منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله ایمان و فیسبوک در دوره کثرت گرایی - نشریه Sage

ترجمه مقاله ایمان و فیسبوک در دوره کثرت گرایی - نشریه Sage
قیمت خرید این محصول
۳۷,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
ایمان و فیسبوک در دوره کثرت گرایی: تاثیر سایت های شبکه اجتماعی بر عقاید مذهبی در نوجوانان در حال بلوغ
عنوان انگلیسی
Faith and Facebook in a Pluralistic Age: The Effects of Social Networking Sites on the Religious Beliefs of Emerging Adults
صفحات مقاله فارسی
27
صفحات مقاله انگلیسی
17
سال انتشار
2016
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
سیج - Sage
فرمت مقاله انگلیسی
PDF
فرمت ترجمه مقاله
ورد تایپ شده و pdf
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
0.967 در سال 2018
شاخص H_index مجله
52 در سال 2019
شاخص SJR مجله
0.700 در سال 2018
شناسه ISSN مجله
0731-1214
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q1 در سال 2018
کد محصول
10138
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
بیس
است ✓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
دارد ✓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
علوم اجتماعی و مهندسی فناوری اطلاعات، اینترنت و شبکه های گسترده، جامعه شناسی
مجله
دیدگاه های جامعه شناختی - Sociological Perspectives
دانشگاه
دانشگاه بیلور، ایالات متحده آمریکا
کلمات کلیدی
سایت های شبکه های اجتماعی، فیسبوک، مذهب، کثرت گرایی، توحید عقایدی، نوجوانان، رسانه های اجتماعی
کلمات کلیدی انگلیسی
social networking sites - Facebook - religion - pluralism - syncretism - emerging adults - social media
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1177/0731121416647361
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
مقدمه
گرایش ها و نظریه ها در تقابل با مذهب و فناوری
داده ها و روش تحقیق
متغیرهای وابسته
متغیرهای مستقل
روش تحلیل
نتایج
بحث و نتیجه گیری
منابع
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

The rapid adoption of social networking sites (SNS) has prompted educators, parents, and researchers to consider the role SNS play in social life. Few scholars, however, have examined the effects of SNS on the religious beliefs of emerging adults. Drawing from Peter Berger’s concept of “plausibility structures” and his theory of pluralism, I explore whether young adults who use SNS are more likely to condone religious pluralism and syncretism. Using panel data from the National Study of Youth and Religion, I find that emerging adults who use SNS are more likely to think it is acceptable to pick and choose their religious beliefs, and practice multiple religions independent of what their religious tradition teaches, but they are not more likely to believe all religions are true. These findings suggest that exposure to broader networks through social media leads to increased acceptance of syncretistic beliefs and practices.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
پذیرش سریع سایت های شبکه های اجتماعی SNS ، محصلان – والدین و محققان را بر آن داشته است تا نقش ایفا شده توسط SNS ( سایت های شبکه های اجتماعی ) در زندگی اجتماعی را مد نظر قرار دهند. به هر حال ، تعدا کمی از محققان به بررسی تاثیرات SNS ( سایت های شبکه های اجتماعی ) بر عقاید مذهبی نوجوانان پرداخته اند. با توجه به تحقیق پیتر برگر و ارائه مفهوم " ساختارهای موجه " و نظریه کثرت گرایی ، من به بررسی این موضوع پرداختم که آیا نوجوانانی که از SNS ( سایت های شبکه های اجتماعی ) استفاده می کنند بیشتر از کثرت گرایی مذهبی و اعتقاد به توحید عقاید چشم پوشی می کنند. با استفاده از اطلاعات به دست آمده از پنل مرکز ملی تحقیقات نوجوانان و مذهب ، به این مطلب پی بردم که نوجوانانی که از SNS ( سایت های شبکه های اجتماعی ) استفاده می کنند بیشتر معتقد هستند که تغییر عقاید مذهبی و انتخاب عقاید و فعالیت های مذهبی مستقل از مذهب سنتی آنها یک اتفاق پذیرفته شده است ، اما بیشتر آنها معتقدند که تمام مذاهب درست نیستند.این نتایج بیانگر این است که قرارگرفتن در معرض شبکه های گسترده تر از طریق رسانه های اجتماعی منجر به افزایش پذیرش عقاید و اقدامات مرتبط با توحید عقاید می شود.

بدون دیدگاه