ترجمه مقاله رشد مثبت جوانان در ایالات متحده - نشریه Sage

ترجمه مقاله رشد مثبت جوانان در ایالات متحده - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
رشد مثبت جوانان در ایالات متحده: یافته های پژوهشی در مورد ارزیابی برنامه های رشد مثبت جوانان
عنوان انگلیسی
Positive Youth Development in the United States: Research Findings on Evaluations of Positive Youth Development Programs
صفحات مقاله فارسی
26
صفحات مقاله انگلیسی
27
سال انتشار
2015
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8785
رشته های مرتبط با این مقاله
علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله
پژوهشگری اجتماعی و جامعه شناسی
مجله
سالنامه آکادمی آمریکایی علوم اجتماعی و سیاسی
کلمات کلیدی
رشد مثبت، مداخله، پیشگیری، جوانان
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
ساختارهای رشد مثبت جوانان
افزایش تشکیل پیوند
پرورش انعطاف پذیری
افزایش شایستگی ها
شایستگی اجتماعی
شایستگی احساسی
شایستگی شناختی
شایستگی رفتاری.
شایستگی اخلاقی
پرورش خودمختاری
پرورش معنویت
پرورش خودکفایی
پرورش هویت شفاف و مثبت
پرورش باور به آینده
ارائه شناخت برای رفتار مثبت
ارائه فرصت هایی برای مشارکت اجتماعی
پرورش هنجارهای اجتماعی
ارزیابی برنامه های رشد مثبت جوانان
خلاصه نتایج برنامه رشد مثبت جوانان
برنامه های تک حوزه ای
برنامه هایی در دو حوزه اجتماعی
برنامه هایی در سه حوزه اجتماعی
ویژگی های برنامه های موثر رشد مثبت جوانان
ساختارهای رشد جوانان
سنجش نتایج مثبت و مشکل آفرین
برنامه تحصیلی سازمان یافته
تکرار و مدت زمان برنامه
پیاده سازی برنامه و اطمینان از کیفیت اجرا
جمعیت بکار رفته
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
This article summarizes a much lengthier one that appeared in Prevention and Treatment. The earlier article grew out of a project initiated by the Department of Health and Human Services Office of the Assistant Secretary for Planning and Evaluation. The Positive Youth Development Evaluation project described why policy makers, practitioners, and prevention scientists advocated a shift in approach for how youth issues are addressed in this country. The Positive Youth Development Evaluation project sought to define how youth development programs have been defined in the literature and then to locate, through a structured search, strong evaluations of these programs and summarize the outcomes of these evaluations. In the current article, we explain why prevention has shifted from a single problem focus to a focus on factors that affect both positive and problem youth development, describe what is meant by positive youth development, and summarize what we know about the effectiveness of positive youth development programs.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
این مقاله خلاصه ای از مقاله ی منتشر شده در نشریه پیشگیری و درمان (Prevention and Treatment) است. مقاله ی پیشین حاصل پروژه ای بود که توسط دفتر معاون برنامه ریزی و ارزیابی سازمان سلامت و خدمات انسانی راه اندازی گردید. پروژه ی ارزیابی رشد مثبت جوانان مشخص نمود که چرا سیاستگذاران، افراد شاغل و دانشمندان پیشگیری، از تغییر در شیوه ی بررسی مشکلات جوانان در این کشور حمایت کردند. پروژه ی ارزیابی رشد مثبت جوانان به دنبال توضیح این موضوع بود که چگونه برنامه های رشد جوانان در کتب علمی شرح داده شده اند، و اینکه از طریق یک جستجوی سازمان یافته، ارزیابی های محکمی از این برنامه ها داشته باشند و نتایج این ارزیابی ها را خلاصه نمایند. در مقاله ی حاضر توضیح می دهیم که چرا پیشگیری، از یک مشکل منفرد به تمرکز بر عواملی که هم بر رشد مثبت جوانان و هم مشکل آن تأثیر دارند تغییر کرده است، به وسیله ی رشد مثبت جوانان توضیح می دهیم که چه مفهومی دارد، و آنچه درباره ی اثرگذاری برنامه های رشد مثبت جوانان می دانیم را به صورت خلاصه بیان می کنیم.

بدون دیدگاه