ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل بازاریابی - نشریه اشپرینگر

ترجمه مقاله تجزیه و تحلیل بازاریابی - نشریه اشپرینگر
قیمت خرید این محصول
۲۰,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تجزیه و تحلیل بازاریابی: از عمل به آکادمیک
عنوان انگلیسی
Marketing analytics: from practice to academia
صفحات مقاله فارسی
3
صفحات مقاله انگلیسی
2
سال انتشار
2017
نشریه
اشپرینگر - Springer
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
338
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است
دانشگاه
دانشگاه نوادا، ایالات متحده آمریکا
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
بازاریابی
مجله
مجله تحلیل بازار - journal market analysis
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی

ما تجزیه و تحلیل کسب و کار را یک علم بین رشته ای جامع در نظر گرفته ایم که هدف آن روشنگری و در نهایت ایجاد کمپین های مداوم و با نفوذ در شرکت است. (Krishen and Petrescu 2017) . مجله تجزیه و تحلیل بازاریابی، از مشارکت رشته های مختلف در گفتمان علمی و همچنین بینش و ایده های به موقع عملی، استقبال می کند. ما این فرصت را برای تاکید تکامل و بلوغ، و اهمیت تجزیه و تحلیل بازاریابی برای دنیای تجاری، قایل هستیم.

نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی

We consider business analytics an interdisciplinary and inclusive area of study which aims to be insightful and ultimately enable timely and influential firm-driven campaigns (Krishen and Petrescu 2017). The Journal of Marketing Analytics welcomes contributions from multiple disciplines of scholarly discourse as well as timely practitioner insights and ideas. We take this opportunity to underline the evolution and the importance of marketing analytics for the business world.


بدون دیدگاه