و مشارکت مالی – نشریه الزویر

عنوان فارسی: رسانه های اجتماعی، علل اجتماعی، رفتار های خاص و مشارکت مالی
عنوان انگلیسی: Social media, social causes, giving behavior and money contributions
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 7 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 19
سال انتشار : 2014 نشریه : الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4795 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 574.50Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مهندسی کامپیوتر و مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله: اینترنت و شبکه های گسترده، تجارت الکترونیکی و شبکه های کامپیوتری
مجله: نقش کامپیوترها در رفتار انسان
دانشگاه: گروه خدمات انسانی، دانشگاه حیفا، اسرائیل
کلمات کلیدی: ارتباطات اینترنتی، مشارکت های مالی، رسانه های اجتماعی، علل اجتماعی
وضعیت ترجمه عناوین جداول: ترجمه شده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

1. مقدمه

2. تاریخچه

2.1. عوامل اجتماعی

2.2. اثرات اجتماعی و اقتصادی

3. روش تحقیق

3.1. جمعیت (نمونه)

3.2 معیارها (سنجش ها)

3.3. متغیر های کنترل شده

4. نتایج

4.1. عوامل اجتماعی

4.2. تاثیرات اقتصادی – اجتماعی

5. بحث

5.1. محدودیت ها و توصیه هایی برای تحقیقات آینده

نمونه متن انگلیسی

abstract

In the present study we examine the effect of online social networks on voluntary engagement, giving behavior and online money contributions. The study is a secondary analysis based on the PEW data set (2008). We draw upon a combination between pro-social theories of voluntary engagement and communication theories of the Internet and show that (a) participation in social media and networking-blogging, Face book and journaling-significantly increase both online, and offline money contributions; (b) social causes moderate the link between socio-demographic characteristics and money contributions. We conclude that social media and networking are an effective means to increase ‘‘ethical consumption’’ both online and offline enhancing voluntary engagement and money contributions. These results assess the social diversification hypothesis suggesting that online behavior complements, and in some cases reinforces offline behavior. Differences in the type of affiliated social cause moderate the effects of social media on online pro-social behavior and giving behavior.

نمونه متن ترجمه

چکیده

در مطالعه حاضر ما به بررسی اثر شبکه های اجتماعی آتلاین بر تعاملات داوطلبانه، رفتارهای خاص و مشارکتهای پولی آنلاین می پردازیم. این مطالعه یک تجزیه وتحلیل ثانویه بر اساس مجموعه داده (PEW (2008 می باشد. ما از ترکیب بین نظریه های اجتماعی تعامل داوطلبانه و نظریه های ارتباطی اینترنتی استفاده می کنیم تا نشان دهیم (آ) شرکت در رسانه های اجتماعی و شبکه های وبلاگ نویسی، فیس بوک و ژورنالینگ (روزنامه نگاری) بطور قابل توجهی مشارکت های پولی آنلاین و آفلاین را افزایش می دهد؛ (ب) علل اجتماعی، ارتباط بین ویژگی های جمعیت شناختی اجتماعی و مشارمت های پولی را تعدیل می کند. ما نتیجه می گیریم که رسانه های اجتماعی و شبکه ها ی اینترنتی ابزاری مهم جهت افزایش " مصرف اخلاقی" آنلاین و آفلاین در بهبود تعاملات داوطلبانه و مشارکت های پولی هستند. این نتایج که فرضیه تنوع اجتماعی را ارزیابی می کند نشان می دهد رفتارهای آنلاین تکمیل کننده، و در برخی موارد تقویت کننده ی رفتار آفلاین هستند. تفاوت در نوع علت اجتماعی وابسته، تاثیر رسانه های اجتماعی را بر رفتار های اجتماعی آنلاین و رفتار های خاص تعدیل می کند.