ترجمه مقاله نقش ارتباطات داخلی مدیر اجرایی ارشد - نشریه الزویر

ترجمه مقاله نقش ارتباطات داخلی مدیر اجرایی ارشد - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۵,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
نقش ارتباطات داخلی مدیر اجرایی ارشد: کانال های ارتباطی، سبک و اثربخشی
عنوان انگلیسی
The internal communication role of the chief executive officer: Communication channels, style, and effectiveness
صفحات مقاله فارسی
21
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2015
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
6094
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت اجرایی، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی
مجله
بررسی روابط عمومی - Public Relations Review
دانشگاه
گروه روابط عمومی، دانشگاه فلوریدا، گینسویل، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
ارتباطات رهبری، مدیران اجرائی، ارتباطات داخلی، کانال های ارتباطی، سبک های ارتباطی، رسانه های اجتماعی، روابط کارکنان سازمان
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. مرور ادبیات تحقیق
2.1 نقش های CEO
2.1.1 CEO و ارتباطات داخلی
2.2 کانال های ارتباطی داخلی
2.3 سبک ارتباطات
2.4 کیفیت ادراک شده ی ارتباطات CEO
2.5 روابط کارمند-سازمان
3. روش انجام کار
3.1 جامعه آماری و نمونه
3.2 معیارها
4. نتایج
4.1 استفاده از کانال های ارتباطی توسط CEO
4.2 تحلیل مدلسازی رابطه ی ساختاری
4.3 تست فرضیه
5. بحث
5.1 کانال های ارتباطی داخلی CEO
5.2 سبک ارتباطی CEO و اثربخشی
6. نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This study explores the internal communication role of chief executive officers (CEOs) by examining their communication channels, style, and quality, as well as their influence on employee–organization relational outcomes. Results showed that CEOs most frequently use email and face-to-face channels to communicate with employees. The social media presence of CEOs positively and strongly correlates with their communication responsiveness and quality, as well as employee–organization relational outcomes. The responsive communication style of CEOs positively influences the quality of CEO communication, which subsequently affects employee relational outcomes. The assertive communication style of CEOs demonstrates a small significant positive effect on the quality of employee–organization relationships but nonsignificant effect on the quality of CEO communication. The significant theoretical and practical implications of the findings are discussed.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
این مطالعه نقش ارتباطات داخلی افسران اجرایی ارشد (CEO) را با ارزیابی کانال های ارتباطی آنها، سبک و کیفیت و اثر آنها بر خروجی های رابطه ای کارمند-سازمان، بررسی می کند. نتایج نشان دادند که CEOها بیشتر از کانال های ایمیل و رو در رو برای ارتباط با کارمندان استفاده می کنند. حضور CEOها در رسانه های اجتماعی به صورت مثبت و قوی با پاسخگویی ارتباطی آنها و کیفیت و همچنین خروجی های رابطه ای کارمند-سازمان همبستگی دارد. سبک ارتباطی پاسخگوی CEO به صورت مثبت بر کیفیت ارتباطات CEO اثر می گذارد که در نتیجه بر خروجی های رابطه ای کارمند اثر می گذارد. سبک ارتباطی تاکیدیِ CEOها یک اثر مثبت کوچک بر کیفیت روابط کارمند-سازمان را نشان می دهد اما اثر آن بر کیفیت ارتباطات CEO اندک است. نتایج معنی دار نظری و عملیِ یافته ها مورد بحث قرار می گیرند.

بدون دیدگاه