تلفن: ۰۴۱۴۲۲۷۳۷۸۱
تلفن: ۰۹۲۱۶۴۲۶۳۸۴

دانلود ترجمه مقاله بازاریابی برای نوجوانان – مجله ابسکو Ebsco

عنوان فارسی: بازاریابی برای نوجوانان: تاثیر رنگ پوست، قومیت و جنسیت
عنوان انگلیسی: Marketing to Teenagers: The influence of Color, Ethnicity and Gender
تعداد صفحات مقاله انگلیسی : 9 تعداد صفحات ترجمه فارسی : 11
سال انتشار : 2012 نشریه : ابسکو - Ebsco
فرمت مقاله انگلیسی : PDF فرمت ترجمه مقاله : ورد تایپ شده
کد محصول : 4581 رفرنس : دارد
محتوای فایل : zip حجم فایل : 558.28Kb
رشته های مرتبط با این مقاله: مدیریت و علوم اجتماعی
گرایش های مرتبط با این مقاله: مدیریت بازاریابی، مدیریت اجرایی، جامعه شناسی، مردم شناسی و MBA
مجله: مجله بین المللی کسب و کار و علوم اجتماعی (International Journal of Business and Social Science)
دانشگاه: استاد بازاریابی گروه مدیریت بازرگانی دانشکده کسب و کار، دانشگاه Kutztown، پنسیلوانیا، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی: بازاریابی-نوجوانان-رفتار مصرف کننده-انتخاب محصول براساس رنگ-گروه های قومی
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول: ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول: ترجمه نشده است
ترجمه این مقاله با کیفیت عالی آماده خرید اینترنتی میباشد. بلافاصله پس از خرید، دکمه دانلود ظاهر خواهد شد. ترجمه به ایمیل شما نیز ارسال خواهد گردید.
فهرست مطالب

چکیده

۱ مقدمه

۲ بازاریابی برای نوجوانان

۳ نقد و بررسی تحقیقات قبلی

۴ روش تحقیق

۵ فرضیه ها

۶ تجزیه وتحلیل داده ها

۷ نتیجه گیری

نمونه متن انگلیسی

Abstract

Teenagers currently make up about 10% of the U.S population and have strong buying power. They are the most multi-culturally diverse group of consumers. The teenager population is growing at twice the rate of the overall U.S. population and the rate of growth for Hispanic teens is three times the rate for non-Hispanics. These numbers represent incredible opportunity for marketers who must understand what drives teenagers purchasing decisions. Color is believed to be an important feature and characteristic that influences teen’s product choices. This research shows that there is a difference in color choices for various products based on teen’s gender and or ethnicity. For marketing to teens to be most effective, companies must be clear about who their target market is and tailor their products with respect to color.

نمونه متن ترجمه

چکیده

نوجوانان در حال حاضر در حدود 10%از جمعیت ایالات متحده را تشکیل می دهند و قدرت خرید قوی دارند. آنها گروهی از از چند فرهنگ می باشند که مصرف کنندگان قوی می باشند. جمعیت نوجوان با سرعت دوبرابر از جمعیت کلی آمریکا در حال رشد می باشند. و نرخ رشد بری نوجوانان اسپانیایی به میزان سه برابرر برای غیر اسپانیایی ها می باشد. این مقادیر خدمت باورنکردنی برای بازاریابان را جهت درک این که نوجوانان قصد خرید چه چیز را دارند را به وجود می آورد. اعتقاد به این است که رنگ پوست یکی از ویژگی های مهم بوده و مشخص است که انتخاب محصول نوجوانان را تحت تاثیر قرار می دهد. این تحقیق نشان می دهد که تفاوت در انتخاب محصولات براسسا رنگ پوست و جنسیت و یا قومیت نوجوانان است. برای بازاریابی موثرتر در نوجوانان،شرکت ها باید بازار هدف خود را مشخص نموده و محصولات خود را براساس این ویژگی های ارائه کنند.