منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله تحلیل رابطه بین سیستم مدیریت کیفیت و سیستم تضمین طراحی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تحلیل رابطه بین سیستم مدیریت کیفیت و سیستم تضمین طراحی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تحلیل رابطه بین سیستم مدیریت کیفیت و سیستم تضمین طراحی
عنوان انگلیسی
Analysis of relationship between quality management system and design assurance system
صفحات مقاله فارسی
15
صفحات مقاله انگلیسی
9
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5779
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت استراتژیک، مدیریت اجرایی، مدیریت کسب وکار، مدیریت صنعتی و مدیریت عملکرد
مجله
سومین سمپوزیوم بین المللی صلاحیت پرواز هواپیما
دانشگاه
پژوهش فن آوری صلاحیت پرواز و مدیریت مرکز، چین
کلمات کلیدی
سیستم مدیریت کیفیت، سیستم تضمین طراحی، سازمان طراحی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1 .مقدمه
2. سیستم مدیریت کیفیت ( QMS )
2.1 نیاز های QMD - AS/EN 9100
2.2 اجزای QMS
2.3 کنترل کیفیت
3.2. کارایی طراحی
3.3 کارایی پرواز
3.4 سیستم نظارتی مستقل
2.4 تضمین کیفیت
3. سیستم تضمین طراحی ( DAS )
3.1 نیاز های پروازی
3.2. کارایی طراحی
3.3 کارایی پرواز
3.4 سیستم نظارتی مستقل
4. کاربرد در COMAC
4.1 تشکیل DAS و QMS
4.2 بررسی
4.3 تامین کننده و شرکاء و پیمان کاران
4.4 پیشنهادات
5 . نتایج
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abtract

To assure customer satisfaction, the aerospace design organization must establish its own quality management system to demonstrate that its capabilities to produce, and continually improve, safe, reliable products meet or exceed customer. At the same time, the design organization must establish the design assurance system for obtaining the design organization approval (DOA). Both o f these documented systems should be prepared for new design organizations, such as Commercial Aircraft Corporation of China, Ltd. (COMAC). After presenting these two systems in detail, the relationship between them are analyzed and concluded. This article suggests that the new design organization could optimizer their own structure for making some saving costs during requesting the certifications o f DOA and AS9100.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
برای تضمین رضایت مشتری، سازمان طراحی هوایی باید سیستم مدیریت کیفیت خودش را ایجاد کند تا بتواند توانایی هایش را برای ایجاد محصول نشان دهد ، و به طور مداوم محصولاتی مطمئن و خوب را بهبود دهد تا با نیاز های مشتری تطابق داشته باشد.در همین زمان، سازمان طراحی باید سیستم تضمین طراحی ها را برای به دست آوردن تایید سازمان طراحی ( DOA ) را به ست بیاورد.هر دوی این سیستم های ثبت شده باید برای سازمان های طراحی جدید آماده شود ، مانند شرکت تجاری وسایل هوایی چین ( COMAC).بعد از ارائه این دو سیستم به صورت دقیق ، رابطه بین آن ها هم مورد تحلیل و استنتاج قرار خواهد گرفت.این مقاله پیشنهاد دارد که سازمان جدید طراحی میتواند ساختار های خودشان را برای صرفه جویی در هزینه در طول درخواست تایید DOA و AS9100 بهینه سازی کند.

بدون دیدگاه