ترجمه مقاله تعریف سو رفتارهای علمی و انواع آن

ترجمه مقاله تعریف سو رفتارهای علمی و انواع آن
قیمت خرید این محصول
۲۴,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تعریف سو رفتارهای علمی و انواع آن
عنوان انگلیسی
Mistreats and different types of it
صفحات مقاله فارسی
9
صفحات مقاله انگلیسی
12
سال انتشار
0
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
ندارد
کد محصول
5670
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و حقوق
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی عمومی
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
روش شناسی
تجزیه وتحلیل داده ها
رتبه بندی
بحث و نتیجه گیری
پیشنهادات
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

When a human faces with an unknown phenomenon will be a researcher and if he or she achieves a result in fact has produced a science. Science is a means of identifying and achieving the findings of the new world and promoting the human life. In the societies where the learning of science does not become a culture, there will be ignorance. Ignorance brings poverty and various social ills. There is a need to learn science in order to eliminate the adverse consequences of this matter (1). A part of university's mission is to produce and promote science with respect to the professional ethics and education of the committed humans at national and international level in order to meet the needs of society and strengthen cooperation with scientific centers. However in some cases, the objectives of scientific organizations such as universities according to various reasons cannot be properly achieved. Goals such as fostering the formidable scholars or the right performance of some scientific works and so on that the results of organizations' investment will be lost and have many negative effects by the graduating few inappropriate scholars or providing some lees valuable and repetitive works (2). One of the negative and important consequences of the scientific communities' failure to achieve the right goals is the prevalence of misconducts in researches (3).

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
بشر وقتی در مقابل پدیده ای مجهول قرار می‌گیرد جستجوگر می‌شود و اگر نتیجه‌ای جدید به دست آورد در واقع تولید علم کرده است. علم وسیله ای برای شناخت و دستیابی به یافته های دنیای جدید است و ابزاری برای ارتقای زندگی بشر محسوب می شود، در جوامعی که علم پذیری به فرهنگ تبدیل نشود، جهل حاکم می‌شود. جهل زمینه‌ساز فقر و ناهنجارهای اجتماعی گوناگونی است برای مقابله با پیامد های سوء این موضوع نیاز به تولید علم است(1). توليد و ترويج علم با رعايت اخلاق حرفه‌اي و تربيت انسانهاي متعهد، براي پاسخگويي به نيازهاي جامعه و تقويت همكاري با مراكز علمي، در سطح ملي و بين‌المللي بخشی از مأموریت دانشگاه ها می باشد. با این حال در برخی موارد اهداف سازمان های علمی، مانند دانشگاه، بنا به علل مختلف به درستی محقق نمی شوند. اهدافی مانند پرورش نیروهای محقق توانمند یا انجام صحیح برخی کارهای علمی و امثال اینها که با فارغ التحصیلی تعداد معدودی محقق ناشایست یا ارائه برخی کارهای کم ارزش و تکراری(2) نتیجه سرمایه گذاری این سازمانها زیر سوال رفته و تاثیرات منفی بسیاری را به جا می گذارد. یکی از عواقب منفی و مهم عدم تحقق درست اهداف جوامع علمی، رواج سوء رفتار در پژوهش ها است(3).

بدون دیدگاه