ترجمه مقاله روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری - نشریه الزویر

ترجمه مقاله روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری
عنوان انگلیسی
Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
رفرنس
دارد ✓
کد محصول
9410
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
درج نشده است ☓
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی، مدیریت بازرگانی و مدیریت منابع انسانی
مجله
نوزدهمین کنفرانس علمی بین المللی- اقتصاد و مدیریت - 19th International Scientific Conference- Economics and Management
دانشگاه
دانشگاه فناوری کاوناس، لیتوانی
کلمات کلیدی
ایجاد ارزش، تولید مشترک، مشارکت، ارزش مشتری، وفاداری مشتری
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.11.226
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1- مقدمه
2- تشریحات
3- نتیجه گیری ها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Under modern market conditions, customer engagement into value creation is acknowledged as a factor that makes it possible for companies to survive the competition. The aim of this article is to reveal the relations between customer engagement into value creation and customer loyalty. Considering the fragmentary nature of studies performed in the field, based on the results of literature analysis, a conceptual model of relations between customer engagement into value creation and loyalty is constructed. Relations between customer engagement into value creation and customer loyalty are analysed in an integrated manner, i.e. through direct and indirect links between the two constructs.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
مشارکت مشتری در ایجاد ارزش تحت شرایط بازار نوین، به عنوان عاملی شناخته شده است که شرکت ها را مقدور می سازد در رقابت پابرجا بمانند. هدف این مقاله نشان دادن روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری است. با توجه به ماهیت نامنسجم مطالعات انجام شده در این زمینه بر مبنای نتایج تحلیل ادبیات، مدل مفهومی روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری ساختاربندی می گردد. روابط بین مشارکت مشتری در ایجاد ارزش و وفاداری مشتری به شیوه یکپارچه یعنی از طریق روابط مستقیم و غیرمستقیم بین دو ساختار تحلیل می گردد.

بدون دیدگاه