ترجمه مقاله تئوری مدلاسیون میدان air gap برای ماشین های الکتریکی - نشریه IEEE

ترجمه مقاله تئوری مدلاسیون میدان air gap برای ماشین های الکتریکی - نشریه IEEE
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
تئوری مدلاسیون میدان air gap (فضایی بین استاتور و روتور در یک دینام) برای ماشین های الکتریکی
عنوان انگلیسی
A General Airgap Field Modulation Theory for Electrical Machines
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
11
سال انتشار
2016
نشریه
آی تریپل ای - IEEE
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده
رفرنس
دارد
کد محصول
122
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر و جداول
ترجمه شده است
وضعیت ترجمه متون داخل تصاویر
ترجمه نشده است
وضعیت فرمولها و محاسبات در فایل ترجمه
به صورت عکس، درج شده است
رشته های مرتبط با این مقاله
مهندسی برق
گرایش های مرتبط با این مقاله
مهندسی الکترونیک، الکترونیک قدرت و ماشینهای الکتریکی، سیستم های قدرت
مجله
یافته ها در حوزه الکترونیک صنعتی - TRANSACTIONS ON INDUSTRIAL ELECTRONICS
دانشگاه
دانشکده برق، دانشگاه جنوب شرقی، چین
کلمات کلیدی
air gap، مدل تجزیه و تحلیلی، ماشین الکتریکی، فیلتر، میدان مغناطیسی، مدولاسیون، تبدیل توان، تجزیه وتحلیل طیفی و نظریه کلی
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
نظریه مدولاسیون میدان
تابع سیم پیچ
اپراتور (عملگر)مدولاسیون
سیم پیچ های اتصال کوتاه
مقاومت مغناطیسی متغیر
هدایت شار
ویژگی عملگر مدولاسیون
بحث ها
تجزیه و تحلیل توپولوژی
قطب برجسته SM
معادله چگالی گشتاور الکترومغناطیس
نوآوری در توپولوژی ماشین
نتیجه گیری
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

This paper proposes a general field modulation theory for electrical machines by introducing magnetomotive force modulation operator to characterize the influence of short-circuited coil, variable reluctance and flux guide to the primitive magnetizing magnetomotive force distribution established by field winding function multiplied by field current along the airgap peripheral. Magnetically anisotropic stator and rotor behave like modulators to produce a spectrum of field harmonics and the armature winding plays the role of a spatial filter to extract effective field harmonics to contribute the corresponding flux linkage and induce the electromotive force. The developed field modulation theory not only unifies the principle analysis of a large variety of electrical machines, including conventional DC machine, induction machine and synchronous machine which are just special cases of the general field modulated machines, thus eliminating the problem of the machine theory fragmentation, but also provides a powerful guidance for inventing new machine topologies.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده

در این مقاله، یک تئوری کلی مدولاسیون میدان برای ماشین های الکتریکی توسط معرفی اپراتور مدلاسیون نیروی محرک مغناطیسی برای توصیف سیم پیچ اتصال کوتاه، مقاومت مغاطیسی قابل تغییر و هدایت شار مغناطیسی به نیروی محرکه ی مغناطیسی اولیه ایجاد شده توسط تابع سیم پیچ میدان زیاد شده با جریان میدان در طول airgap پیرامونی پیشنهاد می شود. استاتور(قسمت ثابت ماشین) یا روتور بطور مغناطیسی ناهمسانگرد، مانند تعدیل  کننده برای تولید یک طیف هارمونیک میدان عمل می کند و القاگر پیچی نقش یک فیلتر خاص را برای استخرج میدان هارمونیک برای مشارکت پیوستگی شار مربوطه و برای القای نیرومحرکه ی مغناطیسی بازی می کند. تئوری توسعه یافته ی مدولاسیون میدان نه تنها تجزیه و تحلیل اصول ماشین های الکتریکی مختلف از جمله ماشین DCمعمولی، ماشین القائی، ماشین سنکرون (همزمان) که حالت خاصی از ماشین های عمومی مدوله ی میدان می باشند، بنابراین حذف کننده ی تئوری قطعه قطعه شدن ماشین می باشند، را یکپارچه می سازد بلکه یک یک آنهاراهنمای قدرتمند برای اختراع توپولوژی ماشین های جدید می باشند.


بدون دیدگاه