ترجمه مقاله نقش ضروری ارتباطات 6G با چشم انداز صنعت 4.0
- مبلغ: ۸۶,۰۰۰ تومان
ترجمه مقاله پایداری توسعه شهری، تعدیل ساختار صنعتی و کارایی کاربری زمین
- مبلغ: ۹۱,۰۰۰ تومان
1. مقدمه
2. چارچوب و فرضیات تئوریک
2.1 شکل رابطه بین EO/MO صادرات و عملکرد صادرات.
2.2 انعطاف پذیری سازمان دهی صادرات به عنوان یک عامل واسط
3. روش شناسی
3.1 جمع آوری نمونه و داده ها
3.2 معیار ها
4. تحلیل
4.1. ارزیابی معیار ها
4.2 ارزیابی مدل ساختاری
5. نتایج
6. بحث، نتیجه گیری و جهت گیری های تحقیقات آینده
This study finds that the form of relationship between export strategies – entrepreneurial orientation (EO) and export market orientation (MO) – and export sales performance is curvilinear and dependent on levels of intra-firm resource coordination capabilities. Findings from primary data drawn from new international ventures reveal that increased changes in combined EO and MO strategies lead to decreases in export sales performance. Results further indicate that when levels of resource coordination flexibility and MO are higher the effect of EO on performance is strengthened. However, when levels of MO increase in magnitude along with higher levels of resource coordination flexibility, the levels of sales performance decrease. A natural conclusion to draw is that new international ventures that develop their MO resources and align these with their intra-firm resource coordination competencies will fully realize the export sales benefits of their EO activities.
1. Introduction
International business literature identifies export entrepreneurial orientation (EO) and export market orientation (MO) as important strategic orientations that are beneficial for sales performance in export markets (e.g., Boso, Cadogan, & Story, 2012; Murray, Gao, & Kotabe, 2011). Specifically, EO is a market-driving explorative capability (Hughes, Hughes, & Morgan, 2007) “characterized by search, discovery, experimentation, risk taking and innovation [in foreign markets]” (He & Wong, 2004, p. 481). MO is an informationprocessing capability that draws heavily on a market-driven exploitative logic to fuel business success (Jaworski, Kohli, & Sahay, 2000). As an exploitative behavior, MO provides a buffer against the shocks and risks associated with EO. Taken together, EO and MO play complementary roles in shaping firm sales performance (Boso et al., 2012).
6. Discussion, conclusion, and future research directions
The international business literature encourages firms to develop high levels of export EOB and export MOB to boost their sales performance in export markets. However, this study suggests that while export EOB and MOB activities are important for export success, what is more important is how firms can maximize the economic value of these two strategic orientations. While some empirical works have explored the complexity of the relationship between some of the orientations (i.e., EO) and performance (e.g., Lisboa et al., 2016), this extends prior research by exploring the form of the relationship between EOB and MOB and export performance. By so doing, this study exposes the importance of paying attention to the optimum levels of the two orientations, and to the moderating role of structural contingencies in conditioning the performance outcomes of the orientations.
یافته های این تحقیق نشان می دهد که شکل رابطه بین استراتژی های صادراتی- جهت گیری کار آفرینی (EO) و جهت گیری بازار صادرات (MO) و عملکرد فروش صادراتی به صورت خطی منحنی است و وابسته به سطح قابلیت های سازماندهی منابع فرا شرکتی می باشد. یافته های حاصل از داده های اصلی قرار داد های بین المللی جدید نشان می دهند که افزایش تغییرات توام با استراتژی های EO و MO منجر به کاهش عملکرد فروش صادرات شده است. همچنین نتایج نشان می دهند که هنگامی که میزان انعطاف پذیری سازمان دهی منابع و MO بیشتر می باشد، اثر EO بر روی عملکرد نیز بیشتر خواهد شد. با این حال، هنگامی که میزان MO همراه با سطوح بالاتر انعطاف پذیری سازمان دهی منابع افزایش می یابد، سطح عملکرد فروش کاهش می یابد. نتیجه مشخص از این تحقیق در نظرگرفتن این مورد است که قرارداد های بین المللی جدید که منابع MO خود را توسعه می دهند و این قرار داد ها را با شرایط سازمان دهی منابع فرا شرکتی تنظیم می کنند، به صورت کامل سود فروش صادرات را از فعالیت های EO خود می یابند.
1. مقدمه
مراجع کسب و کار بین المللی به شناسایی جهت گیری کارآفرینی صادراتی (EO) و جهت گیری بازار صادرات (MO) به عنوان جهت گیری های راهبردی مهم که برای عملکرد فروش در بازار های صادرات حائز اهمیت می باشد، می پردازند (بوسو، کوداگون و استوری، 2012؛ ماری، گائو و کوتابه، 2011). EO یک قابلیت جستجویی مبتنی بر بازار (هیوز، مورگان، 2007) با ویژگی تحقیق، کشف، آزمایش، اتخاذ ریسک و خلاقیت می باشد (در بازار های خارجی) (هی و ونگ، 2004). MO نوعی از قابلیت پردازش اطلاعات می باشد که بستگی زیادی به منطق انحصاری بازار در موقعیت تجارت محصول دارد (جاورسکی، کوهیل و ساهای، 2000). به عنوان یک رفتار انحصاری، MO سپری را در مقابل شوک ها و ریسک های مرتبط با EO ایجاد می کند. همچنین EO و MO نقش های مکمل را در شکل دهی عملکرد فروش شرکت ایفا می کنند (بوسو و همکاران، 2012).
6. بحث، نتیجه گیری و جهت گیری های تحقیقات آینده
مراجع بین المللی کسب و کار شرکت ها را جهت توسعه سطوح بالای EOB صادراتی و MOB صادراتی به منظور تقویت عملکرد فروش آنها در بازارهای صادراتی حمایت و تشویق می کند. با این حال این تحقیق نشان می دهد که هر چند فعالیت های EOB و MOB جهت موفقیت صادرات حائز اهمیت می باشند، نکته مهم تر نحوه حداکثر کردن ارزش اقتصادی این دو جهت گیری استراتژی از سوی شرکت ها می باشد. هر چند که برخی از تحقیقات تجربی به بررسی پیچیدگی رابطه بین برخی از جهت گیری ها و عملکرد پرداخته اند (لیزبا و همکاران، 2016)، این موضوع در تحقیق قبلی با بررسی شکل رابطه بین EOB و MOB و عملکرد صادرات تعمیم می یابد. بنابراین این تحقیق اهمیت توجه به سطوح بهینه دو جهت گیری و تدوین نقش احتمالات ساختاری در بیان نتایج عملکرد جهت گیری ها را نشان می دهد.