دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی - مجله IEEE

دانلود ترجمه مقاله سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی - مجله IEEE
قیمت خرید این محصول
۴۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
سیستم ترمز ضد قفل بدون سنسور هوشمند برای وسایل نقلیه الکتریکی بدون جاروب کننده
عنوان انگلیسی
Intelligent Sensorless Antilock Braking System for Brushless In-Wheel Electric Vehicles
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2015
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
4503
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی مکانیک، مهندسی برق و طراحی صنعتی
گرایش های مرتبط با این مقاله
طراحی خودرو، ساخت و تولید، مکانیک خودرو، مکاترونیک، ترمز و فرمان و برق الکترونیک
مجله
معاملات در صنایع الکترونیک (TRANSACTIONS ON INDUSTRIAL ELECTRONICS)
دانشگاه
دانشگاه فن آوری سوینبرن، هاوتورن، استرالیا
کلمات کلیدی
سیستم ترمز ضد قفل (ABS)، موتور بدون جاروب، تبدیل موج پیوسته CWT، تبدیل موج گستر (DWT)، وسیله نقلیه الکتریکی EV، تکنولوژی چرخ، ترمز احیا کننده، ABS بدون حسگر
فهرست مطالب
چکیده
۱ مقدمه
۲ اندازه گیری سرعت چرخ در ABS
۳ طراحی با نیروی محرکه بدون جاروب در چرخ ها
۴ ABS های هوشمند بدون سنسور
الف پایداری و قابلیت اطمینان
۵ تجزیه و تحلیل طول موج های EMF برگشتی
۶ نتایج تجربی و بحث
الف تنظیمات آزمایشگاهی
ب نتایج و بحث
۷ نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Brushless motors are increasingly used in different designs of in-wheel electric vehicles (EVs). In this paper, a sensorless antilock braking system (ABS) for brushless-motor in-wheel EVs is proposed. The proposed solution omits the need for installation of separate conventional ABS sensors at each corner of the vehicle. This paper also shows, both theoretically and experimentally, that the general form of a conventional ABS sensor output voltage is identical to a brushless dc (BLDC)-motor back electromotive force. The proposed sensorless system can reduce the costs of manufacturing and maintenance of the vehicle and significantly improves the performance of the ABS by accurate wheel speed estimation and road identification using wavelet signal processingmethods. The sensorless system was extensively tested using actual ABS hardware. Those experiments showed that the accuracy of the proposed sensorless wheel speed estimation for BLDC propulsion was higher than that of commercial ABS sensors. In addition, sensorless ABS for brushless propulsion was compared with that of brushed dc motor, and the results showed that the brushless sensorless ABS achieved better accuracy, robustness, and reliability compared with the sensorless ABS for brushed dc motor.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
موتورهای بدون جاروب کننده به طورفزاینده ای در طرح های مختلف در وسایل الکتریکی به دلیل ارزش اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله یک سیستم ترمز ضد قفل بدون حسگر (ABS) برای خودروهای بدون جاروب که دارای ارزش اقتصادی هستند، ارائه شده است. پیشنهاد راه حل حذف نیاز به نصب و راه اندازی سیستم ABS جداگانه معمولی بدون سنسور درهر قسمت از وسیله نقلیه نیاز است. این مقاله همچنین نشان می دهد که هر دو از لحاظ تجربی و نظری، شکل کلی از ولتاژ خروجی از سیستم ABS معمولی بدون سنسور با جریان DC بدون سیستم جاروب (BLDC) در موتور با بازگشت نیروی الکتروموتیو همراه است. سیستم پیشنهادی بدون سنسور پیشنهادی می تواند به کاهش هزینه های ساخت و نگه داری خودرو منجر شده و به طور قابل توجهی بهبود عملکرد سیستم ABS توسط برآورد دقیق سرعت چرخ و شناسایی جاده با استفاده از پردازش سیگنال را دارد. سیستم بدون حسگر به طور گسترده با استفاده از سخت افزار ABS واقعی مورد آزمایش قرار گرفت. آزمایش نشان داد که دقت سیستم بدون حسگر پیشنهادی، برآورد سرعت چرخ رانش BLDC را نسبت به سیستم ABS تجاری بدون سنسور بالاتر نشان داده است. علاوه بر این سیستم ABS بدون حسگر برای نیروی محرکه با موتور DC بدون جاروب مقایسه شده و نتایج نشان داد که سیستم ABS بدون حسگر جاروب کننده دقت و بهتر و استحکام قابلیت اطمینان در مقایسه با ABS بدون سنسور برای موتور DC دارد.

بدون دیدگاه