ترجمه مقاله ارزیابی امنیت درک شده در استفاده از وب ‌سایت تجارت الکترونیک B2C - نشریه الزویر

ترجمه مقاله ارزیابی امنیت درک شده در استفاده از وب ‌سایت تجارت الکترونیک B2C - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ارزیابی امنیت درک شده در استفاده از وب ‌سایت تجارت الکترونیک B2C: مشخصات و اعتباریابی
عنوان انگلیسی
Measuring perceived security in B2C electronic commerce website usage: A respecification and validation
صفحات مقاله فارسی
31
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2014
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
5259
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مهندسی کامپیوتر، مهندسی فناوری اطلاعات
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، تجارت الکترونیک، مدیریت منابع اطلاعاتی، مدیریت سیستمهای اطلاعات، امنیت اطلاعات، شبکه های کامپیوتری
مجله
سیستم های پشتیبانی تصمیم
دانشگاه
دپارتمان حسابداری و MIS، دانشکده کسب و کار و اقتصاد آلفرد لرنر، دانشگاه دلاور، نیوآرک ، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
امنیت درک شده، تجارت الکترونیک، خرید آنلاین، مدل پذیرش فناوری (TAM)، ساختار مرتبه دوم، ساختار سازنده
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
مقدمه
ارزیابی پیشرفت
مرحله 1: ویژگی دامنه
رازداری
قابلیت دسترسی
عدم فراوانی
مرحله 2: ویژگی شاخص
مرحله 3: تأیید مقیاس انعکاسی
مرحله 4: تأیید ساختار مرتبه دوم تشکیل‌دهنده
مرحله 5: عملیاتی‌سازی امنیت درک شده در قالب یک ساختار مرتبه دوم در آزمودن فرضیه
نتیجه‌گیری و الزامات
پیوست A. بررسی تعریفات امنیت درک شده
پیوست B. بررسی ابعاد امنیت
پیوست C. بررسی مقیاس‌های امنیت درک شده
پیوست D. شاخص‌های ساختارها
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
abstract

Buyer concern about website security is a critical issue when it comes to maximizing the potential for electronic commerce transactions. Because perceptions of inadequacy can be a major obstacle to online shopping, many researchers have studied both the antecedents and outcomes of website security. Yet, the measures of security used in these studies are problematic. Although information systems researchers and business practitioners have conceptualized security as a multidimensional concept, published empirical studies have measured perceived security as a unidimensional construct. Exclusion of the underlying dimensions likely prevents researchers from fully assessing the impact of important dimensions of customers' perceptions of security. Here, we contribute to the methodological enhancement of this research stream by: (1) theoretically examining the nature and dimensionality of perceived security, and (2) developing and validating a multidimensional measure of this construct. The results from this study provide empirical justification for the conceptualization of perceived security as a formative second-order construct of perceived confidentiality, perceived availability, and perceived nonrepudiation.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
نگرانی خریدار در مورد امنیت وب‌سایت، زمانی افزایش می‌یابد که پتانسیل معاملات تجارت الکترونیک به حداکثر می‌رسد. از آنجا که تصور نامناسب بودن می‌تواند مانعی بزرگ بر سر راه خرید آنلاین باشد بسیاری از پژوهشگران، پیش‌آمدها و پیامدهای امنیت وب‌سایت را مورد بررسی قرار داده‌اند. هنوز هم ارزیابی امنیت به کار رفته در این تحقیقات، مشکل‌ساز است. اگر چه پژوهشگران سیستم‌های اطلاعاتی و متخصصان کسب‌وکار، امنیت را مفهومی چندبُعدی تصور کرده‌اند مطالعات تجربی منتشر شده، امنیت درک شده را در قالب یک ساختار تک‌بُعدی مورد ارزیابی قرار داده‌اند. احتمالاً مستثنی کردن ابعاد اصلی، پژوهشگران را از ارزیابی کامل تأثیر ابعاد مهم برداشت‌های مشتری از امنیت باز داشته‌اند. در اینجا، با توجه به موارد ذیل، در توسعه شیوه‌شناختی این جریان پژوهشی مشارکت می‌کنیم: 1) بررسی نظری ماهیت و ابعاد امنیت درک شده، و 2) توسعه و تأیید ارزیابی چندبُعدی این ساختار. نتایج این پژوهش، روایی تجربی تصور امنیت درک شده را در قالب یک ساختار مرتبه دوم سازنده در زمینه رازداری درک شده، دسترسی درک شده و عدم انکار درک شده ارائه می‌کند.

بدون دیدگاه