ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
چکیده
1-مقدمه
2- بررسی متون
2-1: فرهنگ و روابط عمومی
2-2: اخلاق روابط عمومی و رسانه اجتماعی
3- روش ها
3-1: نظرسنجی و نمونه
4- نتایج
4-1: نتایج: رسانه اجتماعی و نقش روابط عمومی در جامعه
4-1-1: عدم کنترل
4-1-2: رسانه اجتماعی به عنوان یک فرصت
4-2: نتایج: عملکرد و مسئولیت های روابط عمومی
4-2-1: سوت دمنده
4-2-2: وبلاگ نویسی به حمایت از دیگران
4-2-3: شفافیت
4-2-4: بیانیه منفی سلب مسئولیت
4-2-5: بیانیه مثبت سلب مسئولیت
4-2-6: پرداخت به وبلاگ نویسان
4-2-7: پرداخت برای پیام های منفی
4-2-8: آموزش
5- مباحثه و نتایج
چکیده
این مقاله به دنبال گسترش بدنه دانش روابط عمومی در دو سطح است: در ابتدا یافته هایی از مطالعات تجربی در نگرش کارگزاران روابط عمومی به شیوه های اخلاقی و غیراخلاقی رسانه اجتماعی را ارائه می دهد. وسپس نگرش-های کارگزاران را به موضوعات اخلاقی خاص در رسانه اجتماعی در دو محیط متفاوت فرهنگی-اجتماعی -نیوزیلند و اسرائیل- مقایسه می کند. هدف اصلی این مقاله شناسایی نگرش های کنونی کارگزاران به اصول اخلاقی در جوامعی است که به طورمتفاوت در لیست های بین المللی با مقایسه سطوح دموکراسی در کشورهای مختلف درجه-بندی شده اند، می باشد. نتایجی از تحقیقات آنلاین انجام شده در هر دو کشور نشان می دهد که اصول اخلاقی PR مرتبط با فرهنگ و محیط اجتماعی که کارگزاران در آن فعالیت می کنند، است. مقاله چالش های عملی اخلاق در کارگزاران روابط عمومی را که از رسانه اجتماعی استفاده می کنند، شناسایی می کند.
Abstract
This article seeks to expand the public relations body of knowledge on two levels: firstly, it presents findings from empirical studies on PR practitioners’ attitudes to ethical and unethical practices on social media. Secondly, it compares practitioners’ attitudes to specific ethical issues in social media in two different socio-cultural environments—New Zealand and Israel. Its major goal is to identify practitioners’ current attitudes toward ethics in societies that are ranked differently on international lists comparing levels of democracy in different countries. The findings from online surveys conducted in both countries imply that PR ethics is linked to the culture and social environment in which practitioners function. The article identifies practical ethical challenges in public relations practitioners’ use of social media.