ترجمه مقاله تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی - نشریه الزویر

ترجمه مقاله تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تأثیر مدیریت کیفیت جامع بر نوآوری در سازمان های خدماتی: مرور منابع و چارچوب مفهومی جدید
عنوان انگلیسی
Impact of Total Quality Management on Innovation in Service Organizations: Literature review and New Conceptual Framework
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
14
سال انتشار
2013
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5054
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی صنایع و علوم اقتصادی
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت نوآوری و فناوری، تکنولوژی صنعتی، استراتژی های توسعه صنعتی، مدیریت بازرگانی، مدیریت بازرگانی بین الملل، تولید و عملیات، مدیریت صنعتی، مدیریت کیفیت و بهره وری، مدیریت فناوری اطلاعات و توسعه اقتصادی و برنامه ریزی
مجله
مهندسی مکانیک و ساخت (Mechanical And Manufacturing Engineering)
دانشگاه
دانشکده مدیریت فناوری و کسب و کار، دانشگاه Tun Hussein Onn، جوهور، مالزی
کلمات کلیدی
TQM، نوآوری، رابطه، سازمان های خدماتی
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. TQM
3. اقدامات TQM
4. اقدامات TQM در سازمان های خدماتی
5. نوآوری
6. انواع نوآوری
7. اندازه گیری نوآوری
8. رابطه بین TQM و نوآوری
9. چارچوب نظری و تدوین فرضیات
1.9. اقدامات TQM
2.9. طبقه بندی نوآوری
10. طراحی فرضیات
1.10. رهبری مدیریت
2.10. مشارکت کارکنان
3.10. توانمندسازی کارکنان
4.10. اطلاعات و تحلیل
5.10. آموزش و پرورش
6.10. تمرکز بر مشتری
7.10. بهبود مستمر
11. مدل مفهومی مطالعه
12. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract Purpose of this paper is to review the literature on the relationship between total quality management TQM and innovation in services organization, and to develop a research conceptual framework on this relationship. The most recent studies investigated the TQMinnovation relationship and involved service industries in its scope have been reviewed. A discussion on the TQM practices in service organization is presented and conceptual framework and model are proposed.

1. Introduction Importance of services industry is significantly increasing in local and international economics. During the last two decades contribution of the service industry to the Gross Domestic Product GDP has been a significantly increasing. According to Directorate for Science, Technology and Industry (STI, 2008) of the Organization for Economic Co-operation and Development (OECD), by 2008 service industry allocated in some countries more than 70 percent of GDP (e.g. Luxembourg 82%, Greece 78%, and USA 77%) (STI, 2008), see figure 1.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
هدف این مقاله بررسی منابع مربوط به رابطه بین مدیریت کیفیت جامع (TQM) و نوآوری در سازمان های خدماتی و ارائه یک چارچوب مفهومی پژوهشی در مورد این رابطه است. مطالعاتجدید رابطه بین TQM و نوآوری را بررسی کرده اند و صنایع خدماتی موجود در حوزه خود بررسی شده اند. درباره اقدامات TQM در سازمان های خدماتی بحث شده است و چارچوب و مدل مفهومی ارائه شده است.

1. مقدمه
اهمیت صنایع خدماتی در اقتصادهای ملی و بین المللی به شدت در حال افزایش است. در طول دو دهه گذشته، سهم صنایع خدماتی در تولید ناخالق داخلی (GDP) در حال افزایش بوده است. طبق اعلام هیئت علم، تکنولوژی و صنعت (STI، 2008) سازمان همکاری و توسعه اقتصادی (OECD)، تا سال 2008 صنایع خدماتی در برخی از کشورها بیش از 70 درصد GDP را تشکیل داده اند (برای مثال، لوکزامبورگ 82%، یونان 78% و آمریکا 77%) (STI، 2008)، شکل 1 را مشاهده کنید.


بدون دیدگاه