ترجمه مقاله تاثیر احساسات بر یادآوری - نشریه وایلی

ترجمه مقاله تاثیر احساسات بر یادآوری - نشریه وایلی
قیمت خرید این محصول
۳۱,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تاثیر احساسات بر یادآوری: مطالعه تجربی بر تبلیغات اجتماعی
عنوان انگلیسی
The impact of emotions on recall: An empirical study on social ads
صفحات مقاله فارسی
18
صفحات مقاله انگلیسی
10
سال انتشار
2014
نشریه
وایلی - Wiley
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
8631
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر و جداول
ترجمه نشده است
رشته های مرتبط با این مقاله
روانشناسی و مدیریت
گرایش های مرتبط با این مقاله
روانشناسی عمومی و بازاریابی
مجله
مجله رفتار مصرف کننده - Journal of Consumer Behaviour
دانشگاه
دانشگاه سیگموند فروید، میلان، ایتالیا
کلمات کلیدی
تبلیغات، احساسات، حافظه، روان شناسی، جریان برقی پوست
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
اهداف مطالعه
مواد و روش
پروژه ختنه زنان
آزمایش
شرکت کنندگان
روند
مقیاس روانشناسی فیزیولوژیکی
ضربان قلب (HR)
واکنش برقی پوست (SC)
الکترومیوگرامی (EMG)
مقیاس های واضح
پرسشنامه اضطراب صفت-حالت (STAI)
مصاحبه: مقیاس پیامد
تحلیل های آماری
نتایج
تحلیل محرک
مصاحبه متعاقب
بحث
محدودیت ها
تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Emotions are a complex phenomenon that entails a tricky problem regarding the measurement. To partially overcome this question, we assess emotions both using self‐report and measures commonly used in neuromarketing. This study assesses the accuracy of the recall after 4 months regarding two social advertising videos about female genital mutilation. Forty female participants were recruited. The skin conductance trend of the participants is different when viewing the two videos. The majority of participants (94.9%) reported that the two videos elicited different emotions (sadness for the first video and anger for the second one). Furthermore, according to arousal and valence model, these data are consistent with the literature that underlines the importance of psychophysiological indexes in measuring emotions and their associations with memory performances.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
احساسات پدیده ای پیچیده است که مشکل دشواری در مورد اندازه گیری را در بر می گیرد. برای مقابله جزیی با این پرسش، احساسات را هم با استفاده از گزارش خود و هم مقیاس هایی که به طور رایج در بازاریابی عصبی یا (neuromarketing) مورد استفاده قرار می گیرد ارزیابی می کنیم. این مطالعه دقت یادآوری بعد از 4 ماه را با توجه به دو ویدئوی تبلیغات اجتماعی در مورد ختنه زنان ارزیابی می کند. چهل زن شرکت کننده در این مطالعه مشارکت کردند. به هنگام مشاهده ی دو ویدئو روند واکنش پوستی متفاوت بود. اکثر شرکت کنندگان (94.9%) گزارش دادند که دو ویدئو احساسات متفاوتی را نشان داد (نخستین ویدئو ناراحتی و اندوه و ویدئو دوم خشم را نشان داد). بعلاوه، بر طبق مدل تحریک و جاذب، این داده ها همگام با ادبیات هستند که بر اهیمت شاخص های روان شناختی در اندازه گیری احساسات و ارتباط شان با عملکردهای حافظه تاکید می کند.

بدون دیدگاه