منوی کاربری
  • پشتیبانی: ۴۲۲۷۳۷۸۱ - ۰۴۱
  • سبد خرید

ترجمه مقاله مواجهه با روند سادگی لوگوی برند: تاثیر طرح لوگوی برند بر مصرف - نشریه الزویر

ترجمه مقاله مواجهه با روند سادگی لوگوی برند: تاثیر طرح لوگوی برند بر مصرف - نشریه الزویر
قیمت خرید این محصول
۳۹,۰۰۰ تومان
دانلود رایگان نمونه دانلود مقاله انگلیسی
عنوان فارسی
مواجهه با روند سادگی لوگوی برند: تاثیر طرح لوگوی برند بر مصرف
عنوان انگلیسی
Facing a Trend of Brand Logo Simplicity: The Impact of Brand Logo Design on Consumption
صفحات مقاله فارسی
23
صفحات مقاله انگلیسی
29
سال انتشار
2019
رفرنس
دارای رفرنس در داخل متن و انتهای مقاله
نشریه
الزویر - Elsevier
فرمت مقاله انگلیسی
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فرمت ترجمه مقاله
pdf و ورد تایپ شده با قابلیت ویرایش
فونت ترجمه مقاله
بی نازنین
سایز ترجمه مقاله
14
نوع مقاله
ISI
نوع نگارش
مقالات پژوهشی (تحقیقاتی)
نوع ارائه مقاله
ژورنال
پایگاه
اسکوپوس
ایمپکت فاکتور(IF) مجله
4.249 در سال 2019
شاخص H_index مجله
100 در سال 2020
شاخص SJR مجله
1.140 در سال 2019
شناسه ISSN مجله
0950-3293
شاخص Q یا Quartile (چارک)
Q2 در سال 2019
کد محصول
10466
وضعیت ترجمه عناوین تصاویر
ترجمه شده است ✓
وضعیت ترجمه منابع داخل متن
ترجمه شده است ✓
ضمیمه
ندارد
بیس
نیست ☓
مدل مفهومی
ندارد ☓
پرسشنامه
ندارد ☓
متغیر
ندارد ☓
رفرنس در ترجمه
در داخل متن و انتهای مقاله درج شده است
رشته و گرایش های مرتبط با این مقاله
مدیریت، مدیریت بازرگانی، بازاریابی
مجله
کیفیت و ترجیحات غذایی - Food Quality and Preference
دانشگاه
دانشگاه ماستریخت، گروه بازاریابی و مدیریت زنجیره تامین، هلند
کلمات کلیدی
لوگوی برند، طرح ساده، مصرف، روان‌بودن پردازش، وجهه یا اعتبار، مصرف مواد غذایی
کلمات کلیدی انگلیسی
Brand logo - Simple design - Consumption - Processing fluency - Prestige - Food intake
doi یا شناسه دیجیتال
https://doi.org/10.1016/j.foodqual.2018.06.009
۰.۰ (بدون امتیاز)
امتیاز دهید
فهرست مطالب
چکیده
1. مقدمه
2. چارچوب نظری و فرضیات
3. مطالعه 1
3.1. روش
3.2. نتایج
4. مطالعه 2
4.1. روش
4.2. نتایج
5. بحث کلی
5.1. نقش آفرینی های نظری و عملی
5.2. تحقیقات آتی
نمونه چکیده متن اصلی انگلیسی
Abstract

Research has shown that the experience of fluency influences buying intentions of food products, but no study has examined how brand logos transferring a feeling of fluency might impact actual food intake. In two experiments, we assess how exposure to simple versus complex brand logos impacts food consumption. Study 1 shows that individuals consume more from a product which features a simple, flat logo compared to a product that features a complex, non-flat logo. Study 2 depicts the nature of the product as an important moderator in this effect: while for non-prestigious products simple brand logos increase consumption, the opposite occurs for prestigious food products. Overall, while the tenet of the findings is consistent with earlier work on fluency effects within the food domain, this research provides evidence that brand logo design has the potential to impact actual food intake.

نمونه چکیده ترجمه متن فارسی
چکیده
تحقیقات نشان داده که تجربه روان‌بودن بر قصد خرید مواد غذایی تاثیرگذار بوده اما هیچ مطالعه ای به بررسی نحوه تاثیرگذاری انتقال حس روان‌بودن توسط لوگوی برند بر مصرف واقعی مواد غذایی نپرداخته است. در دو آزمایش، ما به ارزیابی نحوه مواجهه با تاثیر لوگوی برند ساده در برابر پیچیده بر مصرف مواد غذایی پرداختیم. مطالعه 1 نشان می دهد که افراد محصولی با لوگوی ساده و مسطح را بیشتر از محصولی با لوگوی پیچیده غیرمسطح مصرف می کنند. مطالعه 2 ماهیت کالا را به عنوان یک تعدیل کننده مهم در این اثر به تصویر می کشد: در حالی که برای محصولات غیرمعتبر لوگوی برند ساده باعث افزایش مصرف می گردد، برای محصولات غذایی معتبر عکس این حالت رخ می دهد. به طور کلی، در حالی که اصل یافته ها با مطالعه قبلی درباره اثرات روان‌بودن در حوزه مواد غذایی همخوانی دارد، این تحقیق شواهدی ارائه می نماید دال بر اینکه طرح لوگوی برند از پتانسیل تاثیرگذاری بر مصرف مواد غذایی برخوردار است.

بدون دیدگاه