دانلود ترجمه مقاله نقش متصدیان هوش بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی - مجله امرالد

دانلود ترجمه مقاله نقش متصدیان هوش بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی - مجله امرالد
قیمت خرید این محصول
۱۳,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش متصدیان هوش بازاریابی در تدوین و اجرای استراتژی
عنوان انگلیسی
The role of marketing intelligence officers in strategy formulation and implementation
صفحات مقاله فارسی
13
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2006
نشریه
امرالد - Emerald
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
3236
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت کسب و کار، مدیریت استراتژیک، مدیریت بازرگانی، مدیریت اجرایی و مدیریت بازاریابی
مجله
راهنمای استراتژی کسب و کار
دانشگاه
کالج برکبک دانشگاه لندن
فهرست مطالب
مقدمه
نقش وسیع متصدیان هوش بازاریابی
اهمیت بررسی های مشتری، وب سایت ها و جوامع مصرف کننده
بازبینی وب سایت ها
شناسایی آسیب پذیریهای بازاریابی استراتژیک شرکت
همکاری میان گروهها
تفکر استراتژیکی
عمر کوتاه تر بدون برنامه
سیستم ها و فرایندهای هوش بازاریابی استراتژیک
ایده و نقطه نظر واقع گرایانه
توسعه گرایش بازاریابی فرهنگی سازمانی استراتژیک
توسعه اهداف مبتنی بر بازاریابی استراتژیک
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Introduction

How often have marketing staff members within an organization been accused of not thinking strategically? Or worse still, how often have the organization's marketing strategists been accused of not taking into account a number of issues relating to market entry, launching a new product on the market and a competitor's retaliatory actions that are said to result in lost market opportunities? If the answer to both questions is "constantly," then it is clear that senior marketing staff need to reappraise the role of marketing intelligence officers and marketing strategists. The answer may be simple. Senior marketing personnel may need to think in terms of merging the roles of marketing staff or creating a new role that is tailored to produce high level, in-depth marketing intelligence, analysis and interpretation that underpins the strategic marketing decision-making process. By adopting a strategic marketing focus, it is possible for a range of marketing staff (those involved in marketing research and marketing planning for example) to be involved in a number of marketing tasks and at the same time raise their profile within the organization. By raising the profile of individual marketing staff and indeed the marketing department/function itself, it is possible for senior marketing staff to play a much more proactive role within the organization, and to be viewed as having a valuable contribution to make to the strategic management decision-making process.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
چند وقت یکبار اعضای ستاد بازاریابی در سازمان به نداشتن طرز فکر استراتژیکی متهم می شوند؟ یا بدتر اینکه، چند وقت یکبار استراتژیست های بازاریابی سازمان به لحاظ ننمودن موضوعات وابسته به ورود به بازار، راه اندازی محصول جدید در بازار و اعمال تلافی جویانه منجر به از دست رفتن فرصتهای بازاری متهم می شوند؟ اگرپاسخ هر دو سئوال دائماً باشد، بدیهی به نظر می رسد ستاد بازاریابی ارشد می بایست نقش متصدیان هوش بازاریابی و استراتژیست های بازاریابی را مجدداً مورد سنجش و ارزیابی قرار دهند. پاسخ ساده می باشد. پرسنل ارشد بازاریابی از لحاظ ظهور نقش های ستاد بازاریابی یا ایجاد نقش جدیدی فکر می کنند که با سطح بالا ی هوش بازاریابی ، تحلیل و تفسیر حامی فرایند تصمیم گیری بازاریابی استراتژیک مطابقت و همخوانی داشته باشد. با اقتباس بازاریابی استراتژیک، پرسنل بازاریابی (به طور مثال افراد شرکت کننده در تحقیق و برنامه ریزی بازاریابی) می توانند در کارهای مختلف بازاریابی شرکت کرده و پروفیل خود در سازمان را ارتقاء ببخشند.با ارتقاء پروفیل ستاد و پرسنل بازاریابی و تابع/ بخش بازاریابی، پرسنل ارشد بازاریابی می توانند نقش های بیشتری در سازمان ایفا کرده و به فرایند تصمیم گیری مدیریت استراتژیک ، کمک ارزشمندی نمایند.

بدون دیدگاه