ترجمه مقاله مدیریت دانش در بانک توسعه آسیا

ترجمه مقاله مدیریت دانش در بانک توسعه آسیا
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مدیریت دانش در بانک توسعه آسیا
عنوان انگلیسی
KNOWLEDGE MANAGEMENT IN ADB
صفحات مقاله فارسی
29
صفحات مقاله انگلیسی
36
سال انتشار
2004
رفرنس
ندارد
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع ارائه مقاله
ژورنال
کد محصول
9778
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه شده است ✓
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، بانکداری و مدیریت دانش
مجله
بانک توسعه آسیا - ASIAN DEVELOPMENT BANK
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
مقدمه
دانش و توسعه
نقش بانک توسعه ی آسیایی
مدیریت دانش در بانک توسعه ی آسیایی
فعالیت های فعلی
پردازش دانش در داخل ADB
تبادل اطلاعات از طریق Listserv
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
I. INTRODUCTION

1. Transfer of knowledge has always been an essential, catalyzing element of the Asian Development Bank (ADB) mandate. Recognizing the growing role knowledge plays in the advancement of its developing member countries (DMCs), ADB committed, through its LongTerm Strategic Framework for 2001–2015 (LTSF), to become a learning institution and a primary source of development knowledge in Asia and the Pacific.1 The LTSF recognized that ADB’s enhanced role in knowledge generation and sharing would be a prerequisite to achieving ADB’s poverty reduction goal.2 Guided by the LTSF and Medium-Term Strategy (2001–2005),3 in 2002 ADB refined its structure and operational business processes to pursue this new strategic priority.4 A knowledge management framework (KM framework) has been prepared to guide ADB’s transition to a knowledge-based organization.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
مقدمه
1. انتقال دانش همیشه یکی از امور بسیار مهم و المان تسریع بخش در پیشرفت در دستور کار بانک توسعه ی آسیا (ADB) بوده است. با شناسایی نقش رو به رشد دانش در پیشرفت کشور های در حال توسعه (DMC ها) ، ADB متعهد شده است که از طریق قالب کاری راهبردی بلند مدتش از 2001 تا 2015 (LTSF) ، تبدیل به یک سازمان آموزشی و یک منبع اولیه برای توسعه دانش در آسیا و ناحیه ی اقیانوس آرام شود. LTSF متوجه شد که نقش بهبود یافته ی ADB در تولید دانش و اشتراک گذاری آن، میتواند یکی از پیش الزامات برای رسیدن به هدف کاهش فقط ADB باشد. بر اساس راهنمایی های LTSF و برنامه های راهبردی میان مدت ، در سال 2002 ADB ساختار ها و روند های تجاری عملیاتی خودش را اصلاح کرد تا بتوانید این اولویت جدید راهبردی خودش را دنبال کند. یک قالب کاری مدیریت دانش ( قالب کاری KM) به گونه ای آماده شده است تا بتواند تراکنش های ADB را برای سازمان های مبتنی بر دانش، هدایت کند.

بدون دیدگاه