ترجمه مقاله تعقیب مسیر شناورهای سطحی همراه با محدودیت های Rudder و Roll - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تعقیب مسیر شناورهای سطحی همراه با محدودیت های Rudder و Roll - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۹,۰۰۰ تومان
دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تعقیب مسیر شناورهای سطحی همراه با محدودیت های Rudder و Roll: روش MPC
عنوان انگلیسی
Path Following for Marine Surface Vessels with Rudder and Roll Constraints: an MPC Approach
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
6
سال انتشار
2009
رفرنس
دارد
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
کد محصول
f295
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
دانشگاه
گروه معماری دریایی و مهندسی دریایی، دانشگاه میشیگان، ایالات متحده آمریکا
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی عمران
گرایش های مرتبط با این مقاله
سازه های دریایی، آب و سازه های هیدرولیکی
مجله
کنفرانس کنترل آمریکایی - American Control Conference
فهرست مطالب

چكيده
مقدمه
ميزان پوياييی خطای تعقيب مسير و مدل ِ شناورهای سطحی
ميزان پوياييِ خطاي تعقيب مسير
مدل شناورهای سطحي
معادلات MPC در ارتباط با كنترل تعقيب مسير
نتايج شبيه سازي و متعادل سازي پارامترهای كنترلر
انتخاب زمان نمونه گيری
افق پيش بيني
تاثير معيارهاي وزني Q,R
‌تقويت محدوديت هاي ROLL
نتيجه گيری

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

چكيده
مساله تعقيب مسيرِ شناورهاي سطحي با كمك كنترل سكان در اين مقاله مورد بررسي قرار خواهد گرفت.تقويت محدوديت هاي Roll و محدوديتِ تغيير سكان هم از نظر شدت و هم اندازه باعث شكل گيريِ روشي به نام MPC(كنترل پيش بينِ مدل‌) گرديده است . طراحيِ MPC مبتني بر مدل خطيِ براي فعاليت هاي اجرايي و محاسباتي بوده اگرچه ارزيابيِ عملكرد كنترلر MPC از طريق مدلِ غير خطيِ شناور سطحي امكان پذير است . نتايج شبيه سازي ،اثربخشيِ كنترلر به دست آمده و شبيه سازي بر اساس فرآيند متعادل سازي را تاييد نموده علاوه بر اين،عملكرد تعقيب مسيرِ كنترلِ MPC در زمينه امواج با كمك مدل يكپارچه اي مورد بررسي قرار گرفته و در نهايت،مشخص گرديد كه اين شبيه سازي از قدرت خوبي برخوردار است

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

Abstract

The problem of path following for marine surface vessels using the rudder control is addressed in this paper. The need to enforce the roll constraints and the fact that the rudder actuation is limited in both amplitude and rate make the model predictive control (MPC) approach a natural choice. The MPC design is based on a linearized model for computational and implementation considerations, while the evaluation of the performance of MPC controller is performed on a nonlinear 4 degree of freedom surface vessel model. The simulation results are presented to verify the effectiveness of the resulting controller and a simulation based tuning process for the controller is also presented. Furthermore, the performance of the path following MPC control in wave fields is evaluated using an integrated maneuvering and seakeeping model, and the simulation confirms its robustness.


بدون دیدگاه