ترجمه مقاله موتور روتور دوبل بدون جاروبک مدوله میدان مغناطیسی جدید - نشریه IEEE

ترجمه مقاله موتور روتور دوبل بدون جاروبک مدوله میدان مغناطیسی جدید - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۲۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
موتور روتور دوبل بدون جاروبک مدوله میدان مغناطیسی جدید
عنوان انگلیسی
A New Magnetic-Field-Modulated Brushless Double-Rotor Machine
صفحات مقاله فارسی
11
صفحات مقاله انگلیسی
4
سال انتشار
2015
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
76
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الکترونیک، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، سیستم های قدرت
مجله
یافته ها در حوزه مغناطیس - TRANSACTIONS ON MAGNETICS
دانشگاه
آزمایشگاه دولتی رباتیک ها و سیستم، مؤسسه فناوری هاربین، چین
کلمات کلیدی
ماشین روتور دوبل بدون جاروبک (DRM)، اتلاف هسته، عملکرد الکترومغناطیسی، خودروی الکتریکی هیبریدی (HEV)، مدوله میدان مغناطیسی (MFM)، اتلاف آهنربای دائمی (PM)
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. ساختار و اصل عملیاتی
A. ساختار
B. اصل عملیاتی
3. عملکرد الکترومغناطیسی
4. تجزیه و تحلیل ویژگی گشتاور
5. تجزیه و تحلیل توزیع اتلاف
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
In this paper, a new magnetic-field-modulated brushless double-rotor machine (MFM-BDRM) is proposed, solving the contradictory problem of the electromagnetic performance and the mechanical strength of an MFM rotor in the traditional MFM-BDRMs. The operating principle of the proposed MFM-BDRM, including the speed and torque relations of the stator, the MFM rotor, and the permanent magnet (PM) rotor, is investigated by an analytical method. The magnetic field distribution law in the air gap, the back electromotive force, and the torque performance of the proposed MFM-BDRM are investigated. To obtain the maximum torque density, the influence of some key parameters, such as PM pole-arc coefficient, span ratio, and thickness of magnetic units, on the maximum torque is investigated. Besides, due to the rich magnetic-field harmonics with high rotating speed in the air gap, the distribution law of iron loss in the proposed MFM-BDRM is investigated. The PM-split method along the circumferential direction is employed to reduce the PM loss. Finally, the overall performance of this new MFM-BDRM is evaluated, including loss, efficiency, power density, and so on.
نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
در این مقاله، ماشین روتور دوبل بدون جاروبک مدوله میدان مغناطیسی جدید(MFM-BDRM) پیشنهاد شده است که مسئله متناقض عملکرد الکترومغناطیسی و قدرت مکانیکی یک روتور MFM در MFM-BDRM های سنتی را حل می کند. اصل عملیاتی MFM-BDRM پیشنهادی، من جمله روابط سرعت و گشتاور استاتور، روتور MFM، و روتور آهنربای دائمی (PM) با یک روش تحلیلی مورد پژوهش قرار گرفته است. قانون توزیع میدان مغناطیسی در فاصله هوایی، نیروی الکتروموتور(محرکه الکتریکی) معکوس و عملکرد گشتاور  MFM-BDRM مورد پژوهش قرار گرفته است. برای دستیابی به حداکثر چگالی (دانسیته) گشتاور، تاثیر برخی پارامترهای کلیدی نظیر ضریب قوس قطب PM، نسبت دهانه، و ضخامت واحدهای مغناطیسی، بر حداکثر گشتاور مورد پژوهش قرار گرفته است. به علاوه، به خاطر هارمونیک غنی میدان مغناطیسی با سرعت چرخش بالا در فاصله هوایی، قانون توزیع اتلاف آهن در MFM-BDRM پیشنهادی مورد پژوهش قرار گرفته است. ازروش اسپلیت PM در جهت محیطی(پیرامونی) برای کاهش اتلاف PM استفاده می شود. بالاخره، عملکرد کلی این MFM-BDRM جدید من جمله اتلاف، کارایی چگالی توان و غیره مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بدون دیدگاه